+15. Bölüm

1.1K 49 14
                                    

'Noluyo lan sabah sabah bu ne gürültü ya' dedim salondaki üyelere uykulu sesimle

Soomin: Ah sonunda uyandın

Pırıl: Sesinizden uyanmasam ayıp olurdu gürültünüze

Eunhye: Emin ol önemli olmasa hiçbirimiz sabahın bu saatinde kalkmazdık.

Jiyeon: Eunhye haklı Pırıl. Bizim için önemli şeyler oldu o yüzden kalktık bu saatte. Zaten beni de Eunhye uyandırdı

Pırıl: Noldu bakalım anlatın. Hayır bir de bir şey söylemek istiyorum lütfen o canım uykumu Jimin bölsün siz değil nolur ya sevgilimin sesiyle uyanmak istiyorum ben

Soomin: Aman aman iyi ki sevgilin oldu ha seninde.

Eunhye: Olmayanlar napsın be 

Jiyeon: şşşş tamam konu dağılmasın anlatıyorum.

Kısa gülüşmeli tartışmadan sonra koltuklara yayılıp Jiyeon'u dinlemeye koyulduk.

Jiyeon: 'Kızlar vallahi ben de sorgulamadım değil bu bizim şapkalıyı. Ama adam işinin ehli. Yapmış yine yapacağını.Dün salmadı ama bu sabahın 6sında salmış bizim videoları. Bir de sürpriz olarak 'New Girl Group' adı altında 4ümüzün birlikte çalıştığı zamanlardan kısa bir video yapmış. Ben şoklardayım açıkçası. Henüz izlemedik videoyu senin kalkmanı bekledik Pırıl.'

Eunhye ve Soomin'in haberleri olduğu için şaşırmadılar pek ama ben fazlasıyla şaşırdım çünkü birincisi daha sabahın ilk saatleri ikincisi videolarımız daha dün çekildi nasıl bu kadar kısa sürede yayınlanabildi üçüncüsü de sürpriz video da beklemiyorduk.

Pırıl: Kızlar izleyelim hemen ya çatlıcam meraktan

Eunhye: aynen valla kudurduk burda

Soomin: Dayanamıyorum 

Jiyeon: Tamam yaklaşın açıyorum

Hepimiz Jiyeon'un çevresini sardık ve izlemeye koyulduk. Önce tek tek Blackpink üyeleriyle çektiğimiz videoları izledik. Hepimiz o kadar harikaydık ki birbirimize bakınca gözlerimizin içi gülüyordu. En son grup olan videoyu izledik. Kısa sürede beraber çalıştığımız zamanlar anlatılmıştı. Video bittikten sonra dopdolu olan gözlerimizden yaşlar süzülmeye başladı. Sorasında grup sarılması yaparak birbirimizi hiç bırakmama adına söz verdik. Hep çok çalışıp hep en iyisini başaracaktık. Salya sümük olmuş halde kalkıp kendimize gelmek için silkelendik. 

Jiyeon: Kızlar ben kendime kahve yapacağım kimler ister

Eunhye: Hepimizzzzz

Soomin: Eveeet

Jiyeon'un peşinden ben de gittim yardım etmek için. Bir yandan burnumu çekiyor bir yandan da konuşmaya çalışıyordum. Gerçi hepimizde durum böyleydi. Yıllardır hayalini kurduğumuz şeyi şu an yaşıyor olmamız bizi gerçekten çok mutlu etmişti. Hele o grup videomuzu izlerken o kadar kötü olmuştuk ki...Sonuçta stajyersin, çıkış yapacak olsan bile henüz kesinlik yok her an gruptan çıkabilirsin vs vs. Sanırım hepimizin aklına yaşadığımız korkular,zorluklar geldiği için bir anda ağlarken bulduk birbirimizi. Ama artık kesindi. Her şey kesindi. Videoların sonunda çıkışımızın tarihi yazılmıştı. 1 ay sonra çıkış yapacaktık. Her şey nasıl olacak hayatımız nasıl olacak hiçbirimiz bilmiyorduk ama şunu biliyorduk ki 4ümüz omuz omuza verince altından kalkılmayacak hiçbir zorluk yoktu. 

Kahvelerimizi içtikten sonra biraz daha kendimize gelmiştik. Aslında hepimiz çok yorgunduk ama bir yandan da çok dinçtik. Odalarımıza geçip hazırlanmaya koyulduk. 

TÜRK İDOLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin