Dlaczego,czy do siebie wrócicie?

388 14 1
                                    

🐬Percy Jackson🐬 - Nigdy ze sobą nie zerwaliście.

💀Nico Di Aneglo💀 - Em..nie zerwał z tobą.

🔥Leo Valdez🔥 - Spędzał ostatnio mnóstwo czasu w Bunkrze 9,i raz zła poszłaś tam,aby mu pomóc,czy pogadać z nim.Nie miał dla ciebie czasu od paru dni,a szczególnie dzisiaj.Powiedział,że mu przeszkadzasz,a ty zrobiłaś mu awanturę,i stwierdziłaś,że jeżeli cię nie kocha i zamierza odrzucić,to niech ci to powie.
W przypływie emocjo Leo dosłownie zamienił się w gadający planik gazowy i stwierdził,że nie chce mieć z tobą nic do czynienia.
Jednakże wieczorem,podszedł do ciebie,i dał ci naszyjnik dotyczący waszej misji,nad którym tyle pracował.
Omal się nie rozpłakał i przeprosił mówiąc,że czasami jest zły na wszystko bez powodu,a ty znasz go najlepiej więc się na tobie wyżył.
Pocałowaliście się i pogodziliście.

🐻Frank Zhang🐻 - Nie skrzywdziłby cię tak,żeby z tobą zerwać

🌡Will Solace🌡 - Ponieważ zarywał do dziewczyny,którą opatrywał,a ty się wkurzyłaś,i oznajmiłaś z krzykiem że zerwaliście.Było mu później bardzo przykro,i pogadał z tobą na spokojnie,chociaż nie chciałaś.
Czujesz się bardzo zazdrosna o wszystkie dziewczyny z obozu herosów i czasami masz wrażenie że Will robi to specjalnie,aby cię rozjuszyć.
Doszliście co wniosku,że nic się nie stało,i wróciliście do siebie.

🌩Jason Grace🌩 - Kocha cię,i nie zamierza zostawiać.

Gdybym mogła wybrać... preferencje z OH/PJ (zakończono) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz