[Twoje Imię] nie widziała się z Nickiem od dłuższego czasu,chociaż przebywali przecież w tym samym obozie i często się spotykali.Dzisiejszy dzień był jednym z tych dni,w których Nico wolał przebywać sam,chociażby uciekając cieniem tam,gdzie ludzkie oko nigdy go zobaczy.
Tego dnia na dworze była zimowa pogoda,a poza granicami obozu padał gęsty,biały śnieg znienawidzonej bogini dziewczyny.W tych miesiącach rządziła nad pogodą Chione.
Jak już powiedziałam dziewczyna nie widziała się z Nickiem od dłuższego czasu,i postanowiła go poszukać.
Poszła do kilku miejsc,była w domku Hadesa,na polach marsowych,w domku Plutona a nawet u Chejrona.Nigdzie jednak nie było Króla Duchów.
[Twoje Imię] już od jakiegoś czasu,może było to kilka dni,a może miesięcy zastanawiała gdzie on właściwie tak znika..
Przypomniało jej się wasze pierwsze spotkanie a wraz z nim śmierć jej młodszego,choć co prawda śmiertelnego brata podczas wypadku samochodowego jej ojca,i wpadł jej do głowy pewien pomysł.
Cmentarz..musi być na cmentarzu.
Nie marnując czasu,dała tylko krótkie powiadomienie Reynie,którą nawet nie zdążyła zaprotestować i wybrała się na cmentarz.
Jak zwykle wesolutka atmosfera
Pomyślała,dalej brnąc ciemnymi alejami wokół nagrobków.
- Nico? - powiedziała prawie krzycząc,swoim stalowym głosem,ale nikt się nie odezwał.
Zapewne go tu nie ma pomyślała,i już prawie się odwracając zobaczyła czarnowłosego chłopaka,przy jednym z grobów.Szybko podążyła ku niemu.
Nie odzywając się usiadła tylko obok niego wpatrując się w nagrobek.
Bianca Di Angelo
Na nagrobku pisało Bianca Di Angelo.
Nico ma identyczne nazwisko,dziewczyna nie musiała być mistrzem dedukcji,aby to wiedzieć.
Chłopak siedział skulony na ławce tuż obok niej,a jego blada, zazwyczaj biała jak ściana twarz miała akcenty czerwieni na twarzy tuż obok nosa i oczu.Wiedziała o co chodzi.
Nico płakał.
W pewnym momencie szybko odwrócił się do niej,i zapytał nieprzyjaźnie.
- Czego chcesz?Po coś tu przylazła? - zapytał zły.
- Szukałam cię martwiłam się o ciebie. - powiedziała [Twoje Imię],po czym dodała. - Myślałam,że coś ci się stało.
- Jak widać nie.
- Ja..Nico,kto to jest? - zapytała się pełna ciekawości dziewczyna.
On odetchnął.Chyba nie chciał jej odpowiadać.
- To jest..to..
- Twoja siostra. - dokończyła za niego,w ten spojrzał na nią ze zdziwieniem. - Macie takie same nazwisko.
- Tak.To moje siostra.Bianca Di Angelo była moją starszą siostrą..
- Percy mi kiedyś o niej mówił.Była łow..
- Nie wspominaj o nim przy jej grobie.
[Twoje Imię] nie do końca wiedziała dlaczego,aczkolwiek Nico nie lubił ostatnio wspominać o Percy'm.
- Dobrze. - powiedziała i chwyciła go za rękę. - Cokolwiek się z nią stało,wiedz,że mi przykro. - powiedziała,a ich wzrok się skrzyżował.Widziała,że jego oczy napełniły się łzami i popatrzył w inną stronę.
- Hej. - powiedziała - Jest okej.Masz mnie.
Powiedziała i przytuliła go mocno i pocałowała w czoło.Nie opierał się.Ona mogła.Tylko ona..
CZYTASZ
Gdybym mogła wybrać... preferencje z OH/PJ (zakończono)
FanfictionKażdy z nas ma jakieś cechy, które chciałby w sobie zmienić. Czasami chcielibyśmy też zmienić to, kim jesteśmy. Swój wygląd. Swój dom. Swoją historie. Jeżeli chcecie wejść do świata, w którym możecie wybrać sobie kim jesteście, zapraszam was to...