12 Dio

826 75 5
                                    

Koliko je mogla u par sekundi je osvježila lice maramicom koju joj je pružila radnica i popravila kosu koju je izvukla prstima dok je stiskala glavu tokom plača...
Mert nije mogao da sakrije bol u pogled kad joj je ugledao krvave oči nabuhle od plača , živog ga je kidalo jer je znao da je plakala zbog njega . Osjetio je ljubomoru kad joj je prišao Damir i lagano je uhvatio za ramena dok se pozdravljao i nakon što je spustio poljubac od par sekundi na njeno čelo uzeo u zagrljaj a ona je spustila glavu na njegova prsa , jednom rukom joj je milovao kosu dok je tiho govorio:"Dobro je dušo nije ništa toliko strašno da moraš da se ubijaš plačući ... Hajde smiri se imam dobru vijest..."
Deda je gledao u Merta i osmjehnuo se , znao je da samo neko ko je toliko zaljubljen i ko iskreno voli može da ima pogled kao što je on imao, osjećaj olakšanja je osjetio tek kad mu je Damir rukom da znak da on uzme Esmu u zagrljaj i da je pokuša da smiri... Ona je prvo pokušala da se udalji o Merta ali kad je čula dedove rječi uz nervozan osmjeh je zaronila licem na njegova ramena i kao da ju je njegov miris odmah umirio pomjerila je glavu na stranu i kao mače virila ispod uplakanih trepavica grickala je nokte i slušala Damira...

-Damir:" Kao što sam već ispričao dedi sad želim i vas dvoje da obradujem... Amra je trudna !!! I došla je na super ideju kako da izbjegnemo sve , a najvažnije je da ćemo se moći razvesti u kratkom roku a i Moniku ćemo skinut s vrata... Ovako je plan Mert i deda će kao investori kupiti našu kompniju, ja sam se pobrinuo da izgleda kao da smo pred bankrotom , čak sam tražio pomoć od Monike a ona je odbila , naravno da nam to ide u korist, kad prodje sve Mert i deda će biti vlasnici a ja ću biti direktor i idalje voditi firmu kao do sad , tako kad se budemo razvodili nećemo morati ništa da djelimo i konačno će te se i vas dvoje moći da vjenčate kao i ja sa Amrom..."

Mert nije ništa slušao i ništa ga nije zanimalo osim saznanja da je njihov brak bio sporazumno i ništa više, nije bilo rječi koje su mogle opisati njegovu sreću i ono što je sad osjećao, snažno je stiskao Esmu kao da se bojao ako je pusti da će da ode od njega...
U stvarnost ga je vratilo pitanje dede:" sinko, Esma , slažete li se sa ovim???"

Esma je podigla glavu i gledajući ga u oči kimnula glavom, nije od sreće mogla da izusti ni jednu rječ. Mert je spustio lagan poljubac u njenu kosu i dalje stiskajući je uz svoje tjelo odgovorio :" Naravno da se slažemo!!!!I mislim da sve ovo trebamo u što kraćem roku da rješimo..."

Sve je išlo kao isplanirano, Amra nije mogla da sakrije radost i suze kad je ugledala Merta i Esmu, nije trebalo mnogo da bi shvatila da njih dvoje veže mnogo više nego obična ljubav... Način na koji su se gledali, držali za ruke... Kako su jedno drugom pogledima pričali mnogo više nego su to rječi mogle, jednostavno bili su par koji se  rijetko mogao vidjeti...

Nakon nešto malo manje od tri mjeseca stojala je u vjenčanici i čekala da je pozovu, misli su joj bile negdje daleko, prisjetila se kako ju je Mert gledao kad se vratila iz Njemačke kao žena drugog čovjeka, priznao joj je da je bio izludjen i da je imao namjeru da se samo zabavi s njom i da je ostavi, govorio je ma koliko ga je bolilo mržnja je bila nadjačala ljubav i stvorila cilj , a to je da je ima po svaku cjenu ... Ali nakon saznanja da je pripadala samo njemu je sve promjenilo, bio je spramn istog trena i život da da za nju, za njega nije više postojala druga žena kao ni do tad , jer je Esma nekad davno zarobila njegovo srce i nikad nijednu nije mogao voljeti kao nju... Kroz njegov život je u posljednjih sedam godina prošlo mnogo žena , neke možda i ljepše od nje ali nijedna nije uspjela da zamjeni Esmu... Njoj je pripadao i srcem i dušom , a misli mu je okupirala tjelom i slikama od noći provedenih zajedno... Začarala ga je svojim poljubcima tako da je zbog toga često imao osmjeh na licu, i što ga je više pojila nježnošću i strastima on je sve bio žedniji...

Hladna ruka na njenom ramenu je vrati u stvarnost iz razmišljanja , Damir je došao po nju da je pozove da je sve spremno, iza njega se smješila Amra u svjetlo plavoj haljini, izgledala je predivno i ako je trebala svakog trena da se porodi... Deda danas nije mogao biti sa njima jer je i njega oborila bolest, samo je u par minuta dok je bio pri sebe rekao da se odmah vjenčaju i uz stisak ruke rekao:"Mert tebi je ostavljam u amanet, kao i sve što posjedujem, želim samo da je voliš i usrećiš !!!"
Prije nego mu je Mert mogao odgovorit ljekovi su ga uspavali... Ali njegov poljubac u čelo i stisak ruke su dali obećanje da će je vječno voljeti i učiniti najsretnijom ženom...

Tetka nije prestajala da plače , naročito kad joj je prišla Muratova sestra sva u suzama je rekla :" kao da gledamo mog brata i tvoju sestru... Sad mi je jasno zašto njih dvoje nisu mogli biti skupa ... Žrtvovana je njihova ljubav za Merta i Esmu , koji izgledaju mnogo sretni skupa, ljubav je ispisana njihovim imenima..."

To veče nebo je bilo puno zvjedza i jedna zvjezda je sa neba pala kao da je željela da ispuni Esminu želju ... A želja joj je bila da vječno ostanu skupa i da mu pokloni puno više od života koji je rastao ispod njenog srca...
KRAJ

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 08, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

EsmaWhere stories live. Discover now