"Šta radiš ovdje ??? Odakle ti pravo da u ovo doba dolaziš u moju sobu???"
Brzo je Esma izgovorila ove rječi dok je u isto vrijeme pokušavala da se ogrne ogrtačem koji je bio kratak sam od sebe i više je služio za otkrit a ne pokrit , i još je bio nekoliko godina star dok je još bila djevojka i skoro upola imala kilažu od sad..."Smiri se , nije ništa što nisam prije vidio, a tvoj deda mi je dao " pravo" da udjem jer je on žurio negdje!!! Ali moram da priznam da si mnogo privlačnija nego prije..."
Zadnja rečenica i miris alkohola su joj bili dovoljni da potraži način da ga udalji iz svoje sobe , i ako je poznavala Merta kao osobu koji je bio miran njegovo ponašanje u posljednje vrijeme joj nije davalo tu sigurnost od prije...Rukama je navlačila ono malo platna i ljutila se na samu sobe što je baš večeras legla da spava samo u donjem vešu i ako to skoro nikad nije radila... Zamolila ga je smireno da sidje i da je sačeka dok se ona obuče, ali nije uspjela u namjeri, prišao je toliko blizu da je mogla da čuje njegovo disanje koje je lagano ubrzavalo... Rukom je sklanjao kosu koja joj se zbog suza bila zajepila na licu, znala je da i on može da osjeti da joj tjelo drhti od dodira njegovih ruku pa je pokušala da naprvi korak nazad ali je osjetila zid uz svoja ledja i zatvorila oči... Osjetila je mekane usne na svom vratu i šapat, od kojeg je lagano gubila vezu sa stvarnošću...
Predala mu se istog trena kad su se našli na njenom krevetu, zaboravila je da zbog ovog će morati da mu prizna sve , ... Zanemarila je i bol jer ju je uzeo malo divlje , ništa joj nije bilo važnije od trenutka sreće kojeg je osjećala u njegovom zgrljaju...Budjenje u zagrljaju ih je vratilo u stvarnost, stidno ga je pogledala i odmah smaknula pogled u nadi da je neće ništa pitati, nadala je se da je uzeo od nje ono što je odavno želio i da se ovdje završava sve ... Ali kad je osjetila njegovu ruku kako joj drži ruku tako da ne može da ustane , znala je da će sad od nje tražiti objašnjenje...
-Mert:" Stani , varaš se ako misliš da te neću pitati zašto ???
-Esma:" Nisam ti dužna ništa objašnjavat!!! Molim te idi prije nego deda sazna da si ovdje proveo noć..."
-Mert:" Briga me šta će tvoj deda da pomisli!! Želim da znam od kud to da si sinoć prvi put spavala , i što me više zanima kakav je to brak da si udata već nekoliko sedmica i umjesto mužu meni si se predala ???"
-Esma:" Molim te ne traži od mene da ti polažem račun , i onako se već kajem za ono sinoć!!! Ovo se nije smjelo da se desi i volila bi da zaboravimo i da se ponašamo kao da se ništa nije desilo..."
-Mert:" Ozbiljna si??? Kako misliš da se ponašam kao da se ništa nije desilo kad sam živio za trenutak kao onaj od sinoć!!! Zar misliš da ću te tako lako prepustit čovjeku za kojeg si se udala a nisu mu se predala, očigledno je da mene voliš više od njega , inače nema drugog razloga da opravda ono od sinoć!!!"
-Esma:" Molim te Mert idi... Sad nisam spremna za razgovor, obećavam da ću ti prvom prilikom sve objasnit ali ne sad ..."
Ustala je i držeći ruku na stomaku je nestala iza vrata kupatila... Osjetio je bol jer nije znao da li ju je povrijedio, bio je grub jer je bio siguran da je odavno postala žena Damiru i sinoć je imao namjeru da je ima i na neki način da joj se osveti... Ali sad ... Sad više nije znao šta da misli, ni u snu se nije nadao da će prvi put predati njemu i to kao žena drugog čovjeka... Obukao se i brzo je otišao jer je počeo da ludi , sve mu je ovo ličilo na neslanu šalu...Paniku je osjetila kad je stigla u firmu i ugledala Merta kako sjedi za njenim stolom, zatvorila je vrata za sobom i skoro da je šaputala kad je rekla:" Šta radiš ovdje??? Moraš prestati sa tim upadanjem u moju sobu , kao i ovdje !!!"
-Mert :" To će ići malo teže ljepotice , do sad mi je teško bilo biti udaljenim od tebe, a naročito posle sinoć ..."
-Esma:" Zaboravi šta je bilo sinoć!!! Ja sam udata žena i ono sinoć se nije smjelo dogodit!!!"
-Mert:" Ali se dogodilo... I moram da ti priznam da si me iznenadila, sad možeš da pričaš šta hoćeš , sinoć mi je bilo jasno da za tebe postojim samo ja isto..."
-Esma:"Mert ne postojimo mi, ja sam udata i ono sinoć se nije nikako smjelo dogodit!!! Molim te da zaboravimo i da se ponašamo kao da se ništa nije desilo ..."
-Mert:" Da li si ti normalna?!?I prestani ponavljati " ja sam udata" to me nervira !!! Kakav je to brak kad si se prvi put sinoć predala meni, a u braku si koliko ??? Znam možda sad misliš da je greška i da si bez razmišljanja mi se predala , ali siguran sam da ćeš već sutra shvatiti da si to uradila iz ljubavi i želje... Esma mi nismo stranci jedno drugom, vidiš i sama da i pored toga što smo bili odvojeni tolike godine nijedno od nas nije moglo da napusti jedno drugo, i uprkos što si se udala i u tom si braku kojeg toliko spominješ da me bukvalno izludjuješ koliko mi ribaš u lice , i pored toga ti si se predala meni, htjela to priznati ili ne !!!I još nešto , kako znaš i umiješ taj brak ćeš okončati jer postoji šansa da si sinoć ostala trudna .... "
Nakon njegove posljednje rečenice je zahvalila Bogu da je sjedila inače bi se sručila na pod, tjelo joj je drhtalo isto kao i glas kad je tiho skoro nečujno rekla :"molim te ostavi me samu" i ruka joj je mahinalno završila na stomaku dok je drugom prekrivala širom otvorena usta...
Prošlo je par minuta nakon što je izašao iz njenog ureda dok je došla malo sebi prije nego je glasno zaplakala, da je uplašila jednog od radnika koji je donio neke papire da potpiše, ali kad je začuo plač i vapaj i kao da se borila za uzdah vazduha , sam sebi je rekao:"ovo može da sačeka.."
Ko zna koliko dugo bi ostala tako plačući da joj u ured nije došla mlada radnica i uspaničena skoro skakajući izgovorila:" Brzo morate se dovesti u red , vaš deda i muž zajedno s Mertom dolaze !!!"