Kayıt

59 2 0
                                    

Telefondan yazdım biraz kısa olmuş olabilir. İyi okumalar :)

Artık tercihler açıklandı ve okula kayıt olma zamanı geldi.Tek tercih yapınca pek fazla bi ihtimal olmuyor.Malesef inşaat mühendisi olucam.Ha kaldırım mühendisi ha inşaat farkeden pek bir şey yok benim için ,zorla evden çıktım. Arabaya bindik .Kayıtlar için üniversiteye gidiyorduk.Bu arada sağolsun Buse de benim için Ege Üniversitesini yazdı.

O kadar sıkıcı ki yol istemeye istemeye gidiyorum. En iyisi kulaklıkları takıp uyumak daha yolumuz var sonuçta.

“Özgeeeee" diye bağırmaya başladı annem.

“Hıı. Beş dakika daha."

“Kızım evde değiliz hatırlatırım.Üniversiteye geldik." bir an için rüya olmasını dinlemiştim. Ama ne yazıkki değildi zorla yerimden kalktım.Kayıt işlemini yapmak için üniversiteye girdik. Aslında üniversite çok güzeldi sanırım katlanabilirim. Sıra bize geldiğinde tedirgin bir şekilde içeri girdik. Gereksiz işlemleri hallettik.

“Anne susadım."

“Git al." anneye bak ya . “Tamam" diyip oflayarak kafeteryaya gittim. Dolaptan suyu aldım. Arkamı dönmemle bir çocuğa çarptım. Yerden suyu alıp kalkmamla çocuğu görüp “Sennnn " diye çığlık atmam bir oldu.

“Birileri beni takip ediyor sanırım" dedi pis pis sırıtarak. Neee o beni mi kastetti.

Sinirle dönüp “Ben mi seni takip edicem senin beni takip etmediğini nerden biliyim."

Mal ya bu çocuk sinir etti gene beni.

“Ne dedin sen bana" yok artık ben mal kısmını sesli mi söyledim şaka olsun lütfen.

Bir dakika ya ondan mı korkcam “ Ne demişim "

“Mal dedin sensin mal salak ne işin var burda beni takip etmediysen "

“Kayıt için geldim.Seni niye takip edim ego yığını."

“Neeee nee ne kayıt mı kahretsin. Seninle aynı üniversitede 4 yıl mı ölsem daha iyi ." Oha yok artık aynı üniversitedemiyiz. Allahım lütfen şaka olsun .Nolurrrrr.

“ Neee şaka dimi hahahha çok komikti gerçekten"

“Sorunlumusun kızım senin gibi bir başbelasıyla 4 yıl bu şaka biraz ağır olurdu."

“ Allahım ben ne günah işledim de beni bu öküzle aynı okula koydun ."

“Doğru konuş bak kız demem çok kötü olur."

“Nolurmuşş. " ben bugün yürek falan mı yedim . Çocuğun üstüne yürürken bir kız “Berkkkkk." diye çığlık atar tonda konuştu. Adı Berk miymiş en sevdiğim isim bu salağa hiç yakışmamış neyse sanırım sevgilisi. O da kendi gibi egoist ilk görüşte anladım. Tencere yuvarlanmış kapağını bulmuş.

“Aaa bak sevgilin gelmiş gitsene sen."

Bana sinirle dönüp “Sevgilim değil kuzenim " dedi üstüne basa basa. Niye açıklama yapıyorsa sonra da çekip gitti zaten.

Koşa koşa arabaya gittim. Evet baya oyalanmışım ki babam sinirle “Nerdesin sen Özge bir su almak bu kadar uzun sürer mi?  " Gelde hesap ver şimdi ne diycem ayy babacım salak bir çocukla karşılaştım ama en azından yakışıklıydı. Nee bunu ben mi dedim.

“Babacım bi arkadaşla karşılaştımda aynı üniversiteyi kazanmışız onunla konuştum." sonra da bir şey demedi Allah'tan .

Yol sıkıcı ve uzundu. Eve dönmeden biraz  alışveriş yaptık.Sonuçta haftaya okul başlıyor.

KaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin