Jaki dowcip urządziliście?

243 8 10
                                    


🐬Percy Jackson🐬- Podczas bitwy o sztandar,zabraliście sztandar czerwonych,i niebiescy przez cały czas nie wiedzieli o co chodzi i przeczesywali lasy aby znaleźć ich sztandar,a sami czerwoni nie mieli pojęcia co się tu odjaniepawla,więc wszystkie drużyny szukały jednego sztandaru do późnych godzin wieczornych.

💀Nico Di Aneglo💀 - Nico nie ma w zwyczaju robić żartów,ale uznał że tym razem to zrobi.Zaczął podstawiać nogę każdemu kto się nawinie prócz ciebie.Nikt tego nie ogarnął do czasu,dopóki Percy nie podstawił nogi bracie Bianki i nie zapytał „Czy teraz jestem w twoim typie??".Omal nie rozbił sobie nosa,ale nie pomogłaś mu bo byłaś zbyt zajęta śmianiem się.

🔥Leo Valdez🔥 - Była impreza w obozie herosów i generalnie ty i Leo się nudziliście jak mopsy rozmawiając o niczym,bo się uparłaś że nie chcesz tańczyć,więc opracowaliście plan idealny.
Leo podszedł z tobą za rękę do drzwi i zaczął krzyczeć z całej siły „Gaja tu jest!Matka Ziemia się obudziła,ratuj się kto może!".Był członkiem wielkiej siódemki,więc brzmiało to bardzo autentycznie.Ty zawtórowałaś mu krzykami przerażenia,a na sali zapanowała panika.Wy wybiegliście za ręce do lasu,i zaczęliście się ryć,wiedząc że Pani Szlamu i Mułu wciąż spokojnie śpi.

🐻Frank Zhang🐻 - Posadziliście Leona w samochodzie zawiązując mu oczy,a potem wmówiliście mu,że macie dla niego niespodziankę,wręczając mu kartkę z napisem „jeszcze nie wiem,że będę jeździł przez godzinę dookoła placu,do niespodzianki której nie ma" potem zrobiliście mu zdjęcie ze niby pamiątkowe i tak jeździliście.Z tego względu że chłopak ma chorobę lokomocyjną,prawie zwymiotował 5 razy.Jak się dowiedział był zły i śmiał się jednocześnie.

🌡Will Solace🌡 - Powiedział,że wyczuwa w Hazel poważną chorobę psychiczną,która ją będzie trapić w przyszłości.Wszystkim było bardzo przykro,dopóki dwa dni później nie dowiedzieli się,że to żart.

🌩Jason Grace🌩 - Weszliście do domu Ateny i zaczęliście krzyczeć przerażeni „Tarantula!Tarantula!".Dzieci Ateny szybko podchwyciły temat i zaczęły krzyczeć i wychodzić z domku,oczywiście nie wiedząc,że żadnego pająka tam nie było.Teraz lepiej,żebyście się na jakiś czas do nich nie zbliżali..

Gdybym mogła wybrać... preferencje z OH/PJ (zakończono) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz