Ryan's pov
- Mare păcat că o să trebuiască, spuse o voce cunoscută, iar o bufnitură puternică sparse liniștea și totul se întunecase.
- Fiindcă după ce devine doctor, n-o să mai aibă timp de tine, spuse o altă voce la fel de cunoscută, râzând copios , iar o lumină micuță se zări din colțul ușii, urmată de alte câteva persoane. Gon s-a ridicat confuz în picioare , iar eu m-am ridicat în șezut.
- Happy Anniversary , se auzise răsunând din cameră, iar lumina ce strălucea tot mai tare se apropia de noi, sub forma unui tort frumos decorat.
Prin lumina gălbuie si opacă, am putut să disting două fețe cunoscute ce zâmbeau amuzate.
- Mark? Întreabă Gon nesigur, punând mâna protectiv pe umărul meu, iar eu mi-am luat repede ochelarii la ochi, încercând să disting formele din beznă.
- Și Nate? Întreb eu, privind în spatele celui care ținea tortul cu artificiul în centru, singura sursă de lumină.
- Veniți aici odată, spuse încă o voce și mai cunoscută.
Ugh, de ce nu pot să-mi recunosc pe nimeni? Clar, trebuie să mă trezesc mai întâi.
Ezitând , eu și Gon am mers și până în dreptul tortului , iar atunci luminile s-au aprins și am fost întâmpinați de un întreg grup de oameni. Prieteni, foști colegi de liceu, până și mama mea, tatăl și unchiul lui Gon erau prezenți, lucru surprinzator.
- Azi e...aniversarea noastră de un și jumătate, murmur eu, conștientizând că e miezul nopții, iar anul trecut în aceiași dată, eu și Gon am ajuns împreună în acea pensiune din munți, după ce Chris m-a drogat.
- Cum ați știut și cum de ați venit toți aici? Întreabă Gon confuz, privind marea de oameni ce umpluse camera mică, împrăștiindu-se pe unde apucau.
- A fost ideea directorului Johnson, spuse Mark zâmbind. Noi l-am căutat cu privirea, mulțumindu-i și zâmbind larg, iar el ne făcuse timid cu mâna.
-Dar hai să nu intram în detalii, completă brunetul, luându-ne în brațe pe amândoi.
Nate luase tortul, așezându-l pe o masă mică din dreptul patului, așezându-se apoi în pat, lângă mine.
- Scuze că v-am întrerupt, dar privește partea bună. Mai ia și curul tău o pauză, spuse Nate, bătându-mă pe umăr.
- Ce pauză? Curul lui a băgat divorț de mine, spuse Gon, încruntându-se ușor, iar Mark îl bătu peste partea întimă, râzând.
- Oho, si nu i-ai dat niciuna din creațiile tale ca să-l împaci? Întreabă brunetul, dându-și părul crescut excesiv peste urechi.
- Dacă tot aveți de gând să vorbiți de minunatul meu cur, măcar dați-mi ceva de băut
.- Am venit aici să vă sărbătorim aniversarea tocmai din America, nu să te vedem pe tine cum ajungi în comă alcoolică, comentă Nate, lovindu-mă peste cap și scuturându-mă de umeri, în timp ce rudele priveau toată scena, simțindu-se incomod.
Mama își luă înima în dinți, venind spre noi și îmbrățișându-ne pe mine și pe Gon în parte, înmânându-ne amândurora cate o plasă cu cadouri ce erau și din partea unchiului și tatăului ce ne uraseră din ușa, dar nu voiau să între, lăsându-ne loc nouă tinerilor de distracție. E totuși un lucru bun că acum eu și movaliul nu trebuie să ne mai ascundem. Când părinții au aflat de relația noastră, au aflat și de consumul de narcotice, iar acest lucru nu e chiar văzut cu ochi buni, dar măcar e acceptat, știind că nu au de ales. Le-am făcut cu mâna, murmurând un mulțumesc, iar ei închiseră ușa camerei, lăsându-ne pe noi și grupul de prieteni singuri cu ale noastre. Cred că o să vorbim cu ei dimineață.
CITEȘTI
Forever Rebel 2 (FINALIZAT)BL/YAOI
Novela Juvenil♠ Volumul II de la Tipic' Rebel ~♠ Locul #1 în RĂZBUNARE (14/12/2018-01/04/2019) Locul #1 în Limbaj Vulgar (11/04/2020) Locul 1 în CONTINUAREA - 17/02/2020 Lasă-mă să fiu arma ta. Să fiu cel care îți elimină dușmanii. Ryan și Gon au parte de prim...