+10. Bölüm

1.7K 86 18
                                    


Birbirimize aşkımızı itiraf ettikten sonra Jimin beni yurda bıraktı. Yurda geldiğimde kızlar hala uyuyorlardı. Ben de çok ses çıkarmadan hemen üzerimi değiştirip uyumaya koyuldum.1 saat kadar uyuduktan sonra Jiyeon'un kaldırmasıyla uyandım. Yorgun olduğu için sabah geldiğimi fark etmedi Allahtan, sorguya falan çekerdi ve nasıl yalan söyleyeceğimi bilmiyordum.

Kızlarla evde kahvaltı hazırladık ve yedikten sonra hızlıca şirketin yolunu tuttuk.Dans hocamızla konuştuk bugün pek zorlamayacağını söyledi sadece kendimiz pratik yapsak olurmuş. Biz de öyle yaptık dans pratik odasına girdik ve 2.5 saat kadar dans ettik. Kendimizi geliştirmek için tüm gaz devam şeklinde çalışıyorduk kısacası. Danstan sonra ses eğitimi almak için koridorda ilerlerken dans hocamıza denk geldik ve bana başkanın benimle konuşmak için beklediğini belirtti.Biraz korkmuştum açıkçası ilk defa tek başıma gidecektim ve düşünceme göre ciddi bir şey olmasa odasına çağırmazdı. Kızlardan ayrılarak başkanın odasının yolunu tuttum.İçeri girdiğimde ciddi bir yüz ifadesiyle beni bekleyen başkanla karşılaştım. Zaten gergindim daha da gerginleşmiştim. Belli etmemeye çalışarak yanına gittim.

'Merhaba başkanım benimle görüşmek istemişsiniz.'

'Evet seninle konuşmam gereken bir şey var.'

'Tabiki buyrun.'(Bu sırada masasının yanındaki koltuğa oturmuştum.)

'Sen çok yetenekli ve azimli bir kızsın. Türk de olsan seni çıkış yapacak grubun lideri yapmak istiyorum.Yani bu demek oluyor ki en yakın zamanda çıkış yapacaksınız ve lider de sensin.'

(sevinçten yerimde duramıyordum çığlık atmama ramak kalmıştı.)

'Çok teşekkür ederim başkanım ne zaman çıkış yapacağız peki belirli bir tarih var mı?'

'Şu an belirli bir tarih yok fakat ana şarkınız hazır sadece albüm olacağı için yanına 3 tane daha şarkı hazırlanması gerek. Tahminen 2-3 ay sonra çıkış yapmış olursunuz. Sen de lider olacağın için tüm yük omuzlarında olacak, kaldırabileceğini düşündüğüm için lideri sen seçtim zaten.'

'Çok teşekkür ederim başkanım elimden geleni yapacağım.'

Odadan çıktığımda koridorda koşarak kızların yanına gittim ve mutlu haberi verdim.

Soomin:'oha çok kısa bir süre bu nasıl hazırlanacağız?'

Jiyeon: 'Vallahi çok sevindim ya bu habere de gerçekten oldukça kısa bir süre bu ve ben hazır olduğumuzu hiç düşünmüyorum.'

Eunhye: 'Evet kızlar çok sevinç verici bir haber ama hemen gidip çalışmalıyız.'

Başımızla onayladık  ve eğitimlerimize sıkı bir şekilde devam ettik. Akşam 8 e kadar çalıştık. Zaman nasıl geçti hiç anlamadık mutlu olduğumuzdan dolayı sanırım.Her şey rüya gibiydi ya inanamıyorduk resmen hayallerimiz gerçek oluyordu. Eğitimi bıraktıktan sonra ne kadar yorgun olduğumuzu fark ettik ve yurda geri döndük.Tüm gün boyunca telefonumu elime alamamıştım.Duş aldıktan sonra telefonumu elime aldım. Her şey aynıydı Demet aramış ve mesaj atmış, annem de aynı şekilde, Jimin de mesaj atmış. Onlara yorgun olduğumu söyledim ve telefonu bırakıp mutfağa su içmeye gittim. Su içerken Jimin aradı. 

'Alo'

'Sevgilim neredesin tüm gündür ya bir şey mi oldu.'

'Yok hayır yoğundum bugün biraz o yüzden telefona bakamadım.'

'Sesin güzel geliyor ne oldu anlat bakalım.'

'2-3 ay sonra çıkış yapacağız ve lider benim ayrıca ana şarkımız da hazır o kadar mutluyum ki Jimin o yüzden tüm gün pratik yaptık hala kendimizi hazır hissetmiyoruz.'

'Vay benim sevgilim idol mu olacak lider mi olacak'

'Tabiki artık senin sevgilin bir idol, stajyer değil.'

'Çok sevindim gerçekten o zaman bizimkilere de söyleyeyim istersen.'

'Tabiki söyleyebilirsin.'

'Tamam. O zaman yarın akşam eğitimden sonra bizdesin.'

'Yorgun olsam dahi geleceğim.'

'Hem özlemiştim zaten görüşmüş oluruz.'

'Kesinlikle. Ben de özledim zaten.'

'Seni seviyorum.'

'Seni seviyorum.'

Telefonu yüzümde aptal bir gülümsemeyle kapattım.Arkamı döndüğümde duvara yaslanmış Jiyeon'la karşılaştım.

'Ne zamandır oradasın sen.'

'Çok olmadı ben de su içmeye gelmiştim.'

'Tamam iyi geceler o halde.'

'Dur dur gidemezsin o aptal sırıtış da neydi öyle. Kimle konuşuyordun.?'

'Kimseyle ya annemle konuşuyordum.'

'Yemedim ama bu gecelik yorgunuz diye bırakıyorum.'

'Gerçekten annemle konuşuyordum.'

'İyi bakalım iyi geceler.'

'İyi geceler.'

Odama gidip uyumaya koyuldum.Sabah kalktığımda herkes uyuyordu. Mutlu uyandığım için kızlara kahvaltı hazırlayayım dedim ve onlar kalkana kadar güzel bir kahvaltı hazırladım.Bayıla bayıla kahvaltı yaptık ve şirkete gittik. Klasik eğitimlerimizden sonra 3 saat boşluğumuz vardı ve o saatleri de ses pratiği yaparak geçirdik.Bitirdikten sonra yurda geri döndük. Kızlarla birlikte yemek yedik ve ben biraz dolaşacağım diye yurttan çıktım. Yoldayken Jimin aradı.

'Sevgilim nerdesin?'

'Yoldayım canım geliyorum.'

'İstersen alayım seni hiç yürümekle uğraşma.'

'Yok yok bugün biraz yürümek istiyorum.'

'Tamam bakalım görüşürüz öpüyorum.'

'Ben de'

Caddeden çıkıp sokak arasına geldim. Sokak sessizdi ve kimseler yoktu. Jimin'lerin yurda az bir yol kalmıştı hemen şu sokaktan dönsem yeterli olacaktı. Biraz daha yürüdüm tam köşeden dönerken karnıma saplanan bıçakla yere düştüm, görebildiğim kadarıyla siyah biriydi ve hızla koşarak uzaklaşıyordu. Acım daha da artıyordu git gide gözlerim kapanıyordu hiçbir şey göremiyordum, tek düşünebildiğim Jimin'in beni kurtarmasıydı...


Yorumlarınız benim için değerli bölüm biraz kısa oldu özür dilerim. Sizleri seviyorum


TÜRK İDOLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin