14

5K 258 66
                                    

Użytkownik P.Jiminie utworzył grupową konwersacje.

Użytkownik P.Jiminie dodał użytkownika @JinPrincessOfPink i @TaeOfficial.

P.Jimin: JUŻ NIGDY NIGDZIE Z WAMI NIE IDE! OSTATNI RAZ DAŁEM SIĘ WYCIĄGNĄĆ Z MOJEGO DOMU!

JinPrincessOfPink: Nie narzekaj! Przydał ci się taki wypad. Cały czas jesteś w domu, a jak już coś robisz to albo jesteśmy, u któregoś na noc, albo siedzimy u ciebie w pokoju i oglądamy filmy!

TaeOfficial: Nic ci się nie stało!

P.Jiminie: TEN

CHŁOPAK

PRAWIE

MNIE

PORWAŁ

A

WY

SIE

ŚMIALIŚCIE I MYŚLELIŚCIE, ŻE TO ZABAWA!

DOPIERO JAK MNIE DO AUTA PRÓBOWAŁ WCIĄGNĄĆ JAKIŚ INNY MI POMÓGŁ GŁUPIE DEBILE!

JinPrincessOfPink: Może masz racje...

Jeju...Teraz jak to czytam stwierdzam, że jesteśmy okropni.

Boże, a gdyby on naprawde wciągnął cie do tego auta?! Przecież to by była nasza wina!

Użytkownik TaeOfficial zmienił swój pseudonim na Alien💞

Alien💞: Jimin....To nie miało być tak...

Przepraszam! Już nigdy nie będę się śmiał jak jakiś facio będzie cie ciągnął do swojego białego vana z napisem "wcale nie podejrzany van" próbując porwać!

Czekaj...JAKI CHŁOPAK CI POMÓGŁ?! TEN TAKI Z BIAŁYMI WŁOSAMI? JAK MA NA IMIE? PESEL? NUMER KONTA? WOLNY? JAK MA NA IMIE I NAZWISKO? UKE CZY SEME? LUBI TRUSKAWKI?

Użytkownik Alien💞 zmienił pseudonim użytkownika P.Jiminie na ChimChim💟

Użytkownik Alien💞 zmienił pseudonim użytkownika JinPrincessOfPink na RuszofyKsionże 💜💜

ChimChim💟: Tak ten z białymi włosami. Nie wiem jak ma na imię. Po co mi jego pesel i numer konta?  A skąd mam wiedzieć?! Tae ogarnij się!

RuszofyKsionże💜💜: Taehyung. Koniec pytań. Ide do ciebie Chim i mam pełno słodyczy.

ChimChim💟: Kocham was💟💕

Czekam na was! Bye!

Użytkownik ChimChim💟 jest offline

Alien💞: Zostaliśmy sami Jin (͡° ͜ʖ ͡°)

Użytkownik RuszofyKsionże💜💜 jest offline

Alien💞: No ej!

Wracajcie tu!

A mogę też przyjść?

A co się będę pytał...

ZARAZ TAM BĘDE LAMUSY!

~~~
Jak humor

welcoмe тo мy world [✔✔]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz