Jak wyglądał wasz pierwszy pocałunek?

472 16 4
                                    

🐬Percy Jackson🐬 - Płynęliście sobie na żaglowce,i właśnie stawiałaś maszt.Niestety przez przypadek ten się przechylił waląc cię w głowę.Spadłaś do wody,i zaczęłaś się topić.Percy to zauważył,i szybko pobiegł ci na pomoc.Byłaś już niestety bardzo głęboko.
Szybko zaniósł cię na łódkę.To twoich płuc dostało się wiele wody,ale gdy już wyciągnął,nadal nie oddychałaś.Zaczął panikować.
- Nie możesz umrzeć!Proszę nie umieraj!Mogę cie uratować przecież! - krzyknął i wtedy szybko cie pocałował w usta,a ty otworzyłaś oczy krztusząc się,a potem całując go ponownie.

💀Nico di Angelo💀 - On nie lubi kontaktu fizycznego.Rozumiesz to.
W tamte wakacje na pare dni w obozie zachorowałaś,i nie mogłaś ruszać się z łóżka.
Opiekował się tobą generalnie Will,co i tak budziło złość i zazdrość w Nicu,nawet jeżeli zazwyczaj nie był o niego zazdrosny.
Pewnego dnia,mając dość tego,że Will się obok ciebie kręcił,mocno wpił się w twoje usta na jego oczach dokańczając słowami „Kocham cię".

🔥Leo Valdez🔥 - Nie chciał zostać od ciebie odrzucony,więc przez ten cały czas tylko z tobą flirtował i żartował,żyli to co robi z wszystkimi dziewczynami ale już od dawna czuł do ciebie coś więcej.
Pewnego dnia zobaczył cię ze swoim bratem Stephenem (nie,nie występuje w książce) i dostał ataku zazdrości wciskając mu kit,że jesteś jego dziewczyną.Gdy on odszedł zezłoszczona próbowałaś uciec od chłopaka,ale ten cie zaciągnął do Bunkra 9,gdzie ty potknęłaś się o klucz francuski i on wylądował na tobie.Było to cholernie nie komfortowe ale gdy nagle zaczął znowu z tobą flirtować po prostu zamknęłaś mu usta całując go i podnosząc się z pozycji leżącej.

🐻Frank Zhang🐻 - Gdy poszliście razem rano do wesołego miasteczka,spędziliście sporo czasu na śmianiu się,rozmawianiu i krzyczeniu,ale gdy był już wieczór,a wy postanowiliście się odstresować i w spokoju pogadać,to poszliście na wielki młyn,z którego wielkie,mocno oświetlane miasto wyglądało wręcz genialnie.Wtedy chwycił cię za rękę i powiedział że cie kocha,chwytając przy tym twój policzek i całując w miękkie usta.

🌡Will Solace🌡 - Mówiłam już o tym,że bardzo często siedzi w szpitalu?No właśnie.
Nie masz z nim prawie żadnego wspólnego czasu.Pewnego dnia nie wytrzymałaś,i zrobiłaś mu o to awanturę.On wtedy zabrał cię w wasze miejsce - na hamak.Powiedziałaś mu,że nie rozumiesz jak może cię kochać.Jeszcze ani razu tego nie udowodnił.Wtedy on przybliżył się do ciebie na hamaku,i mocno cię pocałował,pytając się „a teraz udowodniłem?".

🌩Jason Grace🌩 - Miał zły dzień w obozie.
Na treningu mu kompletnie nie szło,i jeszcze na dodatek pokłócił się z Hazel,sam niewiedząc o co.Wiedział,że będziesz jego jedynym oparciem,i podążył w stronę twojej kohorty.
Pośpiewałaś mu trochę,a gdy się uspokoił,tylko szepnęłaś mu do ucha „będzie dobrze,piorunie" i go pocałowałaś.

Gdybym mogła wybrać... preferencje z OH/PJ (zakończono) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz