Ráno jsem vstala až okolo půl deváté, ale i tak jsem všechno stíhala. Akorát když jsem se nasnídala, zazvonila Elis.
Do studia jsme jeli mým autem a hned jak jsme vystoupili, přiběhl k nám kluk tak stejně starý jako my. ,,Čau Olivio a ty musíš být Elis. Já jsem Leo. Mám vás tu vyzvednout. Pojďte," řekl nám rychle a rozešel se směrem k budově. Trochu zmateně jsme ho následovaly, ale jakmile jsem uviděla Cala, opadlo to ze mě.
,,Tak ukaž, co pro mě máš," usmál se na mě a sedl si za nahrávací pult. Šla jsem do odhlučněné místnosti, nasadila si sluchátka a popadla kytaru. Chvilku jsem váhala, ale nakonec jsem začala zpívat. Nevšímala jsem si okolí, prostě jsem zpívala."
,,To je skvělý! Mám to!" ozval se hlas Cala.
,,Jako hned napoprvý?" pozvedla jsem obočí.
,,Přesně tak. Je to skvělý." Sundala jsem si sluchátka a šla za ním. Až teď jsem si všimla, že si Leo a Elis povídají. Sama pro sebe jsem se uchechtla a šla si poslechnout nahrávku. ,,Budeme k tomu točit videoklip?" zeptal se Cal a já se trochu zamyslela. Bez videoklipu to zas tak velký úspěch mít nebude. V tom okamžiku mě napadl i námět.
,,Budeme. A bude to točený u moře. Aby svítilo sluníčko a-"
,,Tak mi to napíšeš do e-mailu, já to dohodnu s týmem. Zatím vydám jen audio. Souhlas?"
,,Dobře. Děkuju moc," usmála jsem se. ,,Zatím se měj," mávla jsem na něj a odešla za Elis.
,,Tak mi zavolej," mrkl na ní Leo, předal jí lísteček nejspíš s jeho číslem a odešel.
,,Olivio!" zavolal na mě Cal, když už jsem chtěla pronést nějakou zajímavou poznámku Elis k tomu, co jsem právě slyšela. ,,Tady máš ještě tu nahrávku," podal mi CD, mávl a odešel.
,,Páni, to bylo rychlý," podivila se Elis.
,,Stejně jako ty s tím klukem. To už máte rande?" pozvedla jsem obočí.
,,Jen mu mám zavolat," mávla nad tím rukou.
,,Nejradši by jsi mu zavolala už v autě, že jo?" pronesla jsem suše.
,,O můj bože, jo!" zaklela. ,,Doufám, že se vezmeme. Vlastně už jsem vymyslela jména našich dětí. Sakra on je tak hezkej! A milej! A vtipnej! Chci s ním chodit," dupla si a já neměla slov. Neměla jsem slov, protože Leo stál přímo za ní a já se neodvážila jí zarazit.
,,E-Elis," vykoktala jsem ze sebe a ukázala za ní. Ona se otočila a asi by se nejradši propadla do země, kdyby k ní Leo nepřišel a nepolíbil jí. S úsměvem jsem to pozorovala, ale zároveň to nechápala. Asi láska na první pohled. Neznají se dýl než hodinu. Odkašlala jsem si ve snaze odtrhnout se od sebe, ale nic. ,,Elis, počkám na tebe v autě," řekla jsem a odešla. Po chvilce mě dohonila a srovnala se mnou krok. ,,Tak povídej," pobídla jsem jí. Bylo vidět, že by to nejradši řekla každému, koho potká.
,,Liiiv," zapískla, ,,já mám kluka," zatleskala radostně.
,,To ti gratuluju," objala jsem jí kolem ramen. ,,Všichni si někoho najdou kromě mě."
,,Taky ti někoho najdeme," usmála se a objetí mi opětovala.
,,Ale já chci Rosse," povzdychla jsem si.
,,A já chci tebe," ozvalo se za námi a obě jsme ztuhly na místě. Pomalu jsem se otočila a málem se rozbrečela, když jsem ho viděla stát přímo naproti nám.
,,Rossi," vydechla jsem a udělala pár kroků dopředu. Potřebovala bych, aby mě někdo štípl. Pomalu ke mně došel, rukou mi zajel do vlasů a přitáhl si mě k sobě. ,,Pane bože," zamumlala jsem, jakmile jsme se odtáhli.
,,Sakra Olivio, ty jsi mi tak moc chyběla," zašeptal mi do ucha, když mě objímal. Tak mi to všechno chybělo. ,,Už tě nikdy nikam nepustím. Budu se o tebe starat ve dne v noci, nosit tě na rukou, všude tě doprovázet. Jenom mě prosím neopouštěj."
,,Rossi podívej se na mě," vzala jsem mu hlavu do dlaní. ,,Ta doba, co jsme se rozešli, pro mě byla neskutečně hrozná. Vždyť já bez tebe nedokážu žít. Nejsem bez tebe šťastná. Nenechám tě jít, ani kdyby jsi chtěl."
,,Jsi strašně úžasnej člověk, Liv," nevěřícně zakroutil hlavou.
,,Pojedeš ke mně?" zeptala jsem se a doufala, že bude souhlasit.
,,Na noc?" pozvedl obočí.
,,Klidně na dvě," usmála jsem se.
,,Jen si zajedu domů pro věci. Za půl hodiny jsem u tebe." Přikývla jsem. ,,Tak zatím ahoj," políbil mě a odběhl. Omámeně jsem se otočila na Elis, jestli se mi tohle všechno náhodou nezdá.
,,Stalo se právě to co se stalo, že jo?" zeptala jsem se nejistě.
,,Jestli myslíš to, že ses právě dala dohromady s Rossem, tak jo, stalo!" zaradovala se a běžela mě obejmout.
,,To studio je kouzelný," promluvila Elis na cestě domů. ,,Já tam potkala Lea a ty ses dala zase dohromady s Rossem. Víš vůbec, co tam dělal?"
,,Nevím," pokrčila jsem rameny, ,,ale jsem zatraceně ráda, že tam byl."
Doma jsem sebou švihla do postele a nemohla uvěřit tomu, že se to vážně děje. Už jsme zase spolu. Všechno bude zase dobrý. Teď už nás rodiče nemůžou rozdělit.
Asi po dvaceti minutách se ozval zvonek, tak jsem šla otevřít. ,,Páni, máš to tu vážně hezký," vydechl Ross, když vešel dovnitř.
,,Díky," pousmála jsem se.
,,Ještě je tu jedna věc, o které bych s tebou chtěl mluvit," otočil se směrem ke mně. Přikývla jsem a sedli jsme si na sedačku. Vzal si mé ruce do těch svých a pokračoval: ,,V tom studiu jsem ti chtěl ještě něco říct. Už od doby, co jsme spolu chodili do školy, ses mi líbila. No a pak přišel poslední ročník a já si nemohl pomoct. Vídal jsem tě čím dál tím víc až jsem se do tebe zamiloval. Když jsme se poprvý políbili, nemohl jsem tomu uvěřit. Že mi to vyšlo. Měl jsem v tu chvíli všechno, co jsem k životu potřeboval. Jenže pak jsem to všechno posral a uvědomil si, jak moc mi scházíš. Pak ses odstěhovala a já nevěděl co se sebou. Nemohl jsem zůstat v tom domě, kde mě doháněly vzpomínky na tebe, tak jsem se odstěhoval a snažil se zapomenout. Jenže pak jsem u Elis viděl, kde bydlíš a chtěl jít okamžitě za tebou. Když jsi poslala Tylera domů a nechala mě u sebe, cítil jsem po dlouhé době štěstí. Pak jsem tě viděl na tom večírku a věděl, že tě chci. Potom jsem byl v tom studiu za producentem kvůli turné. Rozhodl jsem se ho zrušit. Nikdo o tom nevěděl. Nebyl to takový problém. No a pak jsem tě slyšel ve studiu. Cal to měl nahlas. Uvědomil jsem si, že tě bezpodmínečně miluju a musím ti to za každou cenu říct. Jsem do tebe blázen, Liv. Strašně moc tě miluju."
,,Ta písnička je o tobě, Rossi," usmála jsem se a stiskla mu ruku. ,,Miluju tě víc, než cokoliv na světě," řekla jsem.
Usmál se na mě tím svým andělským úsměvem. ,,Takže už jsme zase oficiálně spolu?" povytáhl obočí a pohrával si s prstýnkem, který mi před několika měsíci dal.
,,Zase spolu," usmála jsem se, on se ke mně naklonil a políbil mě jako ještě nikdy.
KONEC
ČTEŠ
F.E.E.L.G.O.O.D.
FanfictionŽivot mladé Olivie je poměrně obyčejný jako všechny ostatní, dokud nepotkala jednoho blonďáka, co jí naprosto změnil život. Otázkou je, jestli k horšímu nebo lepšímu.