Ráno jsem se probudila už v pět hodin. Původně jsem si vůbec nevybavovala proč spim v oblečení, ale pak mi to začalo postupně docházet a mně se na tváři opět objevil ten připitomělý úsměv. Chvíli jsem byla na mobilu a pak se šla osprchovat a převléknout. V sedm už jsem byla i nasnídaná, tak jsem ještě chvíli byla opět na mobilu. Jak jinak. Když se blížila půl osmá, sebrala jsem si věci a zamířila si to do školy.
Před školou nikdo moc nebyl, což se mi zdálo podezřelé, ale neřešila jsem to a šla dál. Na otázku, proč nejsou před školou lidi, se mi dostala odpověď hned, jak jsem vešla do budovy. U skříněk byl hlouček studentů, kteří byli v kruku, aby zvenčí nikdo neviděl. Musela jsem si stoupnout k pár lidem na lavičku, abych viděla co se děje. Uprostřed kruhu stál Ross a ještě nějaký hnědovlasý kluk. Myslím, že se jmenuje Reck. Něco si poměrně v klidu říkali, ale vypadalo to, že kdyby byli mimo školu, v klidu by to rozhodně neproběhlo. Bohužel jsem neslyšela co si říkaj, přes hluk spolužáků.
,,Proč se hádaj?" zeptala jsem se nějakého kluka, co stál vedle mě a taky je pozoroval.
,,Reck a jeho parta šikanovali támhle Luise a Ross zase s jeho partičkou ho brání," kývl hlavou ke klukovi, který musí být tak v prváku. Je docela hubený a má brýle. Snadná kořist k šikaně. Pomyslela jsem si, když jsem ss podívala na Recka.
,,Co se to tady děje?" přiběhla naše matikářka a prodírala se davem. V tu chvíli se všichni akorát rozešli do svých tříd včetně mně. Tam jsem potkala Kevina s Elis, se kterýma jsme to konzultovali, dokud nezačalo zvonit. To už přišla naše třídní a začala něco vykládat o tom, jak se máme chovat o prázdninách. Potom nám naštěstí pustila nějaký film, který jsem nevnímala, protože jsem musela myslet na Rosse. Je hezký, že se toho kluka zastal, ale zase se bojim, že se mu něco stane. Něco vážnějšího než monokl. Reck není Tyler. Je to postrah školy a každý kromě jeho party se mu vyhýbá obloukem. Po několika úmorných minutách zazvonilo na velkou přestávku a já mohla jít na chvilku ven na školní pozemky. Tam jsem ale nedošla, protože mě někdo zatáhnul do volné třídy.
,,Rossi!" sykla jsem, protože jsem se lekla.
,,Promiň," pousmál se, ale úsměv mu z tváře hned zmizel.
,,Co to mělo bejt dneska ráno?" zeptala jsem se narovinu.
,,Reck šikanoval toho prváka a já neměl sílu se na to dívat," pokrčil rameny. Nadzvedla jsem jedno obočí, aby pokračoval. ,,Takže mě hodlá zmlátit," zazubil se.
,,A to ti přijde vtipný?" opřela jsem se o dveře a založila si ruce na prsou.
,,Docela jo. Reck je blbeček. Půjde se zlomeným nosem dřív, než se stihne rozkoukat," zakroutil hlavou a podíval se ven z okna.
,,Bojim se o tebe," vypadlo ze mě, až mě to samotnou překvapilo. Ross se na mě otočil s překvapením v očích a pomalu přešel až ke mně.
,,Olivio, já to zvládnu. Nebude to poprvý a navíc mám s sebou vždycky kluky," usmál se na mě a chytil mě za pas. Jen jsem se smutně usmála a on mi věnoval jednu osamělou pusu na čelo a pak mě objal.
,,Jdeš vůbec zítra na tu rozlučku?" odtáhl se ode mě.
,,Původně jsem chtěla jít, ale spíš nepůjdu. Nejsem na nějaký velký párty," pokrčila jsem rameny.
,,Pojď," chytil mě za ruce a udělal psí oči. ,,Prosím."
,,Řekni mi tři důvody, proč bych tam měla chodit."
,,Tak," nadechl se, ,,budu tam já, bude tam Elis a bude tam Kevin," zazubil se.
,,Jo a taky tam bude celá moje třída, že?" ušklíbla jsem se a protočila očima.
ČTEŠ
F.E.E.L.G.O.O.D.
FanfictionŽivot mladé Olivie je poměrně obyčejný jako všechny ostatní, dokud nepotkala jednoho blonďáka, co jí naprosto změnil život. Otázkou je, jestli k horšímu nebo lepšímu.