Jaka była najbardziej urocza rzecz..

254 8 4
                                    

..jaka się wam przydarzyła?

🐬Percy Jackson🐬- Kiedyś się prawie utopiłaś,a on cię uratował.To było w zeszłą zimę,kiedy wpadłaś do przerębli.Gdyby nie on,to byś nie żyła.
Na chwile oderwałaś wzrok od podłoża i spojrzałaś się w zielone oczy bruneta.Nagle jednak wpadłaś do przerębli,ponieważ cały czas gapiłaś się na chłopaka.Cudem cię ocalił,a Leo pomógł ci się rozgrzać,irytując go.

💀Nico Di Aneglo💀 - Kiedy byłaś smutna zabrał cię do McDonald'a i powiedział,że możesz sobie kupić co tylko chcesz,gdy nagle podeszło do was jakieś głodne dziecko w poszarpanych ubraniach i poprosiło o trochę wody.Zdruzgotana kazałaś Nico'wi kupić mu coś,a potem okazało się,że jest młodych herosem,porzuconym przez rodzine.Przekonałaś  się dzięki temu jak bardzo ciepłe serce ma w środku Nico,że jest dobrym człowiekiem.

🔥Leo Valdez🔥 -  Generalnie sporo czasu spędzaliście w Bunkrze 9,razem z młodszym bratem Leona - Harley'em.
Był to bardzo wesoły,posiadające spore jak na Hefajstosowe dziecko zdolności manualne,co sprawiło że często siedzieliście razem z nim w warsztacie.Pewnego dnia zaciągnął cię na bok i zdruzgotany powiedział,że się w tobie zakochał.Biedny ośmiolatek naprawdę dażył cię wielkim uczuciem.Musiałaś mu wytłumaczyć,że jesteś z jego bratem i jest ciutkę na ciebie za młody.Powiedziałaś to Leonowi,a on z jednej strony się ucieszył,że masz dobry kontakt z jego braćmi,a z drugiej był smutny,że Harley będzie miał złamane serce.

🐻Frank Zhang🐻 - Pewnego dnia wracałaś ze szkoły i pijany kierowca cię potrącił.Zapadłaś w śpiączkę na pare tygodni,a Frank bardzo się martwił i opiekował się tobą.Naprawdę myślał że cię stracił,i każdego dnia wymieniając kwiaty myślał,jaką byłaś wspaniałą dziewczyną.Gdy się obudziłaś,to bardzo wzmocniło waszą więź i cieszyło go wszystko dwa razy bardziej.

🌡Will Solace🌡 - Kiedy raz zasnęłaś na drzewie po bitwie o sztandar,bo musiałaś uciekać przed dzikim centaurem.Po ośmiu godzinach szukania Will,Percy i Nyssa cię znaleźli.Will wdrapał się więc na drzewo i zgarnął cię,biorąc cię na plecy.Potem cię odstawił do twojego domku,i pocałował w czoło.Naprawdę cię kocha.

🌩Jason Grace🌩 - Gdy pewnego dnia zaprosił cię na randkę,a ty nie miałaś się w co ubrać i zaczęłaś płakać,on wszedł do twojego domku i cię uspokoił.Powiedział,że dla niego będziesz piękna nawet w worku po ziemniakach,i wieczorem oglądaliście już film w piżamach z chipsami.

Przepraszam za długą nieobecność!Jakoś nie mogłam znaleźć czasu..

Gdybym mogła wybrać... preferencje z OH/PJ (zakończono) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz