,,Elis, on odjel," vzlykla jsem jí do klína. Seděla u mě na zemi, opřená o sedačku a já jsem akorát brečela. Bylo něco po jedné hodině v noci a mám výčitky, že tu kvůli mně sedí takhle pozdě, ale když jsem jí říkala, že má jít spát, odmítla.
,,Vždyť není všechno ztracený. Sice nevím, kde přesně bydlí, ale můžeš mu napsat. Nebo já. Žiješ ve světě techniky. Vyřeší se to."
,,Jenže co když už nebudu mít tu odvahu mu to říct?"
,,Tak ti to řekne on," pokrčila rameny.
,,On mě nemiluje Elis. Jen já mám potřebu mu tím ničit život."
,,Žádnej život mu tím neničíš," zakroutila hlavou. ,,Myslíš si, že kdyby tě nemiloval, tak by před tím měsícem za tebou nepřijel? Od tý doby, co jste se rozešli, nikoho neměl. S nikým nespal, nikomu nedal ani obyčejnou pusu, dokonce se s nikým ani nedržel za ruku! Když měl můj brácha tu párty, byla jsem kousek od něj, když se o něj pokoušela jedna holka. Od bráchy ze školy. A víš, co jí řekl?" zeptala se mě a odhrnula mi vlasy z očí. Zakroutila jsem záporně hlavou. ,,Že je zamilovanej," usmála se.
,,A jak můžeš vědět, že myslel mě?"
,,Protože se ho zeptala, když je zamilovanej, kde tu svojí milovanou má. No a on jí odpověděl, že mu ještě neodpustila."
,,To mohl myslet kteroukoliv jinou," zakroutila jsem hlavou.
,,Ze všech holek, co znám, se Ross pohádal jenom s tebou," zasmála se a já se pousmála. ,,Jsi to ty. A teď mi pojď pomoct uklidit ten bordel." Usmála jsem se a šla jí pomoct uklidit po dnešku.
,,Věděla jsi, že máme propojený balkóny?" zasmála se, když lezla zvenčí.
,,Nevěděla. Si tam můžeme udělat sezení," zašklebila jsem se.
,,No to si piš. Tajný vchod rovnou," zasmála se. ,,Ještě jednou moc děkuju, že mi s tím pomáháš."
,,Prosím tě, to je samozřejmost. Jsi moje sousedka."
,,A taky snad nejlepší kámoška, ne?" hodila po mně polštář.
,,Že váháš," hodila jsem ho po ní zpátky.
,,Kam zmizela vůbec Billie?" zeptala se trochu opovrženě.
,,Co si tak můžeme domyslet, tak odjela domů s Tylerem," pokrčila jsem rameny.
,,Jako s Tylerem, se kterým jsi ještě před pár hodinami chodila?" vykulila se.
,,Jo, přesně s tím. Vlastně ten mě poslal za Rossem. Ten rozchod byl oboustranný. Nic jsem si od toho neslibovala," pokrčila jsem rameny.
,,A ty se na Billie nezlobíš?"
,,Nemám důvod," zakroutila jsem hlavou.
,,Za to, že tě tu nechala, když Ross zmizel," objasnila mi, co tím myslela.
,,Upřímně Elis? Já bych ani nechtěla. Ty jsi mnohem lepší kamarádka. Billie mám ráda, ale nemám s ní takové pouto, jako s tebou. Vlastně jsem ráda, že jsem s ní o tom nemluvila."
,,Oh, tak to jsem nečekala," dělala Elis dojatou.
,,Ale jo, čekala," zasmála jsem se.
,,Fajn, čekala jsem to," zašklebila se. ,,Nedáme si kakao?"
,,Takhle večer?" pozvedla jsem obočí.
,,Jsou čtyři. To už je skoro ráno," namítla.
,,V tom případě, proč ne?" pokrčila jsem rameny. O chvíli později už jsme seděly v kuchyni a popíjely teplé kakao. ,,V pondělí mám koncert," řekla jsem, čímž jsem se snažila naznačit, jestli by nechtěla jít se mnou.
ČTEŠ
F.E.E.L.G.O.O.D.
FanfictionŽivot mladé Olivie je poměrně obyčejný jako všechny ostatní, dokud nepotkala jednoho blonďáka, co jí naprosto změnil život. Otázkou je, jestli k horšímu nebo lepšímu.