16.

469 51 8
                                    

Sledujte mě na grandeful

H

Hodina začala a já netrpělivě čekala co se bude dít.
Po tom co učitelka potvrdila volnou hodinu si všichni začali sesedávat s kamarádama a vytáhli mobily.
Chris se vzedl a rukou na mě mávl abych šla s ním.
Do zadní kapsy jsem si strčila mobil a šla za ním.
,,Pani učitelko" Řekl mile a já se zadrhla. Myslela jsem si že něco udělá a ne že se půjde na něco vyptávat učitelky. Zůstávala jsem při zadu.
Nějakou dobu tam společně něco řešily pak učitelka kývla a Chrisovi se na obličeji vytvořil usměv.
Z jeho rtů jsem poznala že řekl "děkuju" a pak přišel ke mě.
Chytl mě zezadu za záda a táhl mě zpět k lavici. Nechápu o co mu jde.
Co s ní řešil? A proč jsem měla jít s ním?
Posadily jsme se a učitelka zapla interaktivku.
,,Co jsi s ní řešil?"
,,Poprosil jsem jí aby nám pustila horor" Usmál se a sledoval učitelku která nejspíš hledá nadyktovaný horor.
,,Proč zrovna horor?"
,,Protože potřebuji aby jsi hrála že se bojíš"
Už teď vím že na to nám nenaletí.
"Ví že se hororů nebojím"
,,Tim líp pro nás"
,,Nechápu?"
Zamračila jsem se.
,,Když ví že se toho nebojíš tím pádem si budou myslet že to děláš jen pro to abych tě jakože ,,ochránil,, chápeš"
Zajímalo by mě kde tenhle nápad vzal. Musím uznat je fakt dobrý.
,,Mládeži" Okřikla třídu učitelka a všichni se otočily směrem k tabuli.
,,Pustím vám tu nějaký horor. Kdo se nechce koukat, nemusí ale nebude otravovat ostatní. Já půjdu do kabinetu kdyby mě někdo potřeboval"
Řekla a zapla film. První šli titulky a tak jsem mezi tím zkontrolovala jestli se Marcus a Martinus koukají taky.
Na štěstí ano ale když jsem je chvíli sledovala jejich pohledy se vrhli po ně. Rychle jsem se podívala jinam a doufala že se od teď budou dívat častěji.
-----------------
Když už to v jedné části začalo být konečně strašidelné jsem se na Chrise trochu tiskla a nakonec si  provokativně lehla na jeho rameno.
Všimla jsem si jak se párkrát na nás podívali ale nechali to být.
,,Myslím že nám to nevyšlo" Šeptla jsem mu na konci hodiny.
,,To si jen myslíš" Usmál se a odešel. Vzala jsem si batoh a udělala to samé. Momentálně máme chemii, bože ochraňuj mě. Zrovna když jsem přemýšlela jestli jsme neměli nějaký úkol mě někdo zastavil a stáhl na za roh.
,,Chceš ho?"
Zamračil se na mě Martinus.
,,Koho?"
Dělala jsem blbou. Vím moc dobře že myslí Chrise. Vyšlo nám to vadí mu to.
,,Nedělej že nevíš" Vykřikl. Jen jsem se usmála a nazvedla obočí.
,,Co já vím" Odsekla jsem a snažila se ho obejít, nepustil mě.
,,Máš s ním něco nebo ne?" Stikl mi ruku a díval se mi do očí.
,,Vadí ti to?" Usmála jsem se zase ale tentokrát provokativně.
,,Jo, kurva vadí mi to"

Game Kde žijí příběhy. Začni objevovat