46

3.3K 198 124
                                    

P. Jimin: Tyle rzeczy mam do powiedzenia! Po pierwsze: Znam już mojego krasza naprawdę! Yoongi jest starszy ode o mnie dwa lata :c Jestem najmłodszy...Ale nie o to chodzi.

Wczoraj przyszli do mnie Jin, Namjoon i Tae z Kookiem. No i piliśmy...Yoongi zadzwonił do Kima, że potrzebuje klucze, a ja powiedziałem, że może mu podać adres, żeby po nie przyszedł. No i on mu podał.

Upili się, a ja myślałem, że jestem trzeźwy. Ale jednak nie byłem. I kiedy większość spala ja z Namjoon-hyungiem jeszcze nie spaliśmy. No i kiedy mój mąż przyszedł ja wziąłem talerzyk i podeszliśmy do drzwi. Zaczęliśmy gadać coś o haśle (z tego co opowiadał nam Min, ale nie wiem czy tak było) i w końcu stwierdziliśmy, że go nie wpuścimy. A on otworzył drzwi, bo były otwarte. Ja schowałem się za kwiatem mojej mamy, a Namjoon poszedł spać.

Nazwałem mojego krasza "włamywaczem-pedofilem" i krzyczałem, że nie dam zgwałcić moich kolegów. Czuje się taki zażenowany, że masakra. Potem on zaprowadził mnie do pokoju, i położył spać. A że nie chciało mu się iść do swojego domu poszedł spać ZE MNĄ.

RAZEM ZE MNĄ W MOIM ŁÓŻKU LEŻAŁ MÓJ KRASZ! Mam nadzieje, że nie widział moich czerwonych policzków jak o tym wspomniał.

Ale zapomniałem! Jak poszedłem go obudzić to nie chcąco uderzył mnie w nos. I on krwawił. I bolał:c  Ale hyung mi pomógł! Zaprowadził do łazienki i pomógł zatamować krew i był taki kochany i niepewny w tym co robi!

A potem do wiedziałem się, że w tej łazience byłem trzy razy zgwałcony przez mojego krasza i...CHOLERA MIAŁEM OCHOTĘ ZACZĄĆ ZAPADAĆ SIĘ POD ZIEMIE, A ZAMIAST TEGO POSZEDŁEM DO POKOJU PRZEBRAĆ SIĘ I POCZEKAĆ, MOJE POLICZKI WRÓCĄ DO NORMY!

Wyświetlono

P.Jimin: O cholera....

Wyświetlono

~~~
Kraszuje ten rozdział ok?<3

welcoмe тo мy world [✔✔]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz