Once

348 25 1
                                    

13.10.2018
" sadece plana uygun hareket edin ve bu iş bu gün bitsin anlaşıldı mı ?" Sesi odada yankılanırken gelen onay mırıltıları üzerine sinsice sırıttı genç kadın bu gün bu iş bitecekti.
•••
Büyük gün gelmişti bu gün planımızı devreye sokacaktık heyecanlıydım çünkü zor bir görevimiz vardı ve bir de dün gece uyuyamadığım için gözlerim internette okuduğum yazıyı uyguluyordum ^ eğer uyuyamıyorsanız 10 dakika boyunca sabit kalın ve gözlerinizi kapatın hiçbir şekilde hareket etmeyin uykuya daldığınızı sabah kalktığınızda fark edeceksiniz ^ bu sırada duyduğum ses "bu iş bitince sen ve kuzeninle çok güzel planlarım var Park Jimin" demişti ve ben kesinlikle altıma sıçıyordum.Ekipmanlarımız ve silahlarımız tamamdı , Jungkook bana silah kullanmasını az da olsa öğretmişti aklıma dolan görüntüler yüzünden ürpermemi engelliyemedim çünkü manyağın namlusu sürekli suratıma dönüktü. İkimizde hazır olduğumuzda aynı anda binadan çıktık.
~
Yerlerimizi almıştık planda tek çıkan sorun * gerçi bu işimize gelmişti * beklediğimizden daha az koruma vardı. Sadece 2 tane biri önde biri arkadaydı garip bir durumdu ama büyük ihtimalle kalan korumalar şu an depoyu kolluyordu, ama aklıma gelen şey ile telsizimi elime aldım ben önde Jungkook arkadaydı ona ulaşmak için telsiz kullanıyordum " T ben H ( bunlar birbirimize seslendiğimiz kod adlarıydı o kullanmıyordu ama olsun ) sadece 2 koruma var bu da demek oluyor ki içeri daha geç gireceğiz?" soruma karşılık ilk önce bir ses çıkmamıştı sonra " Evet saatlere uymamız gerek yoksa biz daha buradayken haber verdikleri yere bir sinyal vermedikleri için işkillenebilirler" Tanrım telsizden çıkan sesi bile tamamiyle muhteşemdi.

Tam saati gelmişti birbirilerine son kez durum bildirimi yaptılar bunu görünce Jungkook'a sinyal gönderdim geri sinyal gelince başladığımızı anladım yavaşça adama yaklaşırken titreyen elimle silahı sıkıca kavradım , tek bir atış yapmam gerekiyordu göğüsünü ortalarsam eğer bir desibel sesi bile çıkmadan ölecekti , bunu Jungkook öğretmişti ama adam sürekli hareket ediyordu , bu işimi zorlaştırırken iyi ki dedim iyi ki diğer korumlar burda yok , yoksa kesinlikle başarısız sonuçlanmasına neden olurdum planın.Bir sinyal daha gelince nefesimi tuttum ya şimdi ya hiç diyerek neresine denk gelirse gelsin , düşünmeden ateş ettim yoksa planı batıracaktım çünkü bu sinyal vuruyoruzun habercisiydi. Geri sinyal attım ve koşturarak kapıya gittim hızlı olmalıydım bu sırada göz göze geldiğim kamera ile umarım Yoongi hala sistemdedir diye dua ediyordum. Cebimden çıkardığım maymuncukla kapıyı açtım bu işi çok yaptığım için nerdeyse tek usta olduğum şeydi. İçeri girerken temkinliydim silahı içeri doğrultarak önce ilk katı taradım kimse olmadığını görünce ikinci kata çıktım kasa eğer orda yoksa Jungkook'un olduğu yerdeydi. Kapısı kilitli odanın kapısını açtığımda hızlıca yatağın arkasına yöneldim ilk düşüncem uymuştu bir dolap vardı ama giysi dolabından çok farklıydı  çekmeceleri es geçip en alttaki büyük bölmeye yöneldim kilitliydi. Sürekli kilit açma işi bana kalmıştı ve artık sıkılmıştım bu yüzden çabucak onu da açıp kasa ile göz göze geldim gözlerim parlarken telsizi elime aldım "T ben H kasayı buldum yatak odasında" dedim biraz beklememe rağmen ses gelmemişti tedirgin olmama rağmen buraya geleceğini düşünüp kasayı açmaya çalıştım o sırada tam arkamda duyduğum ses ile oraya döndüm korkuyla.
"Jimin, tuzak!"
Ve başımın arkasına vurulan sert şey hepsi bir anda olmuştu gözlerim kararırken bedenim kendini taşıyamaz oldu ve yere düştüm , sonrası ise karanlık....

PECADOR *JİKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin