Bună dragilor! Am revenit cu un nou capitol după o lungă așteptare. Sorry about that. Enjoy!
Ryan's pov
Priveam pe geamul avionului, asta după ce abia l-am convins pe Gon să mă lase, norii ce deveneau tot mai desi, de parcă treceam printr-o cortină densă și neterminabilă. Voiam să-i arăt profului priveliștea atunci când norii începeau să se risipească, dar când am întors capul, l-am văzut dormind pe umărul meu. Câteva fire de păr ii se desprindeau de frunte, căzând pe tricoul meu, iar gluga neagră aproape îi pica din cap. Mhm, cred că priveliștea asta e mult mai bună. I-am luat mâna întra mea, strângând-o ușor, împletindu-mi degetele cu ale lui. Aceleași mâini reci care îmi dau fiori de fiecare dată când mă ating...
♠♠♠♠
Când am aterizat și am coborât cu un prof foarte somnoros și ușor confuz, am închiriat o mașină, pornind pe drumurile norvegiene. Zona pe care aveam să o vizitam era rurală și aproape de capitală fiindcă voiam să fac cât mai multe fotografii. În timp ce Gon conducea, eu stăteam cu piciorul peste genunchi, uitându-mă pe aparat, verificând ultimele poze făcute.
- O să amețești dacă te încrunți atât. Toate pozele pe care le faci tu sunt incredibile, așa că fii mai relaxat, spune movaliul.
- Sunt ! Doar că vreau să avem amintiri frumoase, de aceea îmi setez aparatul. Și data viitoare când te fotografiez, încearcă să zâmbești.
- Dacă faci una cu noi doi călare unul peste altul, sigur ! Comentează el.
- Numai la sex ți-e gândul, mă plâng eu iritat. Cine ar face o astfel de poză? Înafară de tine!
- Eu și o numesc dragoste, pisicuțo! Ar mai fii o cale prin care mă poți face să zâmbesc mai mult pentru aparat, spune el, privindu-mă șiret cu coada ochiului.
- Să ghicesc, dacă fac pe vedeta porno și pozez pentru un pictorial sexy.
- Asta ar fi perfect. Il pot pune ca și calendar! Spune el, stând cu mâna pe schimbătorul de viteze. Să fiu sincer, mereu mi-a plăcut să-l văd conducând. E al naibii de hot când ține mâna pe volan. Am oftat, știind că movaliului îi e gândul doar la prostii și mi-am mutat atentia spre drum. Deja ne apropiam de cabană, încât puteam vedea acoperișul și lemnul vopsit în roșu din depărtare. Cât de frumos e aici.
♠♠♠♠
Când am coborât din mașină, dând peste alți câțiva turiști, eu am mers direct la marginea ce ducea spre un lac, acolo unde frunzele cădeau în apă. Datorită lor apa căpăta nuanțe de roșu, portocaliu și galben. Am profitat de ocazie și am făcut poze cât timp Gon se chinuia să-i explice ceva unui fermier bătrân, dar norvegiana lui nu-i era de ajutor. Accentul lui Gon se trage din rădăcinile lui daneze și greci. Era amuzant să-l văd cum se chinuie totuși. Cum a scăpat de pacoste și a rezolvat cu camera în care o să stăm, a venit spre mine, însă n-a spus nimic când m-a văzut concentrat. Acum ești al meu, îmi șoptesc în gând.
Gon's pov
- Cum ai putut să mă asaltezi cu atâtea poze? Îl întreb pe Ryan, ce practic m-a obligat să zâmbesc.
Iar cum gâdilatul și fugăritul nu l-au ajutat, singura opțiune a fost sărutul. Așa ne-am ales cu cea mai dulce poza în care Ryan mă ținea de gât, sărutându-mă pasional sub pomul bătrân de deasupra noastra ce își arunca toate frunzele peste noi, iar soarele de după amiază ne lumina, reflectându-ne imaginea în apa de lângă, în timp ce lăsa camera din trepied să facă treaba. Știa ca doar așa se alege cu un surâs în poze de la mine.
După atâtea fotografii, ni s-a făcut foame, așa am luat masa pe o bancă de lemn așezată în pajiște, bucurându-ne de servirea traditională și de faptul că serveau și produse vegetariene. Yup, pisicuța mea vrea să devină vegetariană, dar nu știu pentru cât timp și când o să-i reușească. Sau dacă...
- Ce vrei să facem după ce mâncăm? Îl întreb. Și fără alte poze!
- Da, da. Parcă ai o fobie pentru aparat. Mhm, ținând cont că o să se însereze, nu prea avem ce face. Am putea să mergem pe deal să privim stelele și am auzit că o să fie un foc de tabară făcut de turiști din cabanele apropiate.
- Dacă nu ți-ar fi plăcut atât de mult natura, acum am fi fost într-un hotel, făcându-ne de cap, mormăi eu.
- Dacă nu ți-ai petrece tot timpul gândindu-te la cum să mă iei pe mine, atunci acum am fi vizitat ceva mai interesant, spune el.
- De pildă un club? Îl întreb eu sarcastic.
- Și barul din el, dar nu asta e ideea.
- Hai să lăsăm asta la o parte și să mâncăm până nu se răcește. După facem ce vrei tu, îi replic eu.
- Hm? Chiar orice? Bine atunci, spune el zâmbind malițios.
- Presimt c-o să regret că am spus asta, murmur eu.
- Mai mult decât atunci când i-ai spus fermierului că la poalele muntelui găsește o femeie goală?
- Pe asta nu o regret. A meritat să-i văd fața ! Și cum de ai înțeles? Îl întreb curios.
- Păi pe lângă rădăcinile croate, mai am și rădăcini germane. Așa că sunt familiar cu limbile nordice.
- Oh, așa se explică. Atunci data viitoare vorbești tu. Eu n-am mai repetat daneza din copilărie și de fiecare dată când încerc să vorbesc în orice dialect scandinav mi se încurcă limba, îi spun.
- Stai calm, se întâmplă doar când vorbești. Când vine vorba de prostii, merge perfect.
- O iau ca pe un compliment, îi replic sarcastic. Abia aștept să ne întoarcem în America, șoptesc doar pentru mine.
Când s-a înserat, am avut parte de un foc de tabară și de un dans tradițional prezentat de un grup de fete blonde îmbrăcate în alb ce se învârteau în jurul focului. Și asta e tot ce am văzut fiindcă niciun foc norvegian nu se compara cu flacăra din ochii lui Ryan ce ardeau de gelozie. De când cu Blake a devenit mult mai posesiv decât înainte. Voiam să spun ceva când una din fete a venit și după ce mi-a zâmbit frumos și mi-a șoptit ceva în cel mai gros accent feminin auzit vreodată, a încercat să mă tragă la dans. Nici nu am apucat să o refuz când Ryan m-a călcat pe picior, făcându-mă să-mi mușc limba și să înjur printre dinți.
- Oh, calcă-mă mai tare, pisicuțo. Numai bine mă îngropi, îi spun sarcastic.
- Aveai un gândac pe picior, spune el total nepăsător.
- Era și el tot la fel de gelos? Îl întreb.
- Nu știu. Întreb-o pe fata blondă.
- Pentru asta ar trebui să-i accept invitația. Să mă duc? Îl întreb , privindu-l cu coada ochiului.
- Sigur. Du-te! Ai și tu dreptul la o ultima dorință, spune el.
Am pufnit amuzat , dar am oftat știind că o să-i treacă gelozia repede. În special...când o să vadă surpriza...
CITEȘTI
Forever Rebel 2 (FINALIZAT)BL/YAOI
Jugendliteratur♠ Volumul II de la Tipic' Rebel ~♠ Locul #1 în RĂZBUNARE (14/12/2018-01/04/2019) Locul #1 în Limbaj Vulgar (11/04/2020) Locul 1 în CONTINUAREA - 17/02/2020 Lasă-mă să fiu arma ta. Să fiu cel care îți elimină dușmanii. Ryan și Gon au parte de prim...