,,Rodino jsem doma" Rozkřikla jsem se po celé chodbě ale ani z daleka jsem neočekávala odpověď. Ovládla mě chuť na něco dost dobrého a tak jsem se odebrala do kuchyně. Zatáhla jsem za kliku od mrazáku a ze spodního šuplíku jsem vyndala krabici s třemi různými zmrzlinamy. V lince jsem si vzala lžičku a nakonec se odebrala do pokoje.
,,Čau brácha" Usmála jsem se na kluka který leží na posteli s mobilem v ruce a s obličejem lehce nečitelným.
,,Čus" Odpověděl ale nevěnoval mi pozornost a tak jsem se rozhodla jí do svého pokoje. ,,Ségra?" Zastavil mě v kousku cesty. Prudce jsem se rozběhla a sklouzla se po podlaze až ke dveřím jeho pokoje.
,,Na celý týden až do pondělí tu přespí můj kámoš tak jen aby jsi věděla co tě čeká" Další kluk v baráku, to nevím jestli zvládnu.
,,Znám ho?"
,,Doufám že ne. Kdyby náhodou na tebe cokoliv- doopravdy cokoliv zkoušel dej mi vedět. Ten kluk je úplně přesný opak tebe, tak si dávej pozor " Jen jsem kývla. Je mi sedmnáct umím se o sebe postarat.
,,A teď už běž" Zasmál se a hodil po mě polštář. Nejspíš očekával že ho zvednu a hodím zpátky ale já mu jen ukázala fakáč a s divným úšklebkem na tváři odešla do svého pokoje.
Pro domácí pohodlné oblečení jsem vybrala černé kraťasy které mi jsou spíše do třičtvrtě zadku ale jsou pohodlné a přes do delší opět černou mikinu. V kuchyňi jsem uklidila a následně jsem se rozhodla udělat večeři. Nevím co jeho kamarád jí a tak jsem vybrala klasiku vajíčka. Když jsem pomaličku podávala plné talíře na stůl se domem rozezněl zvonek. Všimla jsem si bratra běžícího po schodech bez trička.
Jde poznat že jsme rodina, ani jeden není připravený na náštěvu. Ale co, náš dům naše pravidla.
,,Pojď dál" Ozvalo se u dveří. Připravila jsem tři skleničky a do každé dala tři ledy. Přilila jsem šťávu a celé to zalila vodou.
,,Pro nás?" Zazubil se bratr. Oči mi zůstali na klukovi u dveří vedle něho. I on si mě prohlížel.
Tmavě hnědé oči a vlasy něco mezi hnědou až černou. Přes tričko jde vidět že je dost hubený ale z výrazu nic nepřečtu.
Kývla jsem na bratrovu otázku a odtrhla pohled od jeho kámoše. Na stůl jsem ještě postavila skleničky a dala se na odchod.
,,Kam jdeš?" Zastavil mě brácha.
,,Jdu se převlíct" Letmo jsem poukázala na odhalené nohy aby pochopil. No I přes to mám pocit že mu to nedocvaklo.
,,Není důvod. Sluší ti to" Skenoval mě pohledem ten kluk.
,,Mimochodem tohle je Chris a Chrisi tohle je Katie moje sestra" Vložil se do konverzace bratr když si všiml že se trochu červenám.
,,Chrisi" Pokývla jsem ve smyslu ráda tě poznávám .
,,Katie" Udělal to samé jako já. Už jsem pomalu odcházela po schodech nahoru když jsem zaslechla ještě kousek jejich konverzace.
,,Drž se dál" Upozornil ho brácha a štouchl lehce do hrudi. Chris se provokativně usmál.
,,Tak to jedině že si mě přivážeš na řetěz kámo"
ČTEŠ
Game
Random,,Pojďme si zahrát hru" Ušklíbl se můj bratr. ,,Jakou?" Odfkrl jsem si a dál jsem se věnoval svému mobilu. ,,Vidíš tu sexy holku v druhé lavici u okna?" Podíval jsem se bez zájmu na místo kde sedí holka se zelenýma očima které jí tikají po celé tříd...