Marcus
,,Vítej doma Katie"
Usmál se Martinus když Katie vešla k nám do baráku a ona se na něho přilepila. Když se obýmali dal jí polibek do vlasů a Katie upustila svojí tažku mterou držela v ruce. Vyskočila a nohy mu obmotala okolo těla a on si ji přidžel. Začali se dravě líbat.
Martinus z ní byl vydřený tak jako vždy a už byl připravený po ní vlítnout.
Naštvaně a nahlas jsem zakašlal aby mi věnovali pozornost, marně.
Tentokrát Martinus vzal svojí mikinu a obmotal si jí okolo jeho I Katie pasu a za zády si jí zavázal, zůstali tak k sobě blíž než je zdrávo.
,,Hej já jsem tady" Vyprskl jsem.
Katie se na mě naštvaně podívala a odtrhla se od bratra.
,,Pojď jdeme ven lásko" Táhl si Martinus Katie za sebou a stihl na mě ještě ukázat fuck off.Zbudil jsem se celý spocený a hlavně vytočený. Byl to jen sen, připoměl jsem si. Jen sen. Dostal jsem žízeň a tak jsem se rozhodl že si v kuchyňi natočím alespoň vodu. Upřímně trochu jsem se bál že když půjdu z pokoje ven uslyším něco co by mě momentálně asi zabilo. Ale opak byl pravdou na chodbě je naprosté ticho.
Šel jsem po schodech dolů kde se udržuje pěkná zima a zastavil jsem se u pohovky v obýváku. Leží tu na pohled promrzlá Katie jen v tom co jí dal Tinus na sebe, bez deky a místo polštáře si podložila hlavu rucemi.
V tu chvíli jsem neváhal ani minutu a vzal Katie pomaličku do rukou abych jí nevzbudil a položil jí do postele. Přikryl jsem ji a vydal jsem se zpět do kuchyně. Udělal jsem si pití a pak se odebral do pokoje.
Nemůžu usnout, už dlouhou dobu sleduju spící Katie. Je tak roztomilá, bojím se jestli mi nepromrzla.
Po chvilce jsem přeci jen ale usnul.
Martinus
Probudil jsem se po dlouhodobém klidném spánku. Upřímně vyspal jsem se nádherně ale ještě chvíli by to chtělo. Zapl jsem si mobil a v pravém horním rohu zkontroloval čas. 7:30.
Normálně bych spal dál ale teď mě trápilo svědomí. Nechal jsem Katie spát dole kde je přeci jen obvzlášť večer zima. Vzal jsem si přes sebe delší tričko přeci jen kdyby náhodou byl někdo z nich vzhůru a vydal se do obýváku. Asi mám halucinace nebo já fakt nevím ale Katie tady není! Co když šla domů? Nebuď debil je to přece jasný kde je když ne s tebou.. drž hubu!!
Marcus spal vím to moc dobře. Oba jsem kontroloval ještě než jsem šel spát. Ne, nešel jsem spát hned po tom co jsem odbil Katie. Chtěl jsem mít jistotu že se k ní Marcus nedostane. Ale dostal. Nezbývá mi nic jiného než jít k němu do pokoje.
Opravdu je v Macovo pokoji. Leží spokojeně blízko něho a Marcus má přes ní přehozenou ruku. Kdyby mi to nevadilo řekl bych že je to roztomilý. Tohle ti nedaruju Marcusi! Potichu jsem přešel na stranu Katie. Vypadá opravdu spokojeně a je roztomilá ale... Ne! Buď sticha. Nikdy tomu nesmíš propadnout, dostanu lísky a mám vyřešeno. Nic víc nic míň. Odhodil jsem Marcusovo ruku z jejího boku a pomaličku jí vzal do náruče. Jsem hajzl ale jestli chci vyhrát musím to udělat. Položil jsem si jí na postel a díval se na ní. Opatrně jsem si vzal její obličej do rukou a dostal jsem chuť znovu ochutnat její rty. Dal jsem jí malou pusu a pak jsem se odtáhl. Stále spí. Sledoval jsem jí jak spokojeně oddychuje a přál jsem si ať mi to odpustí. Alespoň tentorkát.
___
Katie
Konečně jsem se probrala. Rozhlédla jsem se okolo sebe a poznala že nejsem v obýváku kde jsem ležela.
Vedle mě ležel jeden z kluků, ale vzhledem k tomu že byl otočený nepoznala jsem o koho se jedná. Nemá na sobě tričko a od pasu dolů je zahalený naší společnou dekou.
Rozhlédla jsem se po pokoji ale nepoznala jsem v čí pokoji jsem. V Marcusovo jsem nebyla a v Tinusovo jsem byla jen po tmě. Podle mého názoru je to Marcus protože přeci jenom proč by si mě do pokoje vzal Martinus který mě dole nechal.
I když oba dva měly jisté důvody si mě k sobě nebrat.
,,Brácha, brácha" Křičel jeden z nich na chodbě. Ten druhý který leží vedle mě se vedle mě začal cukat.
,,Brácha" Pořád křičel. Vzbudil se a posadil se. Jen jsem na něho zmateně koukala. Je to Martinus.
,,Kde je Katie" Otevřel dveře Marcus a pak se vyděšeně podíval na mě.
,,Celou noc je tady" Ujistil ho Martinus. Celou noc jsem tady..
ČTEŠ
Game
Random,,Pojďme si zahrát hru" Ušklíbl se můj bratr. ,,Jakou?" Odfkrl jsem si a dál jsem se věnoval svému mobilu. ,,Vidíš tu sexy holku v druhé lavici u okna?" Podíval jsem se bez zájmu na místo kde sedí holka se zelenýma očima které jí tikají po celé tříd...