+8. Bölüm

2.2K 112 24
                                    


Sabah telefonun sesiyle uyandım.Arayan Jk'tu. Çok yorgun olduğumu ve alarmı duymayacağımı düşünmüş o yüzden aramış.Eğer aramasaydı öğlene kadar uyurdum ve başkan başta olmak üzere tüm hocalarımdan büyük azar işitirdim. Hatta kahvaltıyı kaçırmıştım bile. Pek de umrumda olmadı çünkü neredeyse 4-5 aydır buradaydım ve hala yemeklerine alışamamıştım. Normal kahvaltı değildi ki bildiğimiz çorba falan yeniyordu sabahın köründe.Ah şöyle bi zeytin peynir olacaktı o masada. O sırada karnımdan sesler gelmeye başladı. Biraz gurultular dursun diye yatağımın kenarından bir kaç atıştırmalık çıkardım ve onları yemeye koyuldum. Kahvaltıyı kaçırmıştım ama derse daha 30 dk vardı. Ah Jk olmasa cidden büyük sıçardım. Şu ana kadar azar yemedim aksine hep taktir edildim o yüzden azar yemek istemiyordum. Atıştırmalıklarımı yedim ve ardından hazırlanmaya başladım. Duşumu aldım, dişlerimi fırçaladım ve giyindim. Biraz da makyaj yaptım.Hazırdım. Aşağıya indim ve ses pratik odasına ilerledim.Odada hocamızı beklerken herkes yine bana büyük bir kıskançlıkla bakıyordu. Günler geçmesine rağmen hala unutulmamıştı o sahneye çıkmam ve jkla dans etmem.Ama ben bilerek yapmamıştım ki başkanımız yapmamı istemişti. En korktuğum şey başıma gelmişti işte. Fan sayfalarım açıldığı gibi beni çekemeyenler de vardı ve bunlar benim beraber eğitim aldığım kişilerdi.Odama bırakılan ölüm mesajının üzerinden de zaman geçmişti. Anlaşılan sadece mesaj gönderip tehdit etmeye güçleri yetiyordu bazılarının. Artık her kimse o kişi ve kişiler. Umrumda değildi ben önüme odaklanıyordum. Buraya bir hayal için geldim ve elimden gelenin en iyisini yapmam gerekiyordu. Zaten bugün dans hocamla özel eğitim alacaktık. Henüz ne olduğunu söylememişti. Günlük eğitimlerim bitince onun yanına gidecektim.

Önce ses eğitimi aldık, nedense bugün diğer günlere oranla daha bir zorladı hocamız. Hepimize tek tek söylemesi zor olan, bol yüksek notalı şarkılar söylettirdi.E tabi hepimiz zorlanmıştık. Ve artık her hafta pazar günü sesimizden değerlendirme olacaktık. Benim düşünceme göre bu en iyileri ayırt etmenin bir yoluydu.

Ses eğitiminden sonra her zamanki gibi dans pratiğimizi yaptık.Dans hareketleri de oldukça zordu. Bir süre koreografi öğrendikten sonra tek tek hepimiz farklı şarkılarda doğaçlama yaptık. 

Eğitim bittikten sonra dans hocamın yanına gittim. 

'Merhaba hocam.'

'Ah merhaba Pırıl. Sana özel eğitim verecektim.'

'Evet hocam öyleydi.'

'Hadi o halde gidelim.'

Büyük dans pratik odasına gittik, içeri girdiğimizde 3 kız vardı ve birlikte yerde oturup sohbet ediyorlardı.İçeri girdiğimizde 3ü de bize baktılar.Ayağa kalktılar ve selamlaştık.Neler olduğunu çözmeye çalışır gibi etrafı endişeli gözlerle süzüyordum.

'Evet kızlar size iyi bir haberim var. Blackpink çıkış yapalı 3 yıl oldu ve artık başkanımız yeni kız grubu çıkarmaya niyetlendi. Blackpink zaten şu an zirvede olduğu için daha fazla önem vermesine gerek kalmadı onlar kendilerini kurtardı. O yüzden size yatırım yapacak. Yani demek istediğim şu ki siz 4 kişi Yg şirketinin Blackpink ve 2ne1 dan sonraki yeni kız grubu olacaksınız.'

Hepimiz duyduklarımızla şok olmuştuk ve sevinç içinde birbirimize bakıyorduk. 

'Beraber bir süre eğitim alacaksınız ve çıkış yapmaya hazır olana kadar zor bir eğitimden geçeceksiniz. Artık normal stajyer değilsiniz. Siz stajyerler arasından en iyilerisiniz. Artık şirketteki odalarınızda kalmayacaksınız size beraber yaşayacağınız bir yurt ayarlandı. Biraz birlikte vakit geçirin birbirinizi tanıyın sonrasında eğitiminiz başlayacak.'

TÜRK İDOLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin