05.10.2018
" 2. Katta tam ortada yatak odası var içeride kamera bulunmadığı için sadece kapı açılıp kapandığında içeriyi az da olsa görebiliyoruz 2 farklı kameradan yaptığım incelemere göre sağ tarafta yatağı sol tarafta ise duvara monteli televizyon ve koltuk takımı var 2. Kat 2 kapıdan oluşuyor 1 banyo 1 yatak odası bu da demek oluyor ki yatak çok fazla önde ve göremediğimiz yatağın arkasında bir şeyler var bana göre bir dolap olabilir ama yatağın sol tarafında bir giysi dolabı vardı bu yüzden çalışma masası da olabilir . Genelde yatak ve koltuk takımı arasına konuluyor çalışma masası ama orda bir masaya denk gelmedim bu yüzden büyük ihtimalle çalışma masası" son 1 haftamız vardı ve biz kasanın nerde olacağını düşünüyorduk. " fakat arkada olan korumları daha fazla , ki o oyuğun başında bekleyen 2 tane koruma var bu yüzden oyuğun içinde de olabilir" konuşmalarımı iki nefeste bitirince ona döndüm birşeyler düşünüyordu çatılan kaşları ve ısırdığı dudağı beni çekimine almışken " tuzak olabilir" dedi " bu kadar ön planda , bu kadar bariz bir şekilde belli ediyor ise bu bir tuzaktan başka bir şey değildir" haklı olabilirdi ama şu anlık bilemezdik. " Bu gün bir adam geldi ve oraya girdi inişi merdiven iner gibi basamak basamak yaptı demek ki aşağısı baya derin çıkarken yanında Shin' de vardı tüm gün izlememe rağmen onu oraya girerken görmedim bu da demek oluyor ki evin içinden oraya bir geçit var yani ev 3 değil 4 katlı ve yerin altında olan o yerin girişi sadece iş yaparken kullandığı bir yer orda bir toplanma odası olabilir" orayı elemek hiçbir zaman aklımda yoktu ama eğer orası toplantı salonuysa kasa orada değildi. Kafam karışmıştı derin bir nefes verdim ve oturduğum koltuğa daha çok yayıldım , bacaklarım bacaklarına değiyordu azıcık oyundan zarar gelmezdi değil mi ? Biraz daha yerimde kıpırdandım ve bacağımı bacağına sürttüm, ardından bacağımı kaldırdım ve bacağının üstüne koydum "yoruldum" dedim bana ufak bir bakış attı önüne döndü istediğim sonuca varamayınca bacağımı biraz güney bölgesine yaklaştırdım anında başı bana dönerken şirince sırıttım bacağımı ittirince yine hüsrana uğramıştım yılmak şu an lügatımda yoktu bu yüzden elimi bacağına koyup " bizim için kahve yapacağım biraz bekle " dedim ve kalkıp mutfağa gittim. Ben kahveler ile uğraşırken iki yanımdan tezgaha dayanan kollar ile korkup çığlık attım arkamı döndüğümde burun buruna gelmiştik yüzünü yüzüme yaklaştırdı öpmesini bekliyordum gözlerimi sıkıca yummuş dudaklarımı hafifçe uzatmıştım ama o dudaklarını yanağımın yanımdan geçirip kulağıma dayadı önce sıcak nefesini hissettim sonra sesini "Ateş olsan kendini ısıtamazsın. Yağmur olsan düştüğün yeri ıslatamazsın. Benimle oynamaya çalışma Jimin , yoksa çok ağlarsın" ardından evden çıktı. Tamam , pekala rezil olmuştum ama kurduğu cümle yüzünden geri vites yapacağımı sanıyorsa yanılıyordu bu oyunu o başlatmıştı ve ben onun kurallarına göre oynatacaktım. Arkasından bakarken burun kıvırmadan edemedim , hem Bay Wang bize evden iş dışında çıkmak yasak dememiş miydi ? Bu züppe niye zırt pırt gidiyordu ki ~_~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PECADOR *JİKOOK
מתח / מותחןİki suçlu görev için 1 ay boyunca aynı evde yaşayacaklar. Ya da siz öyle sanıyordunuz ? ? Çift; Jikook • 13 onların sayısı✨? TAMAMLANDI