Break me down and cut me up, this can't never be enough
Gon's pov
- Nu atât de tare, nici n-am ajuns în pat, spuse un Ryan amețit, după ce l-am lipit de el, frecându-mă nebunește de el, chiar și prin haine, cauzând fricțiune ușor dureroasă, dar și plăcută.
- Care pat? Îl întreb, izbindu-l de perete.
- Huh? Întreabă el confuz. Stai ușor, mă doare!
- Am mai făcut dry humping și înainte și nu te-ai plâns până acum, îi șoptesc, prinzându-l cu dinții de ureche, ridicându-l de fund și împingându-mă și mai tare în el.
- Da, dar atunci nu eram în baia ...în baia, ah da! În baia clubului, după ce am fumat marijuana, spune el, izbucnind în râs. Și cu haine atât de strâmte, spuse el printre hohote. O să se rupă de pe noi înainte să apuci tu să le dai jos!
- Taci din gură, o să ne dai de gol, spun eu, încercând să nu chicotesc . Asta vrei? Îl întreb.
- Nu, nu. Nu e vorba de ce vreau, ci de ce am nevoie, spuse el, pufnind amuzat, ascunzându-și fața la gâtul meu, cât timp era cocoțat în jurul meu.
- And what do you need, baby? Îl întreb curios,lăsându-mi capul la nivelul feței lui, lingându-i buzele între deschise, iar el mă mușcase jucăuș de nas.
- I need better chemicals, I know, spuse el pe un ton al naibii de senzual, aproape gemând versurile cântecului pe care l-am descoperit într-o dimineață, în timp ce ne uitam la videoclipuri pe Youtube, iar melodia ne-a înfierbântat pe amandoi, așa că am ajuns să ne-o tragem până și pe podea.
Amândoi ne purtăm așa ciudat când suntem în lumea noastră, îmi spuneam în gând, simțind nevoia de încă câteva substanțe.
- Mhm, give me all you got, babe! Spun eu, muscându-i buza inferioară, gustându-i whisky-ul combinat cu marijuana și gumă mentolată din gură.
- Asta îmi amintește de prima ta zi ca prof, când ne-ai încuiat în baie, spuse el, coborându-si picioarele înfășurate și trăgându-mă de gulerul tricoului gri pe care mi l-a ales pentru seara asta, împingându-mă pe capacul de toaletă și urcându-se la mine poală, sărutându-mi obrazul, coborând până pe bărbie și în jos pe gât, iar eu am închis ochii , oftând, lăsându-l să-și facă de cap.
- Iar Chris a spart ușa, crezând că îmi faci blowjob, murmur eu, cu ochii încă închiși, bucurându-mă de senzațiile oferite, de felul în care Ryan se freca de membrul meu prin blugii al naibii de strâmți.
- Mie îmi amintește de faza în care eu, Blake și Don o făcusem în trei, chiar în baia de lângă laborator, iar atunci a intrat decanul peste noi, continui eu, deschizând ochii când am realizat că Ryan s-a oprit.
CITEȘTI
Forever Rebel 2 (FINALIZAT)BL/YAOI
Roman pour Adolescents♠ Volumul II de la Tipic' Rebel ~♠ Locul #1 în RĂZBUNARE (14/12/2018-01/04/2019) Locul #1 în Limbaj Vulgar (11/04/2020) Locul 1 în CONTINUAREA - 17/02/2020 Lasă-mă să fiu arma ta. Să fiu cel care îți elimină dușmanii. Ryan și Gon au parte de prim...