18

472 45 4
                                    

,,Hele promiň ale mě z toho vynech" Přitáhla jsem si tašku více k tělu a hodila nečitelnou grymasu.
,,Co tě žere?" Prohlédla si mě tázavým pohledem. Otráveně jsem zakoulela očima a pro efekt si zývla. Nějak z toho vyvíznout musím ne?
,,Nemám a ani nebudu mít doprovod" Vymluvila jsem se snad na tu největší kravinu co mě v ten moment napadla.
Možná že by mě tam někdo pozval kdybych nebyla tak ošklivá ale hlavně odtažitá. Věděla jsem že mi to nezbaští.
Chytla mě za loket pravé ruky a s pohledem v zemi semnou potichu pokračovala v cestě.
Mám být upřímná? Lehce mě děsí.
,,A co ten kluk se kterým se tu potuluješ pořád" Usmála se.
Nejsem si úplně jistá o kterém klukovi mluví. Utřela jsem si oči a následně z postranní kapsy batohu vytáhla klíče.
,,Myslíš Chrise? Ten určitě má někoho koho by tam chtěl vzít"
,,Jo, jasně. Domluvte se na vínově červený barvě ta ti určitě sekne, a jemu by slušel i pytel od brambor"
,,Hele já budu muset domů. Brácha na mě čeká"
Vyhnula jsem se tématu a snad poprvé se mi to podařilo zakecat.
,,No jo furt. A pozdravuj to tvoje koťátko vsadim se že dneska jste se neviděli na posled"
V jednom měla pravdu. Neviděli jsme se naposled. Chvíli po tom co jsem jí zamávala mi stál přímo za zády.
,,Jdeš? Tvůj bratr už je nepříčetnej!" Rozhodil rukama do stran.
Nechápavě jsme přikývla.
,,Kam tak pospíchá?" Udivila jsem se.
Jindy by mu bylo jedno kdybych se zdržela, tak co tak najednou.
,,Prý se chce s náma ještě někde stavit. Něco jako překvapení"
Zamumlal si spíše pro sebe.
,,Mimochodem říkal jsem ti že ty dva budou naštvaní až za ušima" Ušklíbl se a už mě táhl za ruku.
Cesta se zdála krátkrá, celou jsme ji prokecali a nakonec jsme se zastavily. Byly jsme tak zapovídaní že jsem si ani nevšimla u jakého domu jsme zaparkovali naše zadky.
V ten moment mi došlo že překvapení je spíš zlý osud.

Jsem zpět po týdnuOmlouvám se za chyby a celkově za kapitolu o ničem ale ono něco psát ve čtyři ráno není příjemná záležitost.
Ale jsem vám to dost dlužila.
Mimochodem dosáhli jsme 1 K přečtení moc moc děkuji že jste tu se mnou ještě vydrželi ♥🌙🎉🎁🎊

Game Kde žijí příběhy. Začni objevovat