//21//

162 5 0
                                    

Oba jsme se lekli a odtáhli se. Ross se na mě vyděšeně podíval a já z něj urychleně slezla. ,,Šatna," špitla jsem mu a postrčila ho směrem k ní a šla otevřít.

,,Mami," falešně jsem zívla, když jsem otevřela oči.

,,Ty tu někoho máš?" rozhlížela se mezerou mezi dvěma, protože jsem je neotevřela celé.

,,Nemám, asi se ti něco zdálo," odpověděla jsem rychle. Srdce mi bušilo tak, že jsem měla pocit, jakoby by mi mělo za chvíli vyskočit.

,,Asi. Hm, a co trénink? Jaký to bylo?" vyptávala se dál a mně to začínalo vadit.

,,Dobrý, ale jsem unavená, takže dobrou," usmála jsem se, zabouchla jí dveře před nosem a pro jistotu zamknula. Ross vylezl z šatny a já se jen zasmála jeho vyděděnému pohledu. ,,Pojď," chytila jsem ho za ruce a táhla ho do postele. Už jsem vážně chtěla již spát.

,,Kam tohle směřuje, Olovio?" pozvednul obočí.

,,Jsem unavená," protočila jsem oči.

,,Typická výmluva," protočil očima stejně jako já.

,,Měla jsem trénink. Celý odpoledne jsem byla pryč," plácla jsem s sebou do postele.

,,Jdem spát," zamumlal mi do ucha Ross a dal mi pusu na krk. Naskočila mi husí kůže, což se mu nejspíš líbilo a dal mi další a další.

,,Rossi," špitla jsem, ačkoliv se mi to líbilo. On nás přikryl peřinou a jinak mě ignoroval.

,,Fajn, promiň," dal mi pusu na čelo a lehnul si vedle mě.

,,Dobrou," otočila jsem se na něj a políbila ho na rty.

,,Dobrou," usmál se do polibku a obmotal mi ruce kolem pasu. Pak už jsme oba usnuli.

***

Probudila jsem se okolo deváté hodiny. Za hodinu jsem měla trénink, takže jsem opatrně vstala a po ranní hygieně, se šla nasnídat. Všichni až na Rosse byli vzhůru. Jakmile jsem přišla dolů, zaplavily mě otázky ,,Co trénink?" a podobně. Jak od mámy, tak od Marka. Snažila jsem se tak nějak v klidu, aniž bych skřípala zubama, odpovědět a pak už jsem se mohla v klidu nasnídat.

,,Dobrý ráno," ozval se ze schodů Ross. Otočila jsem se na něj a trochu se pousmála. Vlasy mu trčely všude možně a oči měl ještě rozespalé. Na chvilku o mě zavadil pohledem, ale potom si šel udělat do kuchyně snídani. Záměrně jsem tu svojí odnesla do kuchyně a rodiče nechala v obýváku.

,,Jak ses vyspala?" zamumlal pomalu Ross a dal mi ruce kolem pasu. Opírala jsem se o linku a pozorovala ho. Vypadal jako když ještě spí.

,,Dobrý, ty?" Usmála jsem se a obmotala mu ruce kolem krku. Neodpověděl a políbil mě. Polibky jsem mu oplácela a zároveň se snažila vnímat hlas rodičů, i když se mi to moc nedařilo. Máma se zrovna něčemu smála, když se hlas Marka začal přibližovat, tak jsem se odtáhla.

,,Co vy dva tu provádíte?" zasmál se. Trochu jsem se lekla, že něco tuší, ale z jeho pohledu to tak nevyladalo, takže jsem si v tichosti natočila pití do flašky.

Na trénink jsem se tentokrát dostala se Sabinou, která mě vzala autem. Trénink probíhal jako minule. Chvíli jsme mluvili, pak jsme zopakovali starou choreografii, naučili se novou a šli domů. Tentokrát bez jakéhokoliv přesčasu.

Domů jsem se vrátila v půl druhý celá vyřízená. Bez ohledu na čas jsem se osprchovala, umyla jsem si hlavu a šla spát. Usnula jsem naprosto okamžitě a spala asi do šesti hodin, protože mě probudil zvonicí telefon. Ani jsem se nedívala na číslo a se zavřenýma očima jsem to vzala. ,,Haló?"

F.E.E.L.G.O.O.D.Kde žijí příběhy. Začni objevovat