Osmi dio

602 67 0
                                    

Nekad pred veče je skupila dovoljno snage da izadje iz sobe, iscrpljena od plača je lagano hodala ... Prvo što je ugledala bilo je zabrinuto lice dede i dok je lagano prilazio upitao ju je:"kćeri dobro si??? Bio sam se zabrinuo, spavali si kad sam došao iz firme , pomislio sam da si tužna zbog onog sinoć..."

-Esma:" Ne deda uredu je sve, Damir i ja smo se razišli kao ljudi, samo za sad o tome niko ne zna zbog tate, za njega smo još uvjek skupa ...Izvini ako sam te zabrinula, imala sam namjeru iskoristit dan i doći kod tebe u firmu ali je umor bio jači od mene ..."

-Deda:" Nemaš se potrebe izvinjavat, važno je da si dobro... I ja sam danas imao težak dan, izgleda da nas je neveijeme i sve ove promjene malo na neki način i uznemirile... Nego trebao bi s tobom porazgovarat o ozbiljnom stvarima, ali se predomišljam da nije malo prebrzo i da me ne bi pogrešno shvatila..."

-Esma:" Šta ću pogrešno da shvatim deda??? Sad sam pod tvojim krovom i to znači da sam tvoja briga i da se tvoje odluke trebaju poštovati..."

-Deda:"Bože djete 27 godina ti je, sama treba da vodiš brigu o svom životu... Ja sam ovdje da ti pružim podršku i kažem svoje mišljenje, nije moje da se mješam u tvoje odluke ma koliko imao suprotno mišljenje... S tobom sam htio da popričamo o poslu, tačnije o firmi... Tvoj otac je htio da te postavi na čelo firme što mi govori da si ono što sam ja očekivao od tvoje mame, ova moja ponuda ne bi želio da ti stoji na putu tvoje odluke i da prihvatiš da bi meni udovoljila, razmišljao sam da ako si odlučila ovdje ostat da preuzmeš moju firmu, da se ja mogu povući jer više mi ni zdravlje ni godine nisu kao prije, ... Odavno pokušavam da nadjem rješenje , tačnije od kako je tvoja majka umrla , izgubio sam volju za sve , nudio sam i Mertu da preuzme ali me odbio... Rekao je da mu je bolno i da želi da sam ostvari nešto, mada mislim da ima tu nešto drugo ali sad nije važno...Opet ponavljam ovo ti ne bi trebalo stajati na putu tvoje odluke, mada bi mi puno značilo, kao i ljudima koji rade u firmi..."

-Esma:" Drago mi je da si iskren u svojoj odluci i ponudi, još sam negdje ni na nebu ni na zemlji, nisam još odlučila da li da ostanem ili da se vratim kod oca ... Biću iskrena i reći ću ti da više težim za ostankom ovdje kao što sam odlučila , u medjuvremenu su se desile neočekivane stvari , ali kad bolje razmislim mislim da takvo nešto nije vrijedno da me sprečava u odluci... Napravićemo ovako, ništa ti neću obećati, od sutra idem s tobom u firmu da se upoznam sa poslom i načinu tvog posovanja , odmah ću ti reći da ništa o mramoru ne znam i da se pitam da li je to nešto što bi volila da radim..."

-Deda: " Znam zvuči malo industriski ili kako da se izrazim a da me pogrešno ne shvatiš... Vidjećeš i sama mramor nećeš ni vidjeti, to je posao drugih ljudi kojima ćeš ti izdavat naredbe , tvoj posao će se svodit na širenje tržišta , evo naprimjer Indija, sutra imamo sastanak sa ljudima iz Indije, žele da od nas kupuju mramor i da ga izvoze za druge zemlje Azije , tvoj posao je papirologija ali i to rješava naš advokat, ti ćeš potpisivat ugovore i ispijat kafe po sastancima, putovaćeš često jer smo na putu da sklopimo ugovor sa firmom iz Amerike i Engleske i prije neki dan sam dobio email od neke firme iz Novog Zelanda , imaju ugovor sa još nekom firmom ovdje u Izmiru i žele sastanak jer hoće da prošire uvoz materijala iz Turske ... U ostalom pogledaj email sutra bolje poznaješ engleski nego Ajlin u to sam siguran, a iskreno nemam neko povjerenje u nju, sva sreća pa odlazi idući mjesec i ti ćeš mi dobro doći kao zamjena ..."

Ranije je otišla na spavanje , ne da bi se odmorila već da dobro razmisli... Odlučila je da ostane uz dedu, nije htjela dopustit da joj Mert ponovo upropasti planove  za budućnost, a ni ocu nije vjerovala, znala je da ima tu mnogo više tajni nego što može i zamisliti...Prišla je ormaru i spremila odjeću za sutra , morala je izgledati profesionalno i u stilu, jer sigirno će sutra prisustovati sastancima i kao budući direktor mora da odmah zauzme stav, inače je niko neće shvatiti ozbiljno zbog njenih godina i izgleda...

Zadovoljna svojim izgledom osmjehnula se samoj sebi u ogledalu, izgledala je ozbiljno ali opet kao model iz novina o biznisu, samo su joj hvalile naočale da izgleda kao djevojka s naslovne stranice ... Crne hlače visokog struka , malo šire ali su ipak isticale njene obline, bjela košulja sa kragnom uz vrat  , kosu je splela u labavu pletenicu koja je krasila lice bez šminke... Dedov pogled s očima punim suza joj je potvrdio da je napravila dobar izbor, jedino se predomišljala oko cipela, nije mnogo volila visoke potpetice ali joj je deda pročitao misli i dodao:" Slobodno ostani tako  , većinu vremena ćeš provesti sjedeći za stolom i primjetio sam da većina žena ih skine i sjede bose , tako da i tebi ne bi trebalo da bude problem..."

Uzela je dedu pod ruku i krenula u novom pravcu, kročila je u svijet biznisa koji joj je pokazao mnoge strane poslovanja i na neki način je upoznala drugi svjet, ... Nakon dva mjeseca je naučila kulturu, tradiciju, običaje i sve drugo što je bilo posebno i drugačije kod ljudi kojim su poslovali...

O Mertu nije više razmišljala , iskreno nije ni imala vremena, deda je sve manje dolazio u firmu i evo već dvi sedmice ona je radila iz njegovog ureda, očeve pozive je izbjegavala ali danas to nije mogla... Iz zabune je odgovorila na poziv jer je zvao s Damirovog telefona , njegove sumnje su malo popustile kad je na poziv odgovorila nasmijana i vesala s rječima koje su ga ubjedile da su ona i Damir još skupa:"Hej još malo pa ćeš mi i cvjeće slati u poruci!!! Mogao si doć da se malo odmoriš i da se ponosiš sa mnom!!!"
Kad je začula očev glas na neki način joj je bilo i drago, ma koliko se ne slagala s njim ipak joj je on otac, i zahvalna mu je da joj je omogučio daljnje školovanje jer je zbog toga sad bez problema vodila firmu za koju je mislila da neće nikad moći ... Prvi dan se bila toliko uplašila da je plakala kad se vratila kući, a sad tri mjeseca kasnije provodi nekad u firmi i više od 14 sati ...

Nakon što joj je rekao da mu nedostaje i da se još uvjek nada da će i njega učinit ponosnim preuzimanjem njegove firme, razgovor je otišao u drugom smjeru... Ćutala je sve dok joj nije poželio sretan put i s  druge strane se začuo Damirov glas... Pričali su dugo, situacija nije bila nimalo jednostavna ali su odlučili da sačekaju sa odlukama kad ona dodje....

Sad je samo morala naći način da obavjesti dedu i da od njega traži savjet jer je ovako bila razapnuta na dvi strane , koje nije mogla ostavit ali nije mogla ni u isto vrijeme da bude ovdje i tamo...

EsmaWhere stories live. Discover now