11. dio kao bonus dio jer sam neizmjerno sretna što sam napokon dosegnula 1k pratitelja na Wattpadu.
Ako jos uvijek niste, zapratite me sada!
Također, priča je napokon prešla 34k čitanja, i još malo pa će imati 2,5k votes, što je jos jedan dodatan razlog za bonus nastavak.Hvala!
______________________Stojim tamo i gledam njih dvoje kako se grle. Maria je morala stati na prste kako bi mu dala poljubac u obraz. Dosta je niska, a on je poprilično visok, ali ipak mislim da je Cole malo viši od njega.
Nikada nisam primijetila koliko je on zapravo zgodan, nije niti čudo što se Maria zagledala u njega. Tamna kosa, svijetle oči, brada, i još uz sve to dobro građeno tijelo. Šteta što to sve kvari njegova iznimna arogantnost i bahatost.Stajala sam tamo, sama, još nekoliko minuta dok on nije podigao pogled ka meni. Recimo da je ostao otvorenih usta.
I ja sam.
Jučer u dizalu me se definitivno nije sjetio, ali sada imam osjećaj da zna tko sam. Zna da sam ja ta koja ga je slučajno (čitaj-namjerno) polila hladnom limunadom.
Nisam očekivala da ću ga baš ovdje sresti.
Pružio joj je ruku, ona ju je uzela u svoju te su se uputili prema meni."Ti." rekao je još jednom. Mislim da će to uskoro postati naš pozdrav.
Klasika.
"Ti." odlučila sam pratiti njega.
"Što ti radiš ovdje?" upitao je i pogledao me sumnjičavo, iskreno ne znam čemu.
"Mark, ovo je moja radna kolegica i prijateljica, Jane." predstavila nas je te sam iz pristojnosti pružila ruku.
Da se mene pita, a nažalost me se ne pita, ne bih se niti upoznavala s njime.Bezobrazni kreten.
"Mark McLaren, ne mogu reći da mi je drago."
Malo je reći da sam ostala u čudu, još nikada nisam upoznala osobu koja se preziva kao ja.
"Jane..." rekla sam te napravila malenu stanku razmišljajući da li da spomenem svoje prezime, to jest naše "...također McLaren." rekla sam te smo se rukovali.
Njegov izraz lica je vjerojatno bio isti kao i moj, čuđenje.Nije ništa komentirao već se okrenuo u Mariinom smjeru.
"Jeste li za kavu?" predložio je, na što sam ja automatski odmahnula glavon.
"Meni je stvarno žao, ali stvarno bih morala kući." rekla sam i pogledala ga."Ma hajde Jade, samo jedna kava!" nije joj trebalo dugo da me nagovori, te smo krenuli prema obližnjem kafiću, naručili piće kad je Marku zazvonio telefon.
"U Diamondu sam...da...dođi ovdje, čekam te...oke vidimo se." i s time je poklopio slušalicu i odložio mobitel na stol.
"Nego, Jane..." rekao je te me pogledao znatiželjnim pogledom. "...inače, odavdje si?" upitao je i popio gutljaj kave.
Iskreno, čudno mi je što me još uvijek nije napao za onaj dan, a i malo se previše interesira za moj privatni život.
"Da, rođena i odrasla ovdje u New Yorku."
"Lijepo." rekao je te pogledao iza mene gdje je pogled i zadržao dok se nije ustao i prijateljski rukovao sa nekime.
Malo sam bolje pogledala, i primijetila da je to moj šef, Cole Freeman.Sjeo je preko puta mene i Marie, do Marka, i naručio limunadu. Klasika.
Taj čovjek valjda živi od te limunade, samo će se jednog dana pretvoriti u limun.Konobar mu je donio limunadu, a on mu je pružio novac.
"U redu je." nadodao je, te se konobar zahvalio.
Barem nije škrt, jedna vrlina u svim tim manama.Uzeo je čašu u ruke te me pogledao:
"Nadajmo se da je barem približno dobra kao tvoja." rekao je i uzeo gutljaj.Po njegovom gadljivom izrazu lica lako se dalo zaključiti da nije.
Gledala sam taj njegov izraz lica i nisam mogla ne nasmijati se. Čim me pogledao i uhvatio, brzo sam spustila pogled.
Još će pomisliti da mu se rugam. Svi znamo da mu ne treba puno da nekome da otkaz.
Još uvijek sam osjetila njegov pogled na sebi pa sam ga odlučila jos jednom pogledati.Nasmijao mi se i uzeo još jedan gutljaj limunade koja mu je brzo saprala taj slatki osmjeh s lica.
Šteta. Ipak, definitivno jedno novo iskustvo.
_____________________________________
Vote?
Komentar? Pošto mi je dosadno, osobno ću se javiti u inbox svima koji komentiraju, te malo popricati s vama ako to zelite! ❤❤
Btw, ovo je nešto kraće pošto je bonus nastavak!
Don't be mad!IG: remekdjelo1
Also, na slici je osoba koju ja zamišljam kao Marka.
😍Ljubim vas!
YOU ARE READING
Opsjednut
Teen FictionJane McLaren, dvadesetogodišnja djevojka koja već dvije godine radi u malenom kafiću praveći svoju limunadu, onu limunadu koju ju je tata naučio raditi još dok je bila mala. Sada ga više nema, Jane živi sa bolesnom majkom i sedamnaestogodišnjom sest...