[Twoje Imię] nienawidziła latać samolotem.Ogólnie nienawidziła latać.Nigdy.Aż dziwne że miała Jasona Grace'a za chłopaka.Tym razem wybierali się całą grupą na Alpy.Ona,Jason,Leo,Kalipso,i Hazel z Frankiem.
Niby wszystko okay,lecieli sobie spokojnie,aż tu nagle..jeb!
Turbulencje.
Dziewczyna chwyciła się Jasona za rękę i ścisnęła ją najmocniej jak tylko potrafiła.On spojrzał się na nią i objął ramieniem.
- Hej,spokojnie,nic się nie dzieje.
- A jak spadniemy?
- Nie spadniemy.Spokojnie,spróbuj zasnąć.
Już prawie zasypiała aż tu nagle usłyszała głos Leona.
- Hej ty,siostro Willa! - nie no,mógłby już się odczepić z tą siostrą Willa.To,że była siostrą przystojnego lekarza nie oznacza przecież,że była nim.
[Twoje Imię] odwróciła się nie pewnie do elfa Latynosa.
- Na pewno spadniemy,zaufaj.Jestem synem Hefajstosa.Już to sobie wyobrażam ziuuum!I jesteśmy na ziemi!Wszystko się pali!
Leo wyszczerzył zęby.Niestety onomatopeja spadającego samolotu szła mu jak po maśle.
Jason spiorunował go wzrokiem.To najwyraźniej nie pomogło do póki Kalipso nie mruknęła.
- Leo,zamknij jadaczkę..
- Śpij słoneczko,dorośli rozmawiają. - Leo uśmiechnął się zadziornie.To chyba nie spodobało się Kalipso,bo za chwile otworzyła swoje migdałowe oczka i uśmiechnęła się sarkastycznie.
- Jestem pół tytanidą.Żyjąca od paru tysięcy lat.Mógłbyś być moim synem,więc zamknij się ładnie proszę i zostaw ją w spokoju. - powiedziała Kalipso dając kuksańca chłopakowi,który zwinął się z bólu w fotelu,dając [Twoje Imię] dyskretnie oczko.
- Ał..dobra,dobra.- powiedział,wyciągając z kieszeni swojej wojskowej kurtki jakieś trybiki i zaczął się nimi bawić.[Twoje Imię] i Jason roześmiali się.
- Przy niej jest potulny jak baranek. - Leo najwyraźniej to usłyszał,albo zignorował ale widać było ze zrobił się czerwony.Jason się zaśmiał.
- Spokojnie,nic się nie stanie.
- Wierzę ci.
- To dobrze. - odparł Jason. - Bo mam racje.
Potem objął ją ramieniem (nie Leo tylko Jason) a ona pocałowała go w policzek,i zasnęła przy Jasonie,który głaskał ją po włosach.
Mam nadzieje że shoty się podobały!Jeżeli będziecie chcieli zrobię ich więcej.Dajcie tylko znać w komentarzu.Normalne preferencje też się będą pojawiały.Dzięki za przeczytanie!
CZYTASZ
Gdybym mogła wybrać... preferencje z OH/PJ (zakończono)
FanfictionKażdy z nas ma jakieś cechy, które chciałby w sobie zmienić. Czasami chcielibyśmy też zmienić to, kim jesteśmy. Swój wygląd. Swój dom. Swoją historie. Jeżeli chcecie wejść do świata, w którym możecie wybrać sobie kim jesteście, zapraszam was to...