Kto jest twoim boskim rodzicem?

580 16 20
                                    

Percy Jackson — Hermes

Nico di Angelo — Wenus (na szczęście nie jesteś zbyt próżna)

Leo Valdez — Demeter (twoja naturalność go przyciąga)

Frank Zhang — Jesteś śmiertelniczką..ale masz wypasionych rodziców!

Will Solace — Mars

Jason Grace — Apollo

Jaką moc posiadasz?

Percy Jackson — Możesz dostać się do jakiegokolwiek kraju zapragniesz gdy o nim pomyślisz (intensywnie) ale tylko w pojedynkę.

Nico di Angelo — Czaromowa i moc której się wstydzisz, tj. za pstryknięciem palców same włosy ci się układają i makijaż nakłada.To cie uchroniło przed wieloma spóźnieniami na spotkania z Nic'iem, ale wstydzisz się tego niemiłosiernie.

Leo Valdez — Potrafisz rozmawiać ze zwierzętami. Nikt nie wie dlaczego, nikt nie wie jak, ale potrafisz. Dlatego też często zwierzasz się im ze swoich problemów i wiesz że one mogą cię wysłuchać i pocieszyć. To bardzo pomocne.

Frank Zhang — Um..potrafisz..opiekować się dobrze zwierzętami?

Will Solace — Umiesz walczyć. Ale nie tylko jedną bronią, ale każdą która ci wpadnie w ręce. A jak nie masz niczego to gołymi rękami. Will lubi w tobie twoją zaciętość.

Jason Grace — Śpiewanie. Masz cudowny głos, który ukaja nawet po najgorszym dniu. Zawsze gdy Jason ma zły dzień i go słyszy to każe ci śpiewać dalej. Zazwyczaj wtedy oboje zasypiacie przytuleni do siebie — a ciebie boli gardło, ale jest to mało istotne.

Gdybym mogła wybrać... preferencje z OH/PJ (zakończono) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz