30.09.2018
O günden beri hiç konusu açılmamıştı sadece aldığımız iş hakkında konuşma yapıyorduk ve ben Yoongi ile doğru düzgün hiçbir şekilde konuşamamıştım gerçi konuşsam da Jungkook'un olayları bildiğini ona söyleyemezdim en az benim kadar etkilenirdi ki zaten Jungkook daha bir şey yapmamıştı bu yüzden şimdilik onu da panik etmeme gerek yoktu . 10 gündür beraber kalıyoruduk kameraları izliyor ve evin planına göre nasıl saldırı yapıcağımıza karar veriyorduk bu gün içerde ki adamlarımız tarihi öğreneceklerdi. Çok geçmeden evde ki telefon çaldı , açık hoparlöre verdim " 13.10.2018 saat 10 da depoya gelecekler" telefon kapanmıştı " doğum günüm" diye mırıldandım Jungkook ise not almıştı verilen tarih ve saati ardından bana döndü " tam 14 gün sonra" dedi " hızlanmalıyız" şaşırmıştım normalde plana göre ayın 20 sine denk gelmeliydi ama 1 hafta öncesi olacaktı " 20 si olmayacak mıydı? Böyle planlamıştık" dedim " 1 hafta daha bu evde kalıcaz ardından boşaltırız dikkat çekmemek için işimize yarar erken olması ama hızlanmamız gerek şu ana kadar topladıklarımızı gözden geçirelim bu hafta her gece çıkar eve girme yöntemlerine yakından bakarız , şu hazırladığımız dosyayı getir derinlemesine kontrol yapalım." Her ne kadar ondan korksam da kalbim aynı şeyi söylemiyordu sürekli benimle konuşsun istiyordum ve o böyle uzun cümleler kurup benden bir şeyler isteyince emrine amadeyim oppa~ diyen içimde ki liseli fangirl kuduruyordu, kafamı salladım ve dolapta ki belgeleri çıkardım, masaya geçip karşılıklı oturduk " Yoongi ve Hoseok biz içeri girerken kameraları etkisiz hala getirecek ve bir kaç şey daha yapmaları gerek ara birini" dediğini yapıp Yoongi'yi aradım telefon açıldığında inleme ile konuşan Yoongi yüzünden telaşlanmıştım başına bir şey geldiğini düşünmüştüm fakat Jungkook " İşinizi hızlı bitirin ve bizi arayın pislik herifler " dediğinde başına bir şey gelmemiş ama içine bir şey girmiş olduğunu anladım gözümün önüne gelen görüntüler ile utanırken " utanma" dedi Jungkook " sanki ufacık çocuksun" dalga geçtiğini sanmıştı ama ben bu olay yüzünden utanmamıştım onları böyle düşününce yerlerinde bizim olduğumuzu hayal etmiştim , hayali bile güzeldi *ve fazla utandırıcı*.
Çok geçmeden telefon çaldı Jungkook gözlemlerimizi ve bulduğumuz şeyleri okumamı söyledi. Yavaşça dosyayı elime alıp okumaya başladım.Kurgu az çok belli . Beğendiniz mi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PECADOR *JİKOOK
Детектив / Триллерİki suçlu görev için 1 ay boyunca aynı evde yaşayacaklar. Ya da siz öyle sanıyordunuz ? ? Çift; Jikook • 13 onların sayısı✨? TAMAMLANDI