BİRGÜN DİYORUM..

40 6 2
                                    

Birgün diyorum; ben kapatıcam gözlerimi, bitecek herşey. Ne dert kalacak ne tasa. Ben sana kavuşucam. Karşılaşır mıyız bilmem ama bunun için benim dualarım. Eğer seni görme şansım olursa yapacağım ilk şey sana doya doya sarılmak, kokunu içime çekmek olucak. Öyle çok özledim ki seni.. Böyle eksik yaşamak ne zormuş meğer.

  Bazen yaşadığım sıkıntılar, dertler  yokluğunu daha çok hissettiriyor bana. Derdimi anlatabilecegim bi sen olmayınca... Sen benim en sevdiğim, beni de en çok sevebilecek adamdın. Hala da öylesin. Olmaman değiştirir mi ki bunu?

   Bazen kendimi herşeye karşı çok güçsüz hissediyorum. Ama biliyorum ki güçlüyüm ben. Baksana yokluğunla  yaşıyorum, yaşayabiliyorum. Zor mu?  Zor. Ama Rabbim kimseye taşıyamacağından fazlasını yüklemezmiş. Herkesin imtihanı farklı. Benimki de sensin.

  Ama az kaldı. Ne kadar uzun olabilir ki? Üç günlük dünya. Bazen ne kadar uzun gelse de o kadar uzun değil bu hayat. Bi şeylerin değişmesi saniyelere bakar. Sadece şu içimi yakan hasretin olmasa..

   Ah be yüreği güzel adam. Can parçam. Belki Rabbim seni benden daha çok sevmiştir. Inşallah da öyledir. Sen orda iyi olda razıyım sana kavuşuncaya kadar hasretinle yaşamaya.

Bi gülüşün vardı senin. Böyle sıcacık, insanın içini ısıtan. Az gülerdin ama güldün mü çok güzel gülerdin. Gülüşünü özledim. Galiba kimse senin gibi güzel gülemiyor. Yada bana öyle geliyor. Çünkü kimse sen değil, senin gibi değil..

   Bilsen ki yüreğimin yüreğine ne kadar ihtiyacı var. Sevgine,  şefkatine, sıcaklığına ne kadar ihtiyacı var.  Benim sana ihtiyacım var. Hep de olacak. Ama öğreniyor insan, canı yanarken de yaşamayı. İstemeden de olsa alışıyor galiba. Ilk günlerde kabul  etmiyo insan. Ne aklın alıyor ne de kalbin. Dayanamam sanıyorsun ama dayanıyorsun. Yaşayamam diyosun ama yaşıyosun. Uzun zaman oldu. Biliyorum artık gelmeyeceğini. Ama zamanla bitmiyor, geçmiyor, azalmıyor içindeki özlem. Sanki zamanla daha da artıyor. Ama olsun seni özlemek de güzel.
  
  Gönlüme söz geçiremiyorum bazen. Kabul etmek istemiyor yokluğunu. Seni arıyor. Seni bulup huzura kavuşmak istiyor.  Doyamadım ki ben sana. Herkes bi gün gidecek hayatımızdan ama daha çok erkendi be. Yaşayacak güzel şeylerimiz, hayallerim vardı. Şimdi sen yoksun ya her şey eksik. Eskisi kadar hayal de kurmuyorum. Onlar da eksik artık. Sen yoksun varsın eksik kalsın.

  Ah be kalp ağrım. Sol yanım. Öyle bi taht kurmussun ki gönlümde, ben bile bilmiyordum bu kadar olduğunu.  Ama kim bilir belki de vuslat çok yakın. Sadece biraz daha sabır.

SEN YOKSUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin