Seis

377 30 0
                                    

Yoongi'nin sesini duymamla ağzımı kapattım hıçkırıklarımı duymasını istemiyordum benden çok üzüleceğine emindim sessizce akan göz yaşlarım ile konuşmalarını dinledim.
"E-efendim"
" hala bağlanamadığın kameralar yüzünden bu gün kendimiz çıkıp gözlem yaptık , senim yüzünden işi tehlikeye atamayız yanına birini göndericem o sana yardım edecek"
" ben deniyordum aslında nerdeyse-."
" nerdeyse ne ? Nerdeyse başaracaktın değil mi , ama bak hala televizyonda bir görüntü göremiyoruz Min Yoongi"
"Pekala göndereceğin kişiyi bekliyorum" ve telefonu kapattı başka bir arama başlatınca ben daha yeni dank etmiş Yoongi ile kuzen olduğumuzu bilmesine şaşırıyordum ağlamam kesilip yerini korkuya bırakmıştı demek ki bizi araştırmış ve bunları öğrenmişti ama nasıl ? Devlet dairesindeki evraklarda bile gerçek bilgilerimiz yazmıyordu doğum tarihlerimiz ve isimlerimiz dışında hepsi yalandı. Nerden ulaşmıştı gerçek bilgilere ? Telefondan gelen ses ile dikkatimi tekrar ona verdim.
" Alo"
"Hoseok sana mesaj atacağım adrese git orda ki çocuğa yardım etmen gerek açıklamayı o yapacak" ve telefon kapanmıştı karşı tarafın kabul edip etmeyeceğini nerden biliyordu ki ? Tekrar bana döndü " nerden biliyorsun" dedim cevap vermemesi üzerine daha da korkmuştum çünkü bunu biliyor ise en önemli olayı da biliyordu , gözlerim dolarken yaklaştım ona doğru yavaşça uzattım elimi tam ona değecektim ki "dokunma" dedi " bana şakın dokunayım deme ChimChim" kanım donmuştu biliyordu işte öğrenmişti ama neden bu kadar sakindi ki ? Neden daha birşey yapmamıştı bana ? Yeni mi öğrenmişti ? Acaba beni onunla ortak olduğum için Yoongi'yi ise benimle ortak sandığı için mi araştırmıştı ? Ama bu bilgileri elde etmesi imkansızdı. Ben hala elim havada dururken o ise ceketini alıp evden çıkmıştı beni bir başıma düşüncelerimin arasında bırakıp.

PECADOR *JİKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin