Bjesnio je i divljao dok je udarao rukama od volan kad se vratio u auto... Ponavljao je :"zar opet??!? Opet sam nasjeo na njen naivni osmjeh !!!! Opet me je prevarila kao što je to uradila i prije sedam godina!!! Naravno sad je starija i uradila je to mnogo bolje i ubjedljivije nego prvi put!!! Tražila si Esma , sad ćeš i da dobiješ to što si tražila!!!"
Otvorila je oči i ugledala Merta kako joj se smješi sa stolice niže njenog kreveta... Poželio joj je dobro jutro i pružio telefon , kad je pružila ruku spao je prekrivač s njenih ramena i otkrio tjela više nego je bilo pristojno, brzo je drugom rukom skupila prekrivač i nestala iza vrata kupatila...To mu je izmamilo osmjeh , prvo što je pomislio da je dobra u glumi konzervativne osobe i da je ovo namjerno uradila , jer je isprobavala razne načine da ga zavede i ostavi kao i prvi put... Odlučio je da se osveti i sad ga niko i ništa nije moglo da spriječi... Razgledao je po njenoj sobi bila je ista kao i prije, jedino je sad mirisala na neki drugi miris nego se on sjećao...
Uzela je sebi malo više vremena dok se tuširala jer joj Mert nije napuštao misli, još uvjek je onako dobro izgledao kao i prije , godine su bile na njegovoj strani, izgledao je mnogo bolje od drugih koje je poznavala u tridesetim godinama, po neka sijeda se nije ni primjećivala , ili ona nije dovoljno obraćala pažnju jer njegove tamno plave oči su je gutale i ona je nestajala u njima ... Pomislila je kako su baš kao duboko more , ma koliko poznavala ga imala je osjećaj da krije nešto baš kao i more u svojim dubinama...Osjećala se tako krhka u njegovim rukama , bio je jak ali nježan , znala je da bi je svakog trena mogao slomit ali i zaštitit...
Sa osmjehom je otpresala glavu kao da ga je željela izbacit iz misli, osjećala je neku radost što je postojala šansa da opet budu skupa, radovala je se što ju je tako rano iznenadio ali se osjećala malo i stidno... Znala je da je slaba na njega i da je toliko puta ranije došla do toga da mu se preda cjela, ali nekim čudom nikad nije došlo do toga... Sa Damirom je bilo lako jer nije budio u njoj osjećaje kao što je to Mert znao, samo od njegovog pogleda bi osjećala da gubi tlo pod nogama ...
Skupila je dovoljno hrabrosti i pojavila se u svojoj sobi , on je skrštenih ruku na prsima i podignutih nogu na kraju njenog kreveta spavo u sjedećem položaju... Poruka na njenom telefonu ga je probudila , otvorio je oči i osmjehnuo se , slika kad joj je prekrivač spao mu je bila pred očima i to mu je izmamilo još jedan osmjeh jer je znao šta je skrivala crna majca ... Tražila je nešto po svojoj torbi ubrzo je shvatio da je to bio punjač , stavila je telefon da se puni i poslala poruku... Dok je spuštala telefon pogledala ga je ispod oka i upitala:"kako si dospio u moju sobu???"
-Mert:" kroz vrata ...kako bi drugačije?"
-Esma :" Naravno da si kroz vrata , trideset ti je godina , nemaš osamnaest kao prije pa da se uvlačiš kroz prozor!!! Pitam jer mi je čudno da te deda pustio, sinoć sam morala Damira ispratit do hotela jer je deda tražio da ga kako znam maknem iz dvorišta... Ah i nakraju mi je drago da je došao , znaš što???"Mislio joj je reći kako ga nije briga ali je umjesto toga namignuo i otresao glavom , a ona je nastavila...
-Esma: " Sinoć smo prekinuli našu vezu, konačno smo se razišli kao ljudi... Ali kad bolje razmislim počinjem sumnjati da je sa mnom bio zbog mog oca, a to sam shvatila kad mi je nakraju rekao da naš raskid neko vrijeme držimo tajno , da moj otac nikako ne smije da sazna , bar neko vrijeme...ipak na kraju sam shvatila da i nije tako loš kao što sam mislila.."Osjetio je ljubomoru , ali ga brzo popustila kad je pomislio kako je ovo govorila samo da bi se njemu približila jer ono što je sinoć vidjeo je bilo daleko od raskida ... Slika pred očima kako drži Damira s rukama oko vrata i kad ga je poljubila u obraz iz njegovog ugla je izgledalo kao da su se ljubili , sve mu je to kuhalo u njemu ... Ali je morao biti smiren zbog svog plana ,inače joj se neće moći osvetit ako svako malo bude bjesnio pri pomisli na Damira i nju...
Prisjetio se šta ga je pitala pa je brzo iskoristio to da bi skrenuli sa teme "Damira"...
-Mert:" Deda ti nije kod kuće , tako da nisam imao potrebe da sa svojih trideset godina da se penjem i uvlačim kroz prozor...."
-Esma:" Brzo idemo prije nego deda dođe !!! Ne želim da ljutim dedu i da misli ružno o meni!!!"
Mert je iskoristio priliku i prišao joj na korak udaljenosti, lagano je rukom sklonio pramen kose koji je bio kraći i izvukao se iz gumice koja je držala pokupljenu kosu... Gledajući je u oči drugom rukom je uhvatio oko struka i privukao uz svoje tjelo, pogled je spustio na njene usne i tiho progovorio ," misliš da deda misli da si još uvjek časna ?? I on je svjestan da imaš 27 godina ,i još si odrasla bez majke u Njemačkoj ..."ima je skupljene oči i osmjeh na stranu kad je ovo rekao...
Vrelina koja je prošla njenim tjelom od pogleda i dodira je nestala, u njoj se za tren probudila mržnja i bjes , odgurnula ga je od sebe i bacila na njega prvo što je dohvatila .... Otvorila je vrata od sobe i glasnije što je mogla je izgovorila sve što joj je u tom momentu na um palo...
-Esma:" Izlazi napolje!!!! Ne želim da te moje oči ikad vide!!! Kako sam samo mogla biti toliko naivna ??? Znaš li da više osjećaja ima Damir od tebe ??? Poštovao je moju odluku za razliku od tebe , vidim da je tebi bio jedan cilj!!! Odlazi molim te !!! Mrzim te i mrzim dan kad sam se vratila !!! "Zatvorila je vrata tako jako da je slika sa zida pala i razbila se ... Bacila se na krevet i zaplakala tako glasno da se borila za vazduh , gušile su je suze i bol u grudima ...