Also @yoominswagdaegu , aici ai next :* Multumesc pentru rabdare!
Ryan's pov
Îl priveam pe Gon dormind profund după o noapte fără acțiune, tocmai de aceea e atât de epuizat. Dacă nu aș fi fost supărat pe el aseară și l-aș fi lăsat, acum era treaz și în plină formă.
- Trezește, tata grizzly! Sau te las aici și plec, îi spun scuturându-l brutal.
- Nici măcar în somn nu mă lași să te fut, mormăie el cu ochii închiși.
- E clar. Ai trecut la gradul de obsedat sexual, îi spun. Acum trezește-te și hai să...
- O facem? Se ridică el pe coate somnoros, tragându-mă cu o mână spre el.
- Mâncăm! Completez eu nervos. I-am aruncat o perna în cap și m-am ridicat, ieșind din cameră.
După o oră în care a tot încercat să mă sărute și să mă împace, am acceptat și l-am lăsat mai moale. Nici eu nu știu cum de am devenit atât de gelos... Am oftat, stând la el în poală, uitându-mă pe facebook cât timp îl mai hrăneam. Deși mai mult el pe mine, fiindcă dacă așteaptă până termin eu cu notificările o să moară de foame. L-am sărutat scurt pe buze, voind să mă ridic, dar el m-a tras înapoi în brațele sale, cuprinzându-mi buzele într-un sărut lacom și fierbinte, forțându-mă să mă aplec. M-a muscat de buză, pătrunzând cu forța în gura mea, făcând ravagii și invintându-mi limba la joacă, pe când mâinile îi coborau mai jos pe fesele mele. L-am mușcat brutal de limbă, făcându-l să scâncească și să mă înjure.
- Nu ți-am spus destul de clar că nu imi place când faci asta? Mai ales dacă nu suntem în dormitor, îi replic încruntat.
- Hahaha, puștiul chiar are tupeu. Dacă îți făceam eu asta, mă pocneai din prima, se aude un râs oarecum familiar venind din spatele nostru.
Când am întors capul, am înlemnit văzându-l pe Blake râzând copios și privindu-ne. M-am ridicat din brațele lui Gon ce acum fierbea de furie. Din două motive - îi sângerează limba și acum ciudatul ăsta nu ne lasă in pace. Oh, stai...trei. N-a făcut sex de mai bine de două zile. Înainte putea să reziste o săptămână sau mai mult, dar acum se ofilește ca o plantă. Voiam să spun ceva, dar l-am văzut pe Gon mârâind , așa că am tăcut. Oricum o să mă omoare după...
- Uhh, easy Gonișor. Nu te enerva așa.
- Ce cauți aici? Întreabă el și pot să jur că am văzut cum ochii i s-au făcut roșii. Dacă se transformă în vampir, atunci apetitul lui sexual exagerat de mare ar avea sens.
- Sunt în vacanță! Exclamă el pe un ton prietenos.
- Sigur că da.! Mormai eu.
- Oh, bună micuțul meu războinic. Ce mai faci? Nu-i dai lui tati un sărut? Spune el, apropiindu-se de mine.
- Tati? Nu am daddy kink, sorry! Exclam eu iritat.
- Glumeam , glumeam. Oricum am adus pe cineva cu mine, spune el, făcând cu mâna în spate, iar de după ușa glisandă a balconului și-a făcut apariția....Chris!?
CITEȘTI
Forever Rebel 2 (FINALIZAT)BL/YAOI
Novela Juvenil♠ Volumul II de la Tipic' Rebel ~♠ Locul #1 în RĂZBUNARE (14/12/2018-01/04/2019) Locul #1 în Limbaj Vulgar (11/04/2020) Locul 1 în CONTINUAREA - 17/02/2020 Lasă-mă să fiu arma ta. Să fiu cel care îți elimină dușmanii. Ryan și Gon au parte de prim...