,,Tak si třeba naser"
Usmála jsem se na něho od ucha k uchu a s vyzdvihnutým fakáčem odešla do třídy chemie.
Den utíkal celkem rychle, dvě hodiny sama po nich jedna hodina s mým ujetým bratrem a nakonec zase jedna sama.
Před poslední hodinou jsem si skočila ke skříkám kde jsem si odložila nepotřebné učebnice.
Když jsem ale zavřela skřínku myslela jsem si že mi klepne.
,,Proboha" Nadskočila jsem a s neutrálním pohledem sledovala černovlásku vedle mě.
,,Jsem Sara ale Bohu mi můžeš říkat také" Zasmála se a víc si k sobě na hruď tiskla učebnice. Byl na ní opravdu komický pohled. Trochu mi připomíná anděla spojeného s ďáblem.
,,Já jsem Ka-" Skočila mi dlouhovláska do řeči.
,,Katie Børre, ano vím. Celá skupina Mad Boys o tobě mluví" Odvětila a já na ni koukala jako na zjevení.
,,Ani mi o nich nemluv" Zamračila jsem se a zamkla skříňku.
Klíč s číslem 16 jsem si strčila do zadní kapsy a následně jsem bezdůvodně následovala Saru.
Ani nevím proč, vlastně se ani neznáme.
,,Co udělali?" Nedala se. Doufám že nepatří mezi ty ,,fanoušky,, Mad Boys jinak se můžeme hned mezi dveřma rozloučit.
,,Špatná otázka. Spíš co neudělali"
,,A proč jsi za mnou vůbec přišla" Dodala jsem.
,,Protože to nevypadá že by jsi měla zrovna nějak hodně přátel"
Ta holka se mi líbí je fakt chytrá.
,,No ty taky ne"
,, A přesně proto k sobě patříme" Usmála se a zalezla do nějaké třídy.
Je celkem fajn a má dobrý narážky.
Poslední hodinu jsem si také nějak odbyla. Však znáte to, hypnotizování ručiček u hodin na zdi třídy a nevrlé klepání propiskou do stolu. Zkrátka a lehce, nuda.
Po konci hodiny jsem vystřelila ze třídy s plánem okamžitě utéct ze školy ale když už jsem měla tak skvělý den alespoň jedna věc se stejně musela posrat.
,,Katie" Zakřičela za mnou Sara, zastavila jsem se a s tázavým pohledem čekala na černovlásku rvoucí se davem natěšených spolužáků.
Došla ke mně a potichu si oddechla.
Měla štěstí že se nemusela drát mezi čtvrťákama tam už by šance přežití byla minimální.
,,Hádej co je příští pátek"
Řekla s jiskřičkama v očích.
,,Co já vím. Volno?"
Odpověděla jsem s nadějí že mám pravdu.
,,Školní ples" Rozzářila se ještě víc.
Nepamatuji si že by se zrovna na téhle škole někdy pořádali plesy.
,,Hmm, tak si to užij" Mrkla jsem na ni a měla v plánu odejít ale ona mě chytla za rameno a strhla zpět.
,,Nemysli si že se tomu vyhneš"Já vím, kratší ale strašně moc jste mě spamovali o další a v tomhle vedru se to fakt nedá. Uvidíme jestli vyjde ještě něco dneska nebo zítra ale v sobotu odjíždím na chatu na týden takže tu nebudu 🌻♡
ČTEŠ
Game
Random,,Pojďme si zahrát hru" Ušklíbl se můj bratr. ,,Jakou?" Odfkrl jsem si a dál jsem se věnoval svému mobilu. ,,Vidíš tu sexy holku v druhé lavici u okna?" Podíval jsem se bez zájmu na místo kde sedí holka se zelenýma očima které jí tikají po celé tříd...