Atenție : Limbaj vulgar, conținut sexual și ușoare tente de BDSM
There's no rules to how Death may come find me...
Nate's pov
Așteptam să plece oamenii lui Blake, care păreau că vănează ca niște câini turbați și însetați de sânge. Săteam pitiți după un zid, eu în față, Nori în spatele meu, pe străzile noroioase, udați în continuare de ploaie și aproape amorțiți de poziția incomodă.
E tipul care a urinat lângă nispiul nostru. Când o să am șansa, jur că i-o tai, îmi spuneam în gând, strângând nervos pumnul, până când am simțim mâna lui Nori pe talia mea și respirația lui pe gâtul meu. L-am privit cu coada ochiului, iar privirea lui îmi spunea : Stai calm, nu te enerva acum.
Am inspirat încet și am observat în continuare mișcările lor.
- Ăia doi nu cred că mai sunt, spuse cel chel. De ce ne pune boss să-i căutăm de nebuni printre dărămături? Întreabă el, scărpinându-și chelia sub picăturile de ploaie care o făceau să strălucească atât de tare, încât mă temeam că cineva o să ne vadă reflecția în ea.
- Taci din gură și fă ce ți se spune, replică brunetul cu părul lung, chinuindu-se să-și aprindă o țigare, dar ploaia îi strica planurile.
- Tu ești tare ascultător de când te-ai ales cu Blake ca boss. Ce s-a întamplat acum? Speri că dacă faci tot ce îți spune, ajungi să ți-o tragi cu el? Întreabă chelul, iar brunetul aruncă țigarea jos, zdrobind-o atât de tare cu piciorul, încât stropii de apă au ajuns până în balta din dreptul nostru, lăngă zidul după care eram ascunși, acoperiți doar de cutiile gigantice de carton și umbriți de un perete șubred.
- Taci din gură și vezi-ți de treaba ta, replicase brunetul acid. Și dacă vreau, ce?
- Atunci antrenează-ți curul, spuse chelul. Sau speri că Blake o să te lase deasupra?
- Nu văd de ce nu. Chiar și o bestie ca el are un stăpân, replicase brunetul rânjind.
- Hah, asta crezi tu. Dacă te aude, te îmblânzește el până n-o să-ți mai stea gândul la sex cât timp trăiești, spuse chelul, aproape chicotind.
- Mai bine taci, până nu te îmblânzesc eu, spuse brunetul, trăgându-i un șut în fund celuilalt și mergând cu mâinile băgate în buzunar în fața lui, lăsându-l pe bietul de el în urmă , scuturându-se de noroi și apă.
- Asta-i șansa noastră, îi spun lui Nori, iar el aprobă.
Cât timp cel chel se aranja, eu și Nori am sărit în spatele lui și i-am acoperit gura, până l-am tras după cutii fără să fie observat. Bărbatul s-a zbătut într-una, încercând să ne dea jos, dar fără succes, iar Nori i-a luat arma și gloanțele de rezervă, ascunzânduși-le la spate.
De astea s-ar putea să avem nevoie în viitor...
- Shh, nu vrem să-ți facem rău, crede-ne, șoptește Nori. Avem o propunere pentru tine, spune el, iar bărbatul se opri din a se zbate, ascultându-ne cu atenție.
- Ce-ar fi să ne ajuți pe noi? E clar că nu-ți convine să fi sub papucul lui Blake, iar partenerul tău îți face zile fripte. Dacă ne ajuți pe noi, te putem băgă într-o afacere mult mai bună imediat cum ajungem înapoi în America, spun eu și bărbatul ridică sprânceana ironic, gândindu-se cum l-am putea ajuta noi să intre într-o afacere mai bună.
CITEȘTI
Forever Rebel 2 (FINALIZAT)BL/YAOI
Roman pour Adolescents♠ Volumul II de la Tipic' Rebel ~♠ Locul #1 în RĂZBUNARE (14/12/2018-01/04/2019) Locul #1 în Limbaj Vulgar (11/04/2020) Locul 1 în CONTINUAREA - 17/02/2020 Lasă-mă să fiu arma ta. Să fiu cel care îți elimină dușmanii. Ryan și Gon au parte de prim...