♠ⅩⅩⅠ♠

215 41 7
                                    


Chin Chin pov

- Unde vrei să ajungi? În Grecia? Întreb eu confuză, văzându-l pe brunet cum se chinuie să tragă un steag ce arăta grecesc, prins de capătul ascuțit al unei bârne de pod.

 - Momentan încerc să nu ajung cu cracii în sus în apă, spuse brunetul și eu am oftat.

 - De era Nori aici..., spun eu cu voce tare. Ar fi făcut exact la fel, comentez sarcastică, gândindu-mă că în partea opusă a Romei, aiuritul probabil stă și el cocoțat pe un pod. 

- De era Nate aici, m-ar fi împins cu capul înainte direct în apă, spuse brunetul, stând cu burta pe bară și aplecându-se atât de jos , încât dădea din picioare ca o rață.

 - Și eu sunt tentată să fac la fel, murmur eu. Și acum spune-mi și mie de ce te chinui să iei un steag, spun eu, întrebându-mă dacă să mă apropii sau nu, și privind cu capul în toate direcțiile în caz de atacatori.

 - Ăsta, draga mea, nu e un steag, spuse el, apucând un capăt și trăgând de el. E un mesaj al liber- woah woah, spuse el, înainte să dea din mâini și din picioare și să se rostogolească peste pod.

- Mark! Strig eu, fugind să văd unde a căzut, bucurându-mă că apa nu era adâncă.

 - Sunt bine! Strigă el de sub pod, fluturând iar tâmpenia aia după care aproape și-a rupt gâtul.



- Și acum îmi spui de ce te-ai udat tot și aproape ți-ai dat duhul pentru ăsta? Dacă eram în China, acum ai fost pescuit și dus la doctor, spun eu. 

- Bine că nu sunt și stai calmă, am căzut de pe un stalp și în mod miraculos nu mi-am rupt nimic. Mi-am scrântit doar glezna, spune el, scuturându-și părul negru și pletos de apă, trăgându-și câteva fire de pe obrajii uzi și înbujorați și imediat cum s-a așezat la soare, am început să-i șterg părul cu prosopul.

Noroc că în apropiere era o grădiniță de copii, așa că i-am cerut educatorei un prosop, iar ea ne-a adus și un set de haine uscate pentru Mark, care arăta ca un monstru ieșit din adâncuri și sărea din picior în picior, încercând să-și scuture apa din papuci sau...din pantaloni. Abia după ce s-a schimbat în toaleta din incintă, m-am liniștit și eu. ..și copiii.

- După cum încercam să spun înainte să fac Mac mac, ăsta nu un steag. E un mesaj al libertății. De fapt, e un banner și după mesajul de pe el, în curând o să scăpăm din coșmarul ăsta, spuse brunetul, iar eu am privit confuză, neștiind la ce se referă.

 - Dar ce-...

- Mingmei! Îmi spuse pe numele real, luandu-mă de mână. Ai încredere! 

Am oftat adânc și l-am îmbrățișat strâns, închizând ochii pentru o secundă și încrezându-mă în cuvintele brunetului. Dacă ce spune el e adevărat și am găsit un mesaj ascuns al libertății, atunci o să-i revedem curând pe băieți și o să scăpăm de cei care încearcă să ne omoare.

 Sper doar că sunt bine, în special Ryan și Gon.

Am un presentiment neplăcut în privința lor... 

- Hai să mergem și să facem câteva pregătiri, spuse el, ridicându-se brusc și trăgându-mă de mână după el.

 Abia atunci am putut să observ cum îi strălucea părul negru în lumina soarelui, pielea albă cu picături de apă ce îi se scurgeau până pe gât și finețea mâinilor lui tatuate cu simboluri azsteci.

Forever Rebel 2 (FINALIZAT)BL/YAOIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum