♠ⅩⅩⅤ♠

178 42 5
                                    

Chin Chin's Pov

Movaliul voia să-l prindă în brațe, dar cineva l-a tras de încheietură, smucindu-l de lângă cenușiu, lăsându-l pe Ryan să cadă în brațele lui Nate și Mark. Dar eu tot nu mă puteam mișca, eram paralizată și abia îmi puteam deplasa picioarele până unde zăcea prietenul nostru. Nu puteam decât să-l privesc pe Blake care dădu să plece, când un polițist îl opri.

Brunetul schimbă două vorbe cu ofițerul blond și scoase din buzunar o insignă de poliție, iar arma... Arma dispăruse. Poate sub rochia strâmtă a Gabrielei sau la spatele brunetului cu părul lung. Sau poate chiar sub ignoranța oamenilor care nu vedeau ce se întâmplă ... 

Chiar nu vede nimeni?  De ce nu faceți nimic? De ce nu vă mișcați naibii odată mai repede? 

Fiindcă timpul pare că s-a oprit în loc, împreună cu o bucată din inima și nu pot respira. 


Polițistul a privit confuz în jur, clipind ochii la insigna falsă sau poate la piciorul dezgolit al femeii ce îi zâmbea pervers, mutându-și atenția spre Gon și felul în care acesta striga îndurerat. Dar nimeni înafară de noi nu-i simțea durerea. 

Nu! Nu-l lăsa să scape! Ne-a împușcat prietenul! Ești orb? Cineva să-l prindă! Cineva să-l aresteze și să-l bată cu sălbăticie! Omul ăsta e un demon!

Tot ce știu e că voiam să merg să-l pocnesc pe Blake, să-l zgârii, dar voiam și să mă reped la ofițerul care îl smucea pe Gon de lângă iubitul său, pe când Ryan sângera profund. Movaliul țipa , încercând să se elibereze, dar fără efort.

- Gon Phera! Ești arestat pentru uciderea lui Don Standford. Ai dreptul să nu spui nimic, orice spui va fi folosit împotriva ta, spuse ofițerul care îl ținea de mâini pe Gon , iar blondul care l-a lăsat pe Blake să treacă pe lângă el i-a pus cătușele , târându-l de acolo cât timp el striga la Ryan.

- O să plătești pentru asta, strig după Blake care se îndrepta cu pași repezi spre ieșire și nici măcar nu privea în urmă. O să plătești pentru tot ce ne-ai făcut și dacă Ryan pățește ceva, jur că o să-ți fac chiar eu viața un iad, țip eu, iar lacrimi îmi curgeau șiroaie pe obraji, până când am răgușit și am rămas fără vlagă.

Acesta s-a oprit în loc pentru o secundă și apoi și-a continuat mersul. 

Blestemat să fi! Blestemat! Sper să putrezești în iad. Și tu, și Chris, și Gabriela! Să putreziți cu toții!

M-am prăbușit în genunchi, privind ca prin ceață din cauza lacrimilor la paramedicii ce îl urcau pe Ryan pe targă și gândul că o să se termine așa mă seca de puteri.

Nu! Nu atât de repede! Nu se termină așa. 

 M-am ridicat repede în picioare, ștergându-mi obrazul cu dosul palmei.

- Nori, spun eu, mergând spre castaniu. Nori, fă ceva. Gon a fost arestat, Ryan e rănit. Ce facem acum? Îl întreb plângând, iar el mă trase în brațe, suspinând.

- Nu știu, pitico. Chiar nu știu! Fir-ar să fie de Blake! La naiba cu el și cu obsesia lui și cu cel care a trecut și l-a împins. La naiba cu armele și cu sexul lui!

- Jur că înnebunesc, spuse Mark de nicăieri, plimbându-se ca un bezmetic și vorbind cu paramedicii despre ce s-a întâmplat, aranjând cu ce să mergem la spital.

- Uh.. Chin cu Nate, mergeți la Ryan, spuse Mark. Eu cu Nori mergem la secția de poliție cu Gon.

- Și cu Blake ce facem? Întreabă Nori, frecându-mă pe spate.

- Mie îmi vine să sar de la etaj și tu mă întrebi de afurisitul ăla? Să sperăm că nu dăm ochii cu el, fiindcă nu știu ce îi fac. Îl strâng de gât și pe el, și pe Gabriela, spuse Mark, prinzându-se de părul ce i-a crescut trecut de bărbie și trăgând să și-l smulgă.

- Chin Chin, zise brunetul înghițind un nod în gât și ducându-și mâna la frunte.  Du-te la Nate, altfel începe să ia la bătaie tot aeroportul, spuse Mark, iar eu m-am conformat, dându-i drumul lui Nori, ce plecă cu Mark spre secția de poliție.

Ce-am făcut ca soarta să ne desteste atât de mult? 

Forever Rebel 2 (FINALIZAT)BL/YAOIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum