Aşk

36 0 0
                                    

Uzun zamandır duymadığım o tanıdık sesi duymamla arkamı döndüm. Bu Efeydi.

“Ne işin var burda ?” dedim. Berk yanımda şaşırmış bir şekilde bana bakıyordu. Sonra der gibi baktım.

“Bak Özge ben özür dilerim verdiğim sözü tutamadım evet hala seni seviyorum zor da olsa geri dönmeyi başardım senin için biliyorum geç oldu ama bana bir şans daha vermelisin.” derken sanki Berk farketmemiş gibi konuşuyordu. Berk'in elini tutarak “Üzgünüm sana bir şans daha veremem.Bizim gitmemiz gerek.”  deyip Berk'i çekiştirerek ordan uzaklaştım. Berk bir anda durdu. “Özge neler oluyor. O kimdi ?” 

“ Açıklıycam herşeyi merak etme.” deyip Efeyle olan tüm geçmişimi anlattım. Ona karşı bir şey hissetmediğimi de. Konuşmayı bitirdiğimde yüzüne baktım. Merakla ne diyeceğini bekliyordum.

“Tamam.” dedi.

“Nasıl yani tamam ne demek.” iki elimi tuttu. Gözlerimin içine bakarak

“Geçmişi bir kenara bırak ve geleceğe bak. Ben geçmişle ilgilenmiyorum. Şimdi bana cevap ver geleceğinde bana yer varmı? ”

Kalbim o kadar hızlı atıyordu ki acaba duyuyor mu? Çok yakındık. Sanki dünya durmuş biz öylece kalmışız gibi. Gülümsedim. “Evet .” dedim. Bu kadar kısa zamanda birini bu kadar seveceğimi hayal bile edemezdim. Onu çok seviyordum. Bana bakışlarından ne kadar mutlu olduğunu anladım. Çok heyecanlı bir o kadar da tatlıydı. Bana sarıldı. 

“O kadar mutluyum ki ilk kez birine bu kadar aşık oldum.” dedi. Kalbim daha da hızlı atıyordu yerinden çıkacak gibiydi. Onun ilk aşkı olmak imkansız gibiydi. Ama ilktim. O da benim için ilkti.

“Sende benim için ilksin . İlk ve tek...” dedim.

“ İlk ve son olsa. ” gülümsedim.

“İlk ve son ” Bana o kadar sıkı sarıldı ki sanki bırakmak istemiyor gibi. “Sanki bir rüyadayım ve uyanmak istemiyorum. Uyanmaktan çok korkuyorum.”

“Korkma rüyada değilsin. Sana söz veriyorum seni bırakmayacağım. ” Ona güveniyorum beni bırakmıycak.

“Berk şimdi gitmeliyim, Efeyle konuşmalıyım. Sonuçta o benim arkadaşım çocukluktan beri beraberiz ondan kaçamam gönlünü almalıyım. Beni unutması gerek mutlu olmasını istiyorum.”

“ Tamam ama bak sana fazla yaklaşmasına izin verme sonuçta hala sana karşı birşeyler hissediyor. Dur bende gelim beraber gidelim.”

“Saçmalama Berk sen gelirsen işler karışır. Ayrıca o kadar zayıf göründüğüne bakma karatede kara kuşak sinirli anına denk gelirsen kavga çıkabilir.”

“ Karate mi ? Sen asıl şu kaslara bak ben bunları süs olsun diye yapmadım.” Kollarını gösterdi gülmeye başladım. Ama kas konusunda gerçekten haklıydı. Mükemmel bir vücuda sahipti. “Olsun canım sen genede gelme olay çıkmasın.”

“Peki canım” dedi gülerek.

“Gideceğin yere ben bırakıcam itiraz istemiyorum. ”

“Tamam” dedim. Yürümeye başladık. Elimi tutuyordu. Bir arabanın yanında durduk. Kırmızı porsche mükemmel bir şey. “Bu-bu araba senin mi ?” dedim şaşırarak.

“Evet bu bebek benim.”

“Sanırım aşık oldum." dedim. Bana garip garip bakmaya başladı.

“Yakında arabamı da kıskanıcam sanırım.” dedi. Gülmeye başladım. “Arabaları çok severim. Özelliklede kırmızı spor olanları."

“Vaov bir kızın arabaları sevdiğini ilk defa duyuyorum.Ama sevdim.” sonunda arabaya bindik. Emniyet kemerini taktı. Benimkini de taktı.Arabayı çalıştırdı.

KaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin