Deveti dio

728 65 5
                                    

Danas je prvi put nakon tri mjeseca srela Merta, i to na sastanku s ljudima iz Novog Zelanda, uspostavilo se da već posluju s Mertovom firmom a od danas i ona ima ugovor s njima...
Sastanak a i pozdrav posle sastanka je bio isključivo poslovan, sad nije imala snage ni vremena da razmišlja o Mertu jer još nije razgovarala sa dedom o razgovoru sa ocem i Damirom...
Ali je ipak bila zadovoljna kad je primjetila da njeno hladno ponašanje malo nervira Merta i to nije mogao sakrit, na sastanku joj je jedan od prisutnih udjelio kompliment i ostali su da razgovaraju o drugoj temi tokom pauze, bila je ljubazna i nasmijana prema svima samo je njemu odgovarala isključiva kad je morala , čak je nakon pauze se premjestila na drugo mjesto jer joj je zasmetalo tokom prezentacije kad se pomjerio da bolje vidi ekran , i tako je svojim ramenom dodirivao njeno... Njegov poznati miris joj je budio osjećaje koje je htjela da zaboravi , znala je sad nakon ponovnog susreta da je slaba na njega ali mu to nije htjela pokazati ni po cjenu ugovora...

Odbila je njegov poziv u ured da porazgovaraju sa rječima :" Gospodine Mert , izvinjavam se ali nisam sigurna da naše firme imaju bilo šta zajedničko osim što poslujemo sa istim ljudima, i mislim da vaš poziv na sastanak nije iz poslovnih razloga i zbog toga mislim da nije profesionalno , osim toga ja sam još danas ovdje i prestavnik firme koje je vlasnik moj deda, već sutra će te upoznati nekog drugog ko će voditi firmu umjesto mene ... Dovidjenja Gospodine Mert!!!"

Trljalja je znojne dlanove dok je čekala dedu da joj se pridruži na večeri, vrijeme joj je isticalo i više nije mogla da odgadja, željela je posjetiti oca i ako se odluči da ostane uz dedu a ne da vodi njegovu firmu...

Zabrinutost na njenom licu je dedu iznenadilo i odmah je reagovo...
-Deda:" Kćeri izvini što te nisam obavjestio da će sastanku prisustovati Mert, stvarno nisam znao da vas dvoje iz nekog razloga niste u najboljem odnosu, ako si zbog toga tužna nije problem da ja ubiduće idem na sastanke na kojima će on prisustovati ..."

-Esma:" Ne deda nije to problem , s njim sam mirna , postavila sam ga na njegovo mjesto posle sastanka!!!"

-Deda:" U to nisam sumnjao, vidio sam ga danas nakon sastanka ti si već bila otišla, nisam znao razlog njegovog bjesa i zbog čega je kao bjesan vuk izašao iz ureda kad smo njegov otac i ja ušli.."

Osmjehnula se jer je bila sretna da ga je bar malo uznemirila, nije joj bilo u prirodi da se sveti ali njega nije imala namjeru poštedit, želila je bar malo da naplati za sve one prolivene suze zbog njega...

Sjela je pored dede i uzela njegovu ruku, primjetila je da mu ruke drhte kao i njene i zbog toga je birala rječi , udahnula je duboko i krenula je s pričom...
-Esma:" Deda danas sam prvi put razgovarala s tatom, i danas sam imala namjeru kao i ovih mjeseci da nadjem način da razgovor traje par sekundi da mu kažem " izvini tata zauzeta sam javim ti se kasnije" , ali je i on shvatio da sam to radila iz jednog razloga a to je što nisam htjela da razgovarm s njim, pa je danas pozvao s Damirovog telefona... Rekao je da sa mnom želi ozbiljan razgovor licem u lice, ... Damir mi je kasnije objasnio da je upitanju njegovo zdravlje, ali da mu ni on nevjeruje baš jer je i prije koristio sve moguće izgovore pa čak i laži da dodje do odredjenog cilja, ali da opet se boji da možda griješi i da ovog puta nije laž... Isto tako Damirovo mišljenje je da razgovaram s tobom i da možda odem na dan-dva da vidimo o čemu se radi... Sad želim da čujem šta ti misliš o ovome svemu...???"

Deda je uzdahnuo duboko, potapšao je ruku Esme i zatražio čašu vode , nasmijao se i dodao:" Za ovaj naš razgovor trebamo nešto jače od vode , ali nikad u životu  nisam probao alkohol pa ne moram ni sad , vodio sam i teži razgovor!!!"
Nestrpljivo je gledala dedu dok je pio vodu, nije mogla ni da zamisli šta joj je deda krenuo pričati....

-Deda:" Kćeri mislim da je vrijeme da ti ispričam sve , i ti onda sama donesi odluku, jer i ja mislim kao i Damir , ne bi želio da nam bude kao u priči " dječak i selo" znaš tu priču??"

-Esma:" Jel to ona kad je dječak iz dosade zvao " vuk napada stado" i nakon tri puta što je prevario seljane kad je vuk stvarno napao stado on je uzalud vikao niko mu nije vjerovao i vuk je tastrgao pola stada ovaca.."

-Deda: " E ta , upravo je tako i sa tvojim ocem... Ali da ti prvo ispričam kako je tvoja majka završila s njim , tako ćeš da bolje shvatiš zašto je tebi stao na put...Znaš da sam dugo godina radio u Njemačkoj, nije bilo lako odgajati kćerke gdje je nemoral svugdje oko tebe, a djevojke naivne i misle da je život ono što vide oko sebe , nisam imao drugog izbora nego da im ugovorim brak, ali teško je i to bilo, nije lako svoje djete dati drugome samo što misliš da su ono kako ti se prestavljaju , možda bi i odustao ali tvoja nana je bila za to, govorila je kako ne želi da brine hoće li joj kćeri sramotu donijet, i ja sam pristao da prvo udamo tvoju tetku... Znam da ga nije htjela ali je pristala zbog mene i nane, do sad sam milion puta pomislio da Bogdom nije, ali sudbina nije u našim rukama, kad se razvela i vratila kući odustao sam od ugovorenog braka tvoje mame... Ona je imala ugovoren brak s Mertovim ocem , Muratom ... Znam da ju je volio, provodili su dane skupa kad smo dolazili u Izmir, i ja sam prestao da je vodim sa sobom i to mi je bila velika greška , ona je u školi upoznala tvog oca , obeščastio je na nekom slavlju , njegov otac je bio hadžija i nije dozvolio da je samo ostvi, nakon sedam dana je se udala za tvog oca , znam da nije nikad bila sretna s njim i nakraju su se i razveli... Ne mogu reći da je nije volio, dolazio je pod izgovorom da vidi tebe a nju je zasipao poklonima... Mnogo se promjenio kad je saznao da si bliska sa Mertom , vjerovatno iz ljubomore mada nije imao razlog, Murat je volio svoju ženu , tvoja majka nije opravdavala Mertov dolazak kod nas zbog njegove žene , govorila je da bez obzira što nije nikad ništa bilo izmedju njih ne želi da je bez potrebe uznemirava... Eh a sad je došao red i na tebe , tvoj otac je platio Zeyneb školovanje i sve smislio da bi ti mislila da je Mert sa Zeyneb, Damir je dolazio par dana prije s njim i pričao Mertu kako si pristala da se udaš za Damira i odseliš, smrt tvoje majke je samo pomogla da dodje do svog cilja... Onaj razgovor posljednji s Mertom je bio nakon što te je vidjeo kako na Damirovom ramenu plačeš, iskreno i meni je izgledalo previše blisko za prijateljstvo ali tad nisam mogao da mislim ni o čemu... Moja tuga je bila prevelika da se borim s njim, nisam te htio odvojit od jednog roditelja jer nisam mogao da vjerujem da je još uvjek bio obsjednut Muratom, i da još uvjek ne želi Merta za zeta.... Damiru je obećao firmu ako se oženi s tobom, ali izgleda da mu nije pošlo za rukom, ... I nemoj se ljutit na Damira , htio je više puta da ti prizna istinu ali nije mogao , meni je ispričao neke detalje ali ne traži da ti ih ispričam dao sam mu riječ...."

Ćutala je , nije znala ni šta da misli ni šta da kaže ..... Ali jedno je bilo jasno da je ljubomora toliko jaka da je uništila sreću kod mnogo ljudi...

EsmaWhere stories live. Discover now