Tres

519 34 2
                                    

Anlattıkları bir bir beynime işlerken AYNI EVDE BİR AY BOYUNCA BERABER kalacak olmamız dışında bir sorun göremiyordum , ben korkak bir insandım ve bu adam beni sinirlenince öldürecek gibi duruyourdu. "Hepiniz anladıysanız konuşma bitmiştir yemekten sonra önce Jimin'in evine uğrayıp alınacakları alın ardından Jungkook'un evine gidin yeni evinizin adresini mesaj olarak size gönderdim ve Yoongi sen de evin planını bulmaya ve sisteme girmeye başla" Yoongi'nin bizi dinlediğini anlaması zordu ama belli ki işin ehli bir adamdı ki bunu bile anlamıştı. Ne zaman önümüze konuğunu anlamadığım tabağa bakıp bir şeyler yemeye başladım o sırada Jungkook'a kaçamak bakışlar atıyordum o ise hiç oralı değildi.

Herkes yemeğini bitirince Bay Wang ayağa kalktı ve biz de beraberinde kalktık. " 1 ay boyunca takip dışında evden çıkmak ve başka bir iş almak yok sözleşmelerinizi çıkarken imzalayın bol şanslar beyler" Ellerimizi sıkıp bizi orda bıraktı. Bunu fırsat bilerek tam Jungkook'a dönmüştüm ki bir anda suratıma tutulan kağıt ürkmeme neden oldu çığlığımı zor tuttum, Jungkook bunu görmüş ama pek takmayıp kafasını kağıda çevirmişti böyle şeyleri okumayı sevmezdim o yüzden o imza atana kadar okuyormuş numarası yaptım ve imzaladığında ben de inzalayıp resmini çektim (okumadığım için Yoongi'ye atıyordum o benim için okuyordu şu an atmama gerek yoktu gerçi çoktan imzalamıştım ama bulunması iyiydi) ve kağıdı verdim . Restoranttan çıktığımızda valenin bizi bekletmesi ve önümüze gelen hayallerimin arabası Maserati ile dudaklarım ve gözlerim benden izinsiz açıldı ben hala arabayı süzerken Jungkook'un "Bin artık" uyarısı ile ön koltuğa yerleştim benimle iletişim kurduğu ilk andı ve kaba olmasına rağmen sesi hoştu.
"Evini navigasyona gir" emriniz olur demek istesem de kendimi tuttum ve dediğini yaptım gelene kadar hiç konuşmamıştık araba durduğunda onu içeri davet edip etmeme konusunda kararsızdım ama davet etmediğimi Yoongi öğrenirse beni keserdi çünkü o da bu adama hayrandı . Hafifçe boğazımı temizleyip dikkati kendime çektim bana bakması ile söze atıldım " İçeri gelip bir kahve içmek ister misin? Burda beklemek sıkıcı olur(?)" istemiyor gibi bir hali vardı ve uzun bir süre düşündü " işin ne kadar sürer?" demesi üzerine aslında 5 dakikalık işim olmasına rağmen "biraz uzun sürebilir" dedim yalandan kim ölmüştü? başını sallayıp arabayı park etti ve indik eve girerken sessizlik hakim idi ortamımıza girdiğimizde direk ona oturma odasını gönderdim ve Yoongi'ye burda olduğunu mırıldanıp kahve yapmaya gittim . Atladığım bir tek nokta vardı nasıl içiyordu kahvesini ? Sormayı unuttuğum soru ile kendime söverken içeri adımladım. Gördüğüm manzara beni kahkaha atmamak için zorlayan türdendi. Jungkook tekli koltuğa oturmuş Yoongi ise hemen karşısında ki iki koltukta gözünü bile kırpmadan ona bakıyordu Jungkook ise telefonu ile ilgileniyordu. Ona nasıl sesleneceğime karar verememiştim bu yüzden ortaya attığım soruya umarım cevap verir edası ile ona baktım.
"Kahvelerinizi nasıl içersiniz?" Yoongi cevap bile vermemişti gerçi onu biliyordum sütlü içiyordu , Jungkook ise telefonundan başını kaldırmadan "sade" dedi pekala diyerek mutfağa döndüm ve kahveleri yapmaya başladım.

2 sütlü bir sade kahve ile geri döndüğümde hala aynı pozisyondalardı kahveleri verip kendikimi de elime aldım tam oturacaktım ki "artık eşyalarını topla" diyen Jungkook korkmama neden olmuştu Yoongi ile göz göze gelince onun da bir miktar ürktüğünü anladım . Hızlıca yukarı çıkıp işime yarayacak her şeyimi ve kıyafetlerimi almıştım en son ayıcığımı da çantaya koyup aşağıya indim. Yoongi tek başına oturuyordu etrafı tararken anlamış olmalı ki " az önce telefonu çalınca  çıktı arabaya gelsin işi bitince dedi gerçekten eridim bittim Jiminnie o bir meteor" laflarına kıkırdayıp ona sarıldım 1 ay yan yana gelemeyecektik onu özleyecektim kısa vedalaşmamızdan sonra evden çıktım arabaya doğru ilerledim .

PECADOR *JİKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin