Capitolul 1

128 4 0
                                    

Picăturile de ploaie își fac simțită prezența.
Cu geamul deschis privesc afară.
Întind mâna pentru a simți răcoarea lor.

-E frig Emma, o să răcești! Închide geamul.
Fac ce zice apoi mă întorc spre el.
Mă uit la el timp de câteva secunde apoi mă duc în cameră.
De când mama și tata au plecat, e mai protectiv ca niciodată. Este un frate minunat și sunt recunoscătoare în fiecare secundă a zilei că este lângă mine.
Acum doi ani părinții noștri au plecat în Australia din cauza muncii, iar noi suntem singuri în Cicinati.
Defapt ne-am întors aici curând, am locuit în Londra dar am decis că aici e mai liniștit și potrivit pentru noi având în vedere că am crescut aici.

 Defapt ne-am întors aici curând, am locuit în Londra dar am decis că aici e mai liniștit și potrivit pentru noi având în vedere că am crescut aici

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

⬆️Mike

Încerc să adorm, dar toată mutarea asta m-a dat peste cap. Da, mi-a fost dor de locul ăsta dar nu e ușor să-ți stăpânești gândurile când te-ai întors undeva după atâția ani.
După multe încercări eșuate de a mă pune la somn decid să ies la o plimbare,crezând că astfel mă voi simții mai bine.
Străzile sunt pustii, luminate ici-colo de câte un stâlp stradal. Orașul e înconjurat de o liniște asurzitoare, puțin neobișniută, ce-mi dă fiori. După 30 de minute de mers aiurea,dau de un parc ce îmi atrage atenția,așa că decid să mă opresc acolo pentru a lua o pauză din mers -ceea ce nu știam era că nu eram singură- . Pe o bancă din depărtare se află un bărbat scund,îmbrăcat într-un traning negru,care se comporta destul de neobișnuit. Omul m-a observat imediat după ce  am înaintat câțiva pași,ridicându-se și țintindu-mă fix cu privirea. Speriată am iesit,cât de repede am putut,fără să atrag atenția.

Am decis că plimbarea mea a fost îndeajuns de lungă ca să mă pot întoarce acasă.

Pe la jumătatea drumului mă uit în spate,deoarece aud un tușit. Bărbatul din parc mă urmărea. Totuși decid să nu mă panichez. Poate omul nu are treabă cu mine. Poate  drumul lui e în aceeași direcție cu al meu. Până la urmă, pentru a-mi confirma dubiile, grăbesc pasul și observ că și el face la fel. Acum mi-e clar. Încep să fug cât de repede pot. Necunoscând bine străzile ajung să mă pierd. Nu țin cont pe unde sunt, vreau doar să scap de acel bărbat. După ceva timp ajung într-o înfundătură.

Vreau să mă întorc către ieșire dar văd o siluetă cum se apropie de mine.
Mă uit speriată la  bărbat neștiind ce să fac.
Poți simiți mirosul de alcool de la un kilometru distanță.
Încerc să fug pe lângă el pentru a-mi vedea în continuare de drum dar mă imobilizează apoi începe să îmi facă avansuri,văzând că nu accept,încearcă să îmi dea hanile jos.
Îl lovesc cât de tare pot și fug. Ajung la ieșirea înfundăturii dar mă prinde și mă trage înapoi.

-Credeam că ne putem înțelege dar văd că nu vrei asta.
Îmi dă o palmă și continuă ce a început.

-AJUTOR!
Îmi pune mâna la gură și îmi ordonă să tac. Îi mușc mâna și urlu iar. Îmi dă o altă palmă.

-Lasă-mă!
A ajuns la lenjeria intimă.
Încep să mă zbat din ce în ce mai tare să urlu în speranța că mă va auzi cineva.
Îmi prinde mâinile cu mâna dreaptă și începe să se desfacă la pantaloni cu stânga.
Dau din picioare lovindu-l dar se pare că nu deajuns de tare.
Încep să plâng crezând că nu mai am cum să scap.
Când este gata să intre în mine se aude o voce apoi cineva vine și îl trântește la pământ.

-Nu ți-am dat voie să violezi pe nimeni!

Se ridică la auzul vocii străinului. Cel care pare a fi șeful lui, după cum i-a vorbit mai devreme, îl prinde de guler și îl ridică în aer.
Se uită preț de câteva secunde la el apoi îl lasă jos dându-i un pumn și un picior în stomac, lăsându-l lat pe aleea înfundăturii
Se îndreaptă spre mine și mă ridică în picioare.
Îmi dă hainele în mână ca să mă îmbrac, apoi mă acoperă cu geaca lui de piele.

-E frig afară, nu vreau să răcești.

Mă prinde de mână și mă trage după el.

-Unde mergem?
Mă ignoră total. Îl mai întreb o dată dar el face la fel.
Mă smucesc din strânsoarea lui vrând să fug dar mă prinde și mă trage după el.

-lasă-mă!
Urlu la el sperând să îmi dea drumul.
Mă chinui să scap dar degeaba, e prea puternic. Ajungem în fața unei mașini negre și urcăm.
Imediat ce îmi dă drumul încerc să deschid ușa mașinii dar e blocată. Scap de unul și dau de altul. Nu pot să cred.

‼️Țin să menționez că această carte este realizată cu ajutorul lui JessicaRabbitt3

Regrets (Andy Biersack fan fiction) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum