*Medyada çizdiğim (kskdjskskksks) ev*keskin nişancının biri arkaya biri öne dönük*
"Ev 3 katlı ön kapıda 1 bahçede 1 evin önünde sağ ve solda olmak üzere 2 ve ön tarafa bakan 1 keskin nişancı bulunuyor arkada ise üstü tahta ile kapalı oyuğun yanında 2 evin önünde 2 ilk balkonda 2 ikinci balkonda 2 ve arka tarafa bakan 1 keskin nişancı var evde toplam 14 koruma var. Bahçeyi dolaşan koruma 40 dakika boyunca ön bahçeyi arıyor 40 dakika sonra arka bahçeye geçiyor arka balkonlarda olan korumalar bahçeyi dolaşan korumanın değişimiyle aynı dakikada ön balkonlara geliyor , ana kapıda olan koruma durum bildirmesinden sonra 15 dakika boyunca evin dışını dolaşıyorlar , 24 saatte bir vardiya değiştiriyorlar orda ise açık veriyorlar ilk olarak keskin nişancılar gidiyor onlardan 5 dakika sonra arka balkonların ikisinde duranlar çıkıyorlar yarım saat sonra Shin eve geliyor ve onunla beraber gelen korumalar giden kişilerin ve hala orda olanların yerlerini alıyorlar.Shin her sabah 8 de evden çıkıyor akşam 9 da eve geliyor ayrıca Shin evden çıkarken yanında ki adamı elinde ki tabletle evde ki tüm kameraları izliyor." Bir bardak suya ihtiyacım vardı çok hızlı okumuştum su içeceğimi söyledim ve geri döndüm kaldığım yerden devam ettim " adamları öldürüp eve girmemiz ve belgeleri alıp çıkmamız için sadece yarım saat sürmeli gibi gözüküyor olsa da Shin o gün eve gelmeyip direk depoya gidebilir bu yüzden vardiya değişimi ne zaman olacak bilmiyoruz yine de gittikleri anda içeri gireceğiz ve kasa evin içinde değil o oyuk yerde olabilir bu yüzden ben ön tarafta ki adamları ö-öldüreceğim Jungkook ise arka taraftakileri ben eve Jungkook oyuğa girecek ve kasayı bulan diğerine haber verecek her ne olursa olsun o korumalar gitmese bile 9:35 de saldırmamız 9:45 de o evden çıkmamız ve 10:00 da depoda olmamız gerek depo ile evin arası 15 dakika ve biz bunları yaparken Yoongi o günün eş değer olduğu görüntüleri yansıtacak tablete ve aslında biz orda değilmişiz gibi bir ortam çıkartacak , depoya girmeden içerde olan adamlara haber verilecek ve biz oraya gidene kadar çatışma çoktan başlamış olacak biz arkadan dolanıp malların yüklü olduğu otobüsü durdurucaz ve Bay wang polise haber verdiğinde bize de bir otobüs gönderecek tüm adamlarımız ile otobüse bineceğiz üstümüzü değiştirdiğimizde bizi bu eve yakın bir yere bırakacaklar hiçbir şey olmamış gibi ve 1 hafta daha burada kalacağız dikkat çekmemek için 1 hafta bittiğinde ise evi sessizce terk edeceğiz" Bu planı Jungkook ile bulmuştuk konuştuğumuz zamanlar var demiştim ya işte bunları konuşuyorduk ne muhteşem ama.
Herkesin onayladığı plan ve bilgiler gülümsememe neden olmuştu bir şeyleri birilerine beğendirmek zor bir olaydı ve birileri benim de katkım olduğu bir şeyi beğenince fazlasıyla mutlu oluyordum. Ben aptal gibi sırıtırken Hoseok kapatıyoruz demiş ve bağlantımızı kesmişti. Jungkook'a baktığımda hafif sırıtarak bana baktığını gördüm gülümsemem genişlerken utanıp başımı eğdim , ağzından çıkan kelimeler utanmamı bin level daha yükseltmişken yüzüm kızartmaktan patlayacaktı.
" eğme başını güzel gülüşünü göremiyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PECADOR *JİKOOK
Mystery / Thrillerİki suçlu görev için 1 ay boyunca aynı evde yaşayacaklar. Ya da siz öyle sanıyordunuz ? ? Çift; Jikook • 13 onların sayısı✨? TAMAMLANDI