Tak jo, dobře, hlavně zachovat chladnou hlavu. Můj bratr tu má svého sexy kamaráda, nemám nejmenší potuchy kde jsou rodiče a ještě k tomu vypadám jako po třetí pařbě o výkendu. Oh, takže začneme to řešit pozpátku. Vzala jsem si osušku a v koupelně se opláchla a důkladně učesala vlasy. Následně jsem si je vyfénovala a vyžehlila. Druhá věc. Po příchodu do pokoje jsem se převlýkla do tílka a legín, přes to jsem přehodila mikinu kterou jsem nechala zhruba uprostřed hrudníku rozepnutou. Došla jsem ke stolu a rozzlobeně popadla telefon. Třískla jsem sebou o postel a čekala až mi jeden z rodičů vezme telefon.
,,Mami kde jste?" Vychrlila jsem když mi to konečně zvedla. Místo odpovědi jsem ale uslyšela jen lehký povzdech a skřípání židle.
,,Měla jsem vědět že ti to Alex neřekne"
,,Co-co mi neřekne?" Neovládám se. Co mi měl jako sakra říct.
,,Jeli jsme na týden k tetě. Asi ti to zapomněl říct protože nám řekl že má hodně učení" Nojo vlastně však jo. Hodně učení.
,,Jo jistě" Řekla jsem arogantně.
,,Musím jít zlatíčko.Pa" Típla mi to.
Rychle jsem rozklikla ikonku messengeru a napsala své kamarádce Riri o tom co se tu stalo. Riri nechodí na stejnou školu jako já, boužel.
Neuvěříš co
Co?
Přespává tu u nás bráchovo kámoš a rodiče nejsou doma
A ty mi to píšeš protože je ukrutně sexy a líbí se ti a bojíš se co se stane co
Jsi ultra chytrá
Nejsem jen znám své lidi
Na to už jsem neodpověděla nechala si najetou konverzaci s tím že odepíšu později a šla směrem do kuchyně.
_,,Dáte si čaj?" Otočila jsem se směrem k lince a poukázala na plnou konvici.
,,Na co jsi budeme dělat čaj když za půl hodinky odcházíme" Odpověděl brácha a trochu povýšeně se zasmál.
,,I za půl hodinu ho stihnete vyp... počkat" Otočila jsem se směrem ke klukům. Sedí vedle sebe jinak oblečení a trošku upravenější a paří hry na televizy. Řekla bych že je to GTA ale moc se v tom nevyznám a tak nechci lhát. Vážně mě tu plánují nechat.
,,Někam jdete?" Ujistila jsem se ještě jednou. Můj brácha je pořád pryč na to jsem si zvykla ale neočekávala jsem že hned první den mě tu nechají.
,,Nojo. A ty by jsi se měla trochu poupravit jestli nechceš jít takhle"
Ze šuplíku jsem vytáhla hrníček a do něho hodila melounovojahodový čaj (právě dělám to samý😂).
,,Nemám v plánu nikam jít"
Odpověděla jsem jednoduše. Nikdy jsem nebyla na takové ty pařby.
Ale nedostalo se mi odpověďi. Místností se rozeznělo možná až moc strašidelné ticho. Něco- nebo spíš někdo mě chytl za boky a snažil se strhnout na stranu. No co si budem doufala jsem že to byl bratr a však marně.
,,Snad nechceš zůstat doma. Sama" Zdůraznil. Stále přemýšlím o tom že by to byl mnohem lepší nápad.
,,A co když jo?"
Odtrhla jsem jeho ruce z mých boků a naštvaně zapnula konvici. Alex měl pravdu, přesný opak mě.
,,Tak tu zůstaneme s tebou"
Zasmála jsem se.
,,Alex si nikdy nenechá ujít žádnou party a obvzlášť kvůli mě ne. Eh, kde vůbec je?" Snažím se mu podívat přes rameno ale jsem tak maličká že mi to prostě nejde.
,,Říkal něco o tom že ti jde do pokoje vybrat oblečení že ty,máš hroznej styl I když tam máš hromadu dobrých věcí a.."
,,Kurva"
ČTEŠ
Game
Random,,Pojďme si zahrát hru" Ušklíbl se můj bratr. ,,Jakou?" Odfkrl jsem si a dál jsem se věnoval svému mobilu. ,,Vidíš tu sexy holku v druhé lavici u okna?" Podíval jsem se bez zájmu na místo kde sedí holka se zelenýma očima které jí tikají po celé tříd...