5.BÖLÜM "DELİ CESARETİ"

250K 4.4K 509
                                    


Bu kurgudaki karakterlerimin geneli manyaktır olay örgüsünde akıl mantık aramayın xd

MULTİMEDİA YAĞIZ SÖNMEZ

MULTİMEDİA YAĞIZ SÖNMEZ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İYİ OKUMALAR 🖤

BAZI DÖNÜŞLER KOLAY OLMAZ.

"Gamzeliyle."

"Ne!" Birçok kişinin şaşkınlığı ortaya karışarak hayret dolu nidalar oluşturduğunda aralarından en baskın çıkanı, duyulduğu gibi tanınanı Buket'e aitti...

Gerçekten de... Ne! Bu adam. Bu adam cidden ne saçmalıyordu böyle? Dengem altüst olmuştu. Bakışlarımı hayretle kırpıştırdığımda az önceki ayrıntı dikkatimi çekti. Sahi, ne demişti bana? Gamzeli mi? Normalde küçük sıçan derdi. O söyleyene kadar varlığını unuttuğum gamzelerimi hatırladım. Karşısında gülmemiştim bile, hangi ara görmüştü?

Daha yaşını bile bilmediğin manyağın teki seninle evleneceğini söylüyor ve merak ettiğin sadece gamzelerini ne zaman gördüğü mü?

Ah! Cidden ama!

İşaret parmağım köprücük kemiklerimin arasını buldu ve emin olmak istercesine kafamı çevirip arkaya baktım. Belki de başka biri vardı ve onu göstermişti. Acaba... Bir ihtimal... Buketten bahsediyor olabilir miydi? Tam arkamda buket vardı. Kaç yıllık arkadaşım olmasına ve gamzeleri olmadığına kalıbımı basabilmeme rağmen yanaklarına baktım.

Huh? Yok. Hayır. Gamzeleri yoktu. Arkamda başka kadın da yoktu. Bir ihtimal cidden benden bahsediyor olabilir miydi?

Az önceki öfke dalgası yüreğimden hızlıca kalktığında içimden kendime kaşlarımı çattım. Gerçekten de kafayı kırmış olmalıydım! Hadi ama! Alt üst etsene şu herifi!

"Ne demek istediğini anlayamadım?" Dedim garipseyerek. Konuşurken sesim aralarda tıpkı bir aptal gibi titremişti. Neyse ki diğerleri de benim kadar şaşkın olduğu için sorun yoktu.

Kendinden emin ve güçlü duran yalnızca oydu.

Yağız. Yağız Sönmezdi.

Üzerime doğru bir adım attığında hıçkırarak geri çekildim. Bakışlarım fener ışığı gibi açılmış, gözlerine mıhlanmıştı. Ciddi ifadesini bozmadan kararlılıkla diretti.

"Benimle evleneceksin diyorum."

Öyle kararlıydı ki neredeyse içten içe düşünecektim bu adama ne zaman evlilik umudu verdim diye! Sanki bende aynı fikirdeymişim gibi saçmalıyordu. "O da nereden çıktı?"

"Öyle." Dedi yavaşça kafasını sallayarak "seni seçtim."

"Beni mi seçtin?"

KARANLIĞIN İNCİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin