10 Dio

622 70 1
                                    

Odlučila je da odputuje i da sama sazna istinu, nije mogla da donese odluku i osudjuje oca na osnovu dedove priče , majka joj je često govorila da svaka priča ima dvi strane i da nikad na osnovu jedne strane se ne donosi odluka....

Na aerodromu ju je dočekao Damir ali ne sam, ukratko joj je objasnio da stidna djevojka pored njega je poznanica s kojom je od nedavno u vezi, što je njoj izmamilo osmjeh pun sreće bar neće više morati pred ocem glumiti, ali je nakon par minuta vožnje doznala da i dalje ona i Damir moraju glumiti par , Esmin osmjeh je zamjenio pogled sažaljenja na djevojku...

Oca je zatekla u mnogo gorem stanju nego je očekivala,bolest koju je godinama krio je progresovala mnogo brže nego se očekivalo, i zbog slabosti koju je osjećao ono malo dok je bio budan nije imala srca da ga preispituje o onome što je doznala od dede....
Doktori su je uvjerili da mu nije ostalo još puno od života i da je za očekivati da ubrzo više mu ni lijekovi neće biti od pomoći, ... Osjećala je tugu ali nije imala suza , kao da je znala za njegov plan za koji je saznala dva dana nakon njegove smrti...
Nijemo su gledali jedno drugo , Damir je čak i suzu pustio dok je nervozno trljao čelo i ponavljao"ovo nije moguće !!! "
Advokat im je ostavio copiju testamenta i napustio prostoriju, Damirova djevojka je nijemo ćutala sve dok nije ugledala Esmu kako plače , prišla joj je i šapnula :"Svjesna sam da nema drugog izlaza iz ovoga , ako će ti biti lakše ja ću vam oboma biti podrška , meni nije problem da čekam odredjen perijod i da se udam za Damira kad se vas dvoje razvedete..."
Uzela je u zagrljaj Amru i zaplakala mnogo jače , bilo ju je malo sramota i stid što zbog njenog oca ispaštaju i dvoje koji se vole , rekla je tad mnogo teške rječi bez da se kaje....
-Esma:" Bolju smrt nije ni zaslužijo !!! Koliko je samo zaljubljenih rastavio zbog svog nekog hira ili čega li već ?! Molim te Damire da pokušaš naći neki izlaz iz ovoga , meni firma ne treba , imam dedinu i dobro sam napredovala za ovo par mjeseci , ti si i onako mnogo godina i truda uložio u tatinu firmu tako da bi bilo realno da tako i nastaviš ..."

Damir je ćutao i odmahivao glavom, znao je da nema drugog načina , imali su dva mjeseca roka da se vjenčaju inače će izgubiti pravo na firmu, advokat će nakon dva mjeseca dobiti pravo da je proda investorima i novac koji dobije će morati dati u dobrotvorne svrhe ... Lista gdje je trebao otići novac im se nije nimalo dopala , sve su to bile organizacije koima je upravljala očeva žena , mada je Esma znala da nikad se nisu vjenčali a svugdje su jedno drugo prestavljali kao bračne drugove ... Esma je sad pomalo sumnjala da je ona bila uzrok što je njena majka se razvela i otišla za Tursku , jer je među očevim stvarima našla slike oca i Monike još iz godine kad je ona bila rodjena...

Na nagovor Amre danas je stajala u vjenčanici , gledala je kroz prozor jer nije imala snage da je gleda u lice, ma koliko znale da je ovo vjenčanje iz jednog razloga a to je firma , znala je da nije sve jedno gledati čovjeka kojeg voliš kako stoji ispred matičara sa drugom ženom... Amra je pokušavala da je uvjeri da se ona ne osjeća tako i da je sretna da je Esma ta koju Damir treba vjenčati jer neka druga ne bi marila za njene osjećaje i možda bi na sve načine pokušala da ostane u braku s njim ...

Vjest o njenom vjenčanju je stigla do Merta ono jutro kad su imali zajednički sastanak sa partnerima iz Indije, bila je umorna jer u Njemačkoj nije spavala dobro od kako je otišla , a isti dan po povratku je svratila u firmu i shvatila da deda a ni njena zamjena nisu bili ustanju da obavljaju poslove kao ona.... Damir joj je slao izvještaje firme mada to ona nije tražila ali je Amra još jednom bila mnogo opreznija od njih dvoje i rekla je kako se trebaju pripaziti Monike jer ako dozna da njihov brak nije ništa drugo nego samo zbog firme mogla bi vrlo lako da im oteža ... Isto ovo im je ponovila i kad je Esma htjela na vjenčanje da obuče običnu haljinu , ček ih je nagovorila i na manje slavlje sa familijom i radnicima firme, i tako su uspjeli ubjedit svakog da je ovo brak iz ljubavi, još su svi znali da su se zaručili kad je odlazila za Tursku i još su proširili priču kako je Damir isključivo zbog planiranja vjenčanja išao u posjetu kod nje...

Sjedila je zamišljena kad joj je prišao Mert sa pogledom ubice , uzeo je njenu ruku na kojoj je sijao zaručnički prsten i burma , nije pokušao da rječima prekrije izraz na licu već je spustio glavu bliže njenoj i dok joj je disao za vrat što je  u njoj budilo  osjećaje da je zadrhtala, ali je osjećaj požude je brzo napustio kad je začula rječi :" ma koliko pokušavam ipak ti ne mogu poželiti sreću, nisi zaslužila ni mrvu sreće , čak više želim da te vidim kako lagano propadaš jer te muž ne voli i vara !!! Iskreno nisi ništa bolje ni zaslužila!!!"
Imala je osmjeh vještice kad mu je izvlačeći ruku procjedila kroz zube " Hvala i ja tebi želim isto!!!"
Nije mogla da dočeka da se sastanak završi jer ju je nerviralo to što nije skidao pogled s nje, čak je u momentu kad je prostorija bila u mraku jer je video za reprezentaciju imao kratku smetnju osjetila ruku kako joj lagno prelazi po bedrima, ali kad se svjetlo upalilo on je stajao nagnut na zid skrštenih ruku i vodio je razgovor sa jednim od radnika ...
Ispričala je sve ovo Amri jer su njih dvije dnevno više puta vodile razgovor preko Damirovog telefona jer je i to bila Amrina ideja , i bili su sretni da je ona bar razmišljala tako jer se uspostavilo da Monika nije sjedila skrštenih ruku, ali nakon svih dokaza koje su oni imali nije mogla da dokaže da njihov brak nije bio pravi... Amra je pokušavala da je ubijedi kako bi trebala pravu istinu priznati Mertu i da je sigurna da bi i on dao podršku im kao i ona , ali Esma je odbijala taj prijedlog, govorila je da nije sigurna u svoje osjećaje i da na neki način ne vjeruje da on neće da ih prijavi,na taj izgovor joj je Amra odgovorila kako se ona plaši svojih osjećaja i ništa drugo i to je Esmu natjeralo na razmišljanje...
Držala je sliku u ruci i kao i prije suza joj se otela iz oka , spustila je sliku na svoja prsa i gržeći pogled prema plafonu je tiho izgovorila:"zašto Bože ljubav mora ovako da boli??? Zar nikad neću osjetiti pravu ljubav i sreću ??? Zar je moja sudbina da patim za Mertom???"
Skoro je odskočila s kreveta kad je čula Mertov glas:" sudbinu si sama izabrala!!! Zašto si se udala za Damira ??? Da kazniš sebe i mene!!!"

EsmaWhere stories live. Discover now