,,Martinusi Gunnarsene?!" Zavrčela jsem naštvaně a upravila si oblečení.
,,Do pí*i holka jestli nechceš abych se na tebe vrhl tak mi to už nedělej" Zasmál se a radši zmizel někam prič.
Přemýšlela jsem jestli mám jít za Marcusem a omluvit se mu za to co se stalo. Pravdu mu říct ale nemůžu a ani nevím jestli by mě vyslechl.
Šla jsem po schodech a před Marcusovo pokojem jsem zaťukala.
,,Co chcete?!" Zakřičel a něčím hodil o zem. Ať už to bylo cokoliv teď už to není. ,,Můžu do vnitř?" Ignorovala jsem jeho uražené poznámky.
,,Tinusovo pokoj není volný?" No, upřímně doufám v to že až půjdu spát tak ještě pořád volný bude, bez něho.
,,Odemkni" Zacloumala jsem s dveřmi a naštavně do nich kopla. V pokoji se dlouho nic neozývalo a tak jsem si sedla vedle dveří kdyby náhodou odevřel a opřela se o stěnu.
,,Víš, nechápu proč jsi si to vzal tak k srdci. Šlo jenom o vsázku nic víc" Vydechla jsem.
,,Vždycky jde jenom o vsázku a nic víc" Odpověděl sklamaně ale jeho hlas byl zřetelnější jako kdyby byl blízko dveří jako já.
,,Co tím myslíš?" Zamračila jsem se.
,,Propadla jsi mu" Skoro zašeptal.
,,Ne, nepropadla" Kousla jsem se do rtu. Musím ale uznat že ta "pusa" byla celkem dobrá.
,,Tak to ani nedělej. Kde vůbec je?" Řekl a já si vzpoměla jak odcházel strapěný a se skloněnou hlavou k zemi. Zasmála jsem se, skoro nic jsem mu neudělala a byl vydřený jako hovado.
,,Nevím. Prosím pojď ven" Lehla jsem si na zem.
,,Proč aby jsi se semnou líbala a pak oblejzala mého bratra?" Zavrčel Mac za dveřmi.
,,To zabolelo" Štíply mě slzy v očích a odešla jsem.Kratší. Zítra čekejte lepší a delší.❤
Btw miluji vás děkuji za votes😱🔥
ČTEŠ
Game
Random,,Pojďme si zahrát hru" Ušklíbl se můj bratr. ,,Jakou?" Odfkrl jsem si a dál jsem se věnoval svému mobilu. ,,Vidíš tu sexy holku v druhé lavici u okna?" Podíval jsem se bez zájmu na místo kde sedí holka se zelenýma očima které jí tikají po celé tříd...