Tessa şaşkınca Leonard'a bakıyor ne yapacağını bilemez halde öylece duruyordu."Sende beni istiyorsun.Biliyorum"dedi Leonard genç kızın üzerine çıkarken. Tessa telaşla"Lordum ne yapıyorsunuz?"dedi."Leo. Bana Leo de"dedi Leonard. Tessa'nın gözlerine baktı."Lütfen bırakın"dedi genç kadın. Leonard'ın buna hiç niyeti yoktu."Seni her gece rüyamda gördüm.Senin için ölüyorum"dedi Leonard sessizce.Bu doğruydu.O öpücüğü her defasında tekrardan istiyordu."Leo...lütfen bırak gideyim.Ben hiç yapmadım lütfen"dedi genç kız yalvarırcasına. Leonard o an kendine geldi.Genç kızın gözlerinde korkuyu gördü.Genç adam yavaşça geri çekildi. Tessa'yı basit biri sanmıştı.Ama öyle değildi.O çok masumdu."Ben buradan gidince benimle gel"dedi Leonard. Tessa hızla ayağa kalktı."Asla!"dedi ve koşarak odadan çıktı. Leonard'ı içindeki o duygu ile yalnız bıraktı.
✾
"Ben Sir Colin Androws.Lucy Allssion'u ömür boyu sevip,koruyacağıma,iyi ve kötü günde yanında olacağıma yemin ederim.Tanrı önünde seni karım olarak kabul ediyorum"
"Ben Lucy Allssion.Sir Colin Androws'u ömür boyu sevip,koruyacağıma,iyi ve kötü günde yanında olacağıma yemin ederim.Tanrı önünde seni kocam olarak kabul ediyorum"
Genç çiftin ağzından dökülen sözlerle salonun alkışlarla dolması bir oldu.
-"Ve bende tanrı ve şahitler önünde sizi karı-koca ilan ediyorum.Tanrı sizi kutsasın"diyen Peder'in sözlerinin bitimiyle Colin'in dudakları Lucy'nin dudaklarını buldu.
Lydya heyecanla alkışlarken Gabriel mutlulukla ona eşlik ediyordu."Lydya yoruldun mu?"dedi Gabriel.Geleli daha dört gün olmuştu ancak Lydya'nın üzerine fazla düşüyordu."Biz iyiyiz Gabriel."dedi Lydya gülümseyerek.Giydiği elbise ile karnı fazlaca ortaya çıkmış ve Gabriel'in gözüne çarpmayı başarmıştı."Düşes elbise çok yakışmış"dedi karısının kulağına genç adam.Lydya'nın yanakları al al oldu.Zaten hamilelikle beraber pembeliklere bürünen yanakları şimdi dahada kırmızılaşmıştı.
"Teşekkür ederim Lordum"dedi genç kadın gülerek.Gabriel Lydya'nın elini tutup dans pistine götürdü karısını. Lydya'nın karnından dolayı fazla yakın duramasalar da yinede fazlasıyla yakındılar."Hala inanamıyorum"dedi Gabriel sessizce.Lydya deli olduğu maviliklerde boğulurken genç adam konuşmasına devam etti."Bebeğimiz. Bu inanılmaz derecede harika."dedi Gabriel. Baba olmak için fazla heyecanlıydı genç adam."Zamanla alışırsınız Lordum"dedi Lydya gülerek."Hayır.Alışmak istemiyorum.Kalbim hep böyle heyecanla atsın istiyorum"dedi Gabriel.Alnını genç kadının alnına dayadı."Daha çok kez baba olacağım"dedi sırıtarak.Lydya utanç ve sevinçle kocasına baktı.Baba olmayı istemesine çok seviniyordu genç kadın.İki aşık dansa bıraktı kendini...
Leonard'ın gözü Tessadaydı. Hizmetçi olabilirdi Tessa ama Leonard onu hiç küçümsememişti. Yanındaki kadının kahkahası ile kendine geldi Leonard."Lordum iyi misiniz?"diyen kadın fazlaca çekiciydi.Cevap vermedi Leonard. Tekrar bakışlarını Tessa'ya çevirdi.Genç kadın ona bakıyordu.Kalbindeki o heyecana o mutluluğa engel olamadı genç adam.
Tessa hızla mutfağa yöneldi. Leonard ile aynı ortamda bulunmak onu fazlaca heyecanlandırıyordu.Mutfağa gireceği sırada kolundan tutan el ile beraber sürüklenmeye başladı Tessa."Lordum.Ne yapıyorsunuz?!"dedi hiddetle genç kadın.Leonard Tessa'yı bulduğu ilk odaya soktu.Tessa kolunu ovuştururken "Gidiyorum"dedi Leonard.Genç kadın o an dondu."Nereye?"diyebildi kalbi aklından habersizce."Ben bir Düküm hep burada kalamam"dedi Leonard. Genç kadının ellerini tuttu."Benimle gel. Sana çok güzel bir hayat vaat ediyorum"dedi genç adam. Tessa o an sinirlendi.Genç adamın ellerini bıraktı birden."Ben sizin metresiniz olmam Lordum!"dedi sinirle.Leonard ne diyeceğini bilemeden baktı.Metres?Tessa metresi olamazdı o çok masumdu.O ancak karısı olurdu."Ben bunu kastetmedim"diyebildi ancak Leonard.Tessa onu o halde bırakarak gidince bir şey gelmedi elinden.Bugün gidiyordu.Bir daha gelemezdi.İleride Tessa başka bir adam ile evlenebilirdi.Buna dayanabilir miydi?Tessa çaresiz gözyaşlarıyla mutfağa girdi.Bu adam onu deli ediyordu.Gidecekti. Ama gitmesini istemiyordu Tessa. Metresi de olamazdı.Böyle olmamalıydı.Bir adam için ağlamamalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Esir
Fiksi SejarahLydya Allison ingiliz bir diplomatın kızıdır. Evde kalmış ve Devonshire Dükü Gabriel ile evlenmek zorunda kalmış olan Lydya gerçek aşkı bulabilecek midir? Bir erkeğin kalbi kale gibidir.Fethedilmesi zor,ama imkansız değildir. @tugcaa ve @cokguluyom...