Jungkook
Jakmile jsem vypl mobil nasedl jsem do auta a jel do dětského domova. Ano jedu za Taehyungiem. Je to pro mě mnohem lehčí teď když vim že je v mojem majetku. Vlastním dětský domov. Takže si takže si tam můžu přijít kdy chci a dělat si co chci.
Přijel jsem na místo a vešel do vnitř, tam na mě už čekala jejich ošetřivatelka nebo vychovatelka nebo co to vlastně je.
,,Dobrý den pane Jeon" řekla mile
,,Dobrý den Soojin"
,,Tak pojďte za mnou" vedla mě do jídelny protože teď tam jsou všechny děti.,,Dobrý pan Jeon" pozdravili kluci, kteří probíhali kolem nás.
,,Máte být na obědě tak pohněte"
,, Jojo už běžíme"Stali jsme u dveří od jídelny, když se najednou otevřely. Stála v nich starší paní. 'Ach jak já ji nemám rád'
,,Soojin, jedno děcko chybí"
,,Kdo?"
,,Ty to moc dobře víš ať je okamžitě tady",,Ehm Ehm.. nechtěla by jste se uklidnit?" Jako pardon ale už jsem musel zakročit.
,,Ah pan Jeon já vás neviděla omlouvám se"
,,Neomlouvejte se mě ale Soojin a co tak kdyby jste pro něho zašla vy?",,Samozdřejmě že zajdu, nemám s tím problem" škodolibě se usmála a já ji chtěl ještě něco řict, ale Soojin ji zastavila.
,,Ne stujte, já pro něho zajdu"Soojin jak řekla tak udělala. Zmizela nám z dohledu a my jsme šli do jídelny. Všichni mě slušně pozdravily a zase se věnovali jidlu.
Všechny jsem si pozorně prohlížel a už vím kdo je to chybějící děcko
Taehyung..
__________
Takže zlatíčka omlouvám se že 12 dní nic nevyšlo ale nějak jsem neměla na to čas a potřebovala jsem si to pořádně promyslet. Tady máte teda další kapitolku jinak děkuji za přečtení a vote. Chtěla jsem to mít tak, že každý den vyjde jedna část ale tak trošku to nevyšlo.
Teďka se to budu snažit dohnat.
Zatím čusík.
♡
ČTEŠ
Daddy's Baby Boy [taekook]
Fanfiction24.7.2018 Nebudu nic prozrazovat !opravuji se názvy kapitol, přímé řeči a chyby! 27.3.2020- 10.4.2020 #1 v kategorii vkook 6.5.2020 #2 bts